Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

klarer du ikke kritisere uten aa angripe? du er ikke mye lur selv du stakkar.

kom med konstuktiv kritikk istedet. ikke "dust, kaller du det ryddig?" heller noe ala "hei, du kunne vel kanskje ryddet litt bedre?" f.eks.

(dessuten hvis du tror at det er foer og etter bilder der saa er du iallefall ikke lur, hadde du fulgt linken hadde du faatt sett hvordan det saa ut foer!)

6990893[/snapback]

Faktisk 100% enig med deg her Changis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det slo deg ikke at ikke alle kjabinetter er like, jeg kan ikke trylle heller, har ca 1.5-2cm plass jeg kan gjemme kablene i. tror ikke du hadde klart det bedre med dette kabinettet. og jeg er ikke den som lager 90grader knekker i sata kabelen for at den ikke skal syns (foretrekker heller at det ikke ser perfekt ut mot at ting begynner aa faa daarlig kontakt / ryker osv)

Lenke til kommentar
klarer du ikke kritisere uten aa angripe? du er ikke mye lur selv du stakkar.

 

kom med konstuktiv kritikk istedet. ikke "dust, kaller du det ryddig?" heller noe ala "hei, du kunne vel kanskje ryddet litt bedre?" f.eks.

 

(dessuten hvis du tror at det er foer og etter bilder der saa er du iallefall ikke lur, hadde du fulgt linken hadde du faatt sett hvordan det saa ut foer!)

6990893[/snapback]

yeah, der har vi en ja. Koslig.

 

Noen folk må man bare leve med på fourmer.. Enkelte ødelegger.. :thumbdown:

 

Litt vel mye disco kanskje, Iceman22? ;P

 

Men det er jo smak og behag.

6991206[/snapback]

Litt enig der ja. Min smak er ihvertfall, en farge så ser det bedre ut.

Men det er helt opp til deg hvordan du vill ha det :love:

 

 

Bzerk legg inn kabinettet ditt da, så får vi se hvordan et ryddig kabinett skal se ut :)

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Ja, det er det jeg mener.. Jeg er fan av max en farge.. Gjerne UV! ;)

6992625[/snapback]

 

Uv ser sååå bra ut :dribble::dribble:

Må kjøpe meg flere Uv strømper..!

6992662[/snapback]

 

 

Helt enig. Har 3 UV lys på 30cm jeg :D Har ikke fått fixa uv-strømpene enda, men det er fortsatt veldig fett! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...