Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden.

6995013[/snapback]

Unødvendige PCI kort? Hva er det for noe? :hmm:

Det kan godt hende at det er mange 100ganger ryddigere kabinetter i denne tråden, men sist jeg sjekket handlet ikke denne treåden om å ha ryddigst kabinett! Synes selv ikke at kabinettet var det beste men UV effektene var fete nok til og overbevise meg til og legge in UV i mitt nye Kabinett Prosjekt!

Lenke til kommentar
Zevz., du er kongen! < 3

6993172[/snapback]

Hvorfor er han det ? Dårlig plassering av harddisk, unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden.

6995013[/snapback]

 

Bortsett fra støvlaget som ligger over det meste av komponentene så synes jeg at det ser bra ut. :thumbup:

Lenke til kommentar

@ Icemann

jeg synes det er kult med to farger i plexi kasser, men du kunne kanskje holdt deg til en type viftegriller, eller som jeg selv liker, ikke bruke griller i det hele tatt.

 

ellers så går det ann å kommentere litt hyggeligere, har sett noen innlegg her etterhvert som ikke akkurat er bestemors favoritt :)

 

btw her er et dårlig bilde av innmaten i kassa til Civilix (brukernavn)

 

inmaten er:

msi 754 hk

6800ultra m/nvsilencer

3000+

1gb bh-5 ram

1 raptor og 5 andre disker

antec modulær psu

billig vannkjøling på cpu (tilbud på komplett i jula for et par år sia)

alt trøkt inni en lian li pc7 kasse

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Zevz., du er kongen! < 3

6993172[/snapback]

Hvorfor er han det ? Dårlig plassering av harddisk, unødvendige pci kort osv. det finnes 100 ganger ryddigere kabinetter i denne tråden.

6995013[/snapback]

BWHAHAHAHAHA

 

Du vet virkelig ikke hva du uttaler deg om! :!:

 

Unødvendig PCI-kort? Den gidder jeg ikke kommentere engang.

 

"Dårlig plassering av harddisk." Nei, plasseringen er optimal, står den nederst blir den for varm, står den øverst blir det et helsikkes rot.

 

Kom med noen ny kommentarer du, jeg gleder meg allerede :)

 

Edit: Ikke for å skrøyte, men mitt kabinetter er så ryddig som jeg bare kan få det. Jeg vil ikke at utseende skal gå utover andre ting. Kablene ligger slik de må, det er faktisk umulig å flytte, eller fjerne på noen :)

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Siden hvitt blir blått under UV lys kan jeg vel i teorien bare farge alle de delene jeg vil skal lyse blått hvite da?

6993148[/snapback]

 

Du kan jo prøve en fluoriserende farge. Jeg har brukt grønn med to UV-katoder. En oppe og en nede i kabinettet.

Jeg brukte hvit som grunning for at grønnfargen skulle lyse enda bedre.

post-49596-1159969407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...