Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, hvis du har en bakplate, ta kablene fra PSU-en bak der, da blir det ryddigere med en gang. Sleeve bracketen, etc.

6998993[/snapback]

 

Er ikke plass. Kablene er for tykke til å legge bak HK eller bak plata som HK sitter på. Det ligger også fullt av mindre kabler der allerede. Så noe bedre enn dette blir det ikke.

Lenke til kommentar
han er sikkert en case-mod rebell :p bruker med vilje splittere og forlengere bare for aa faa mer ledningsrot.. kanskje han tenkte at det ser kult ut hvis du tar av sidedoera aa ikke ser noe annet en kabler :p

6998791[/snapback]

hehe, nei han er bare lat.

7005362[/snapback]

 

Faktisk med unntak av 24-til-20 pin overgang og en molex-til-2xSATA er det ingen splittere eller forlengere i det hele tatt.

 

Men er vel skyldig i å ha noen servicesløyfer i systemet...

 

Og selv om det kan virke som om det er rot i kablene så er faktisk alle lagt opp slik at hvis jeg f.eks. skulle ta ut harddiskrammen går det fint uten åløsne en eneste kabel, samme gjelder vannkjølinga... bedre med system i rotet enn rot i systemet.

 

EDIT: brukte hwb kontoen min, jeg er Civilix på hw.no

Endret av StianK
Lenke til kommentar
han er sikkert en case-mod rebell :p bruker med vilje splittere og forlengere bare for aa faa mer ledningsrot.. kanskje han tenkte at det ser kult ut hvis du tar av sidedoera aa ikke ser noe annet en kabler :p

6998791[/snapback]

hehe, nei han er bare lat.

7005362[/snapback]

 

Faktisk med unntak av 24-til-20 pin overgang og en molex-til-2xSATA er det ingen splittere eller forlengere i det hele tatt.

 

Men er vel skyldig i å ha noen servicesløyfer i systemet...

 

Og selv om det kan virke som om det er rot i kablene så er faktisk alle lagt opp slik at hvis jeg f.eks. skulle ta ut harddiskrammen går det fint uten åløsne en eneste kabel, samme gjelder vannkjølinga... bedre med system i rotet enn rot i systemet.

 

EDIT: brukte hwb kontoen min, jeg er Civilix på hw.no

7006087[/snapback]

 

WORDS ! (bedre med system i rotet enn rot i systemet)

Lenke til kommentar

"selv om det kan virke som om det er rot i kablene så er faktisk alle lagt opp slik at hvis jeg f.eks. skulle ta ut harddiskrammen går det fint uten åløsne en eneste kabel, samme gjelder vannkjølinga... bedre med system i rotet enn rot i systemet."

 

men det er vel ikke akkurat noe man er "brifer" med aa viser paa casemods sider :p

 

dessuten, det jeg skrev om at du/han er en case-mod rebell, var bare ment som en spoek ;)

Lenke til kommentar

Ja da kan jo jeg komme med en liten update av mitt, har rensa støv og fjerna litt unødige saker+rydda litt mer i kabler.

 

fikk en veldig fin brett på PATA-kablen til brenneren også :p

 

 

 

sleeving kommer må bare få ordna kontantene+få ræva i gir :cool:

 

Edit: litt rotete ja Tabero :!: :p

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
Litt rotete, men det fungerer ihvertfall.

 

7023292[/snapback]

 

LITT rotete?? :!: Tror du mener totalt SPAGETTI :tease:

7023339[/snapback]

Merk at den harddisken som henger i kablene ikke er der permanent, bare til formatering. :)

7023425[/snapback]

 

For mye spagetti selv om den hdd'en forsvinner tror jeg... Kanskje prøve og rydde LITT?? med tanke på luftflyt OG lettere og komme til vis du noen gang skal bytte ut noen deler? :tease:

Lenke til kommentar
Litt rotete, men det fungerer ihvertfall.

 

7023292[/snapback]

 

LITT rotete?? :!: Tror du mener totalt SPAGETTI :tease:

7023339[/snapback]

Merk at den harddisken som henger i kablene ikke er der permanent, bare til formatering. :)

7023425[/snapback]

 

For mye spagetti selv om den hdd'en forsvinner tror jeg... Kanskje prøve og rydde LITT?? med tanke på luftflyt OG lettere og komme til vis du noen gang skal bytte ut noen deler? :tease:

7023518[/snapback]

 

To be continued! Om 1-2 uker.

Lenke til kommentar
EDIT: De jentene som har postet her skal også få cred, vil ikke ha noe diskriminering her.

Åhå jenter, masse jenter. Ingen diskriminering, snarere tvertimot! Jenter, uansett alder, vil alltid være aktuelle i vår verden. Annet skulle vel bare mangle!! For de som skjønner rekkevidden av dette. :p En PC er jo bare en del av det hele, tross alt..... :!:

Lenke til kommentar
men det er vel ikke akkurat noe man er "brifer" med aa viser paa casemods sider :p

7006304[/snapback]

 

Nå var det ikke jeg, men spirre som postet bildet da ;)

 

jeg holder meg til funksjon over utseende

7006827[/snapback]

jeg posta ikke bildet for å briefe, det var bare for moro skyld og for å se reaksjoner. tror jeg kan si at kassa til civilix er den mest rotere jeg har sett i denne tråden så tenkte det var et fint avbrekk fra alle de andre kassene :p

 

 

@ Mitjmannen

hva slags hk er det der? ser jo ut som halvparten er omtrent totalt renska på komponenter og andre dingesbomser som hk vanligvis er temelig fulle av.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...