El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Zevs will bring ya some UV-powah!1 Ehm, denne ble böga, sjekk sia bak, eller klikk på linken for å komme direkte til Endret 3. oktober 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zevz., du er kongen! < 3 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zevz., du er kongen! < 3 6993172[/snapback] Litt enig.. Stilig kabinett ja.. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zevz., du er kongen! < 3 6993172[/snapback] Hvorfor er han det ? Dårlig plassering av harddisk, unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden. 6995013[/snapback] Unødvendige PCI kort? Hva er det for noe? Det kan godt hende at det er mange 100ganger ryddigere kabinetter i denne tråden, men sist jeg sjekket handlet ikke denne treåden om å ha ryddigst kabinett! Synes selv ikke at kabinettet var det beste men UV effektene var fete nok til og overbevise meg til og legge in UV i mitt nye Kabinett Prosjekt! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zevz., du er kongen! < 3 6993172[/snapback] Hvorfor er han det ? Dårlig plassering av harddisk, unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden. 6995013[/snapback] For ikke å nevne at han kjører 3 minnebrikker Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For ikke å nevne at han kjører 3 minnebrikker 6995037[/snapback] Det har heller ikke så mye med utseende og gjøre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ... javel? la han nå kjøre tre minnebrikker da? Det er kanskje ikke det beste ytelsesmessig men det er heller ikke det tråden handler om... Lenke til kommentar
Obix Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zevz., du er kongen! < 3 6993172[/snapback] Hvorfor er han det ? Dårlig plassering av harddisk, unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden. 6995013[/snapback] Bortsett fra støvlaget som ligger over det meste av komponentene så synes jeg at det ser bra ut. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Denne tråden tar ikke for seg det mest ryddige, eller det mest kraftfulle systemet.. Jeg liker Zevz. sitt kabinett pga lyseffektene osv! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) hva med min da? GLOW 6995630[/snapback] Litt uryddig kanskje.. Lyset er vel smak og behag.. Redigerte denne, fordi den var litt for frekk.. Endret 4. oktober 2006 av Leaf Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) @ Icemann jeg synes det er kult med to farger i plexi kasser, men du kunne kanskje holdt deg til en type viftegriller, eller som jeg selv liker, ikke bruke griller i det hele tatt. ellers så går det ann å kommentere litt hyggeligere, har sett noen innlegg her etterhvert som ikke akkurat er bestemors favoritt btw her er et dårlig bilde av innmaten i kassa til Civilix (brukernavn) inmaten er: msi 754 hk 6800ultra m/nvsilencer 3000+ 1gb bh-5 ram 1 raptor og 5 andre disker antec modulær psu billig vannkjøling på cpu (tilbud på komplett i jula for et par år sia) alt trøkt inni en lian li pc7 kasse Endret 5. oktober 2006 av Spirre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 btw her er et dårlig bilde av innmaten i kassa til Civilix (brukernavn) Den er den dessitert mest ryddige kabinettet Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 alt trøkt inni en lian li pc7 kasse ja, bokstavlig talt å Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Perfekt Spirre men den ene kablen henger litt feil i forhold til de andre. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 han er sikkert en case-mod rebell bruker med vilje splittere og forlengere bare for aa faa mer ledningsrot.. kanskje han tenkte at det ser kult ut hvis du tar av sidedoera aa ikke ser noe annet en kabler Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Zevz., du er kongen! < 3 6993172[/snapback] Hvorfor er han det ? Dårlig plassering av harddisk, unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden. 6995013[/snapback] BWHAHAHAHAHA Du vet virkelig ikke hva du uttaler deg om! :!: Unødvendig PCI-kort? Den gidder jeg ikke kommentere engang. "Dårlig plassering av harddisk." Nei, plasseringen er optimal, står den nederst blir den for varm, står den øverst blir det et helsikkes rot. Kom med noen ny kommentarer du, jeg gleder meg allerede Edit: Ikke for å skrøyte, men mitt kabinetter er så ryddig som jeg bare kan få det. Jeg vil ikke at utseende skal gå utover andre ting. Kablene ligger slik de må, det er faktisk umulig å flytte, eller fjerne på noen Endret 4. oktober 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Siden hvitt blir blått under UV lys kan jeg vel i teorien bare farge alle de delene jeg vil skal lyse blått hvite da? 6993148[/snapback] Du kan jo prøve en fluoriserende farge. Jeg har brukt grønn med to UV-katoder. En oppe og en nede i kabinettet. Jeg brukte hvit som grunning for at grønnfargen skulle lyse enda bedre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Bra Lættis! Ryddig og stilig kabinett det der. Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg