Lakus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 klarer du ikke kritisere uten aa angripe? du er ikke mye lur selv du stakkar.kom med konstuktiv kritikk istedet. ikke "dust, kaller du det ryddig?" heller noe ala "hei, du kunne vel kanskje ryddet litt bedre?" f.eks. (dessuten hvis du tror at det er foer og etter bilder der saa er du iallefall ikke lur, hadde du fulgt linken hadde du faatt sett hvordan det saa ut foer!) 6990893[/snapback] Faktisk 100% enig med deg her Changis... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) bra det er noen som har hoert om hoeflighet *klappe lakus vennlig paa skulderen som takk for stoetten* Endret 3. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg prøvde å gi deg råd første gang men når du tror det er ryddig selv så får du lov til å føle det. men du kunne gjort en mye bedre jobb. MVH bZerk Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det slo deg ikke at ikke alle kjabinetter er like, jeg kan ikke trylle heller, har ca 1.5-2cm plass jeg kan gjemme kablene i. tror ikke du hadde klart det bedre med dette kabinettet. og jeg er ikke den som lager 90grader knekker i sata kabelen for at den ikke skal syns (foretrekker heller at det ikke ser perfekt ut mot at ting begynner aa faa daarlig kontakt / ryker osv) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Litten oppdatering fra før av, har også ryddet noe sykt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Litt vel mye disco kanskje, Iceman22? ;P Men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Litt vel mye disco kanskje, Iceman22? ;P Men det er jo smak og behag. 6991206[/snapback] Syns egentlig 2 forskellige lys ikke er disco nei, på bildet ser lysene kanskje ganske skarpe utt men det er fordi kamerat jeg bruker ikke er så fult bra. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det finnes altid muligheter på alle kabinetter har heller ikke så mye plass men bruke tid å se for seg ting så går det jeg kommer bare med råd. bare prøv så skal du se at du for det til. MVH bZerk Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det er det jeg har gjort men da jeg kjoepte mist PSU'en saa fulgte det med 70/80cm kabler :S og har ikke raad til aa kjoepe alle nye.. men hvis noen har noen aa bytte? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) klarer du ikke kritisere uten aa angripe? du er ikke mye lur selv du stakkar. kom med konstuktiv kritikk istedet. ikke "dust, kaller du det ryddig?" heller noe ala "hei, du kunne vel kanskje ryddet litt bedre?" f.eks. (dessuten hvis du tror at det er foer og etter bilder der saa er du iallefall ikke lur, hadde du fulgt linken hadde du faatt sett hvordan det saa ut foer!) 6990893[/snapback] yeah, der har vi en ja. Koslig. Noen folk må man bare leve med på fourmer.. Enkelte ødelegger.. Litt vel mye disco kanskje, Iceman22? ;P Men det er jo smak og behag. 6991206[/snapback] Litt enig der ja. Min smak er ihvertfall, en farge så ser det bedre ut. Men det er helt opp til deg hvordan du vill ha det Bzerk legg inn kabinettet ditt da, så får vi se hvordan et ryddig kabinett skal se ut Endret 3. oktober 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det er det jeg mener.. Jeg er fan av max en farge.. Gjerne UV! Men det er som sagt MIN smak, og det kan sikkert bli fint med fler farger også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det er det jeg mener.. Jeg er fan av max en farge.. Gjerne UV! 6992625[/snapback] Uv ser sååå bra ut Må kjøpe meg flere Uv strømper..! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det er det jeg mener.. Jeg er fan av max en farge.. Gjerne UV! 6992625[/snapback] Uv ser sååå bra ut Må kjøpe meg flere Uv strømper..! 6992662[/snapback] Helt enig. Har 3 UV lys på 30cm jeg Har ikke fått fixa uv-strømpene enda, men det er fortsatt veldig fett! Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) ingen her som vet om norske netthandler som har selvlysende kabelstroemper / kabler? vet det finnes i utlandet.. Endret 3. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen som har en Mac Pro de kan ta bilde av innsiden på? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 dell: sjekk denne videoen http://www.macworld.com/weblogs/macword/20...video/index.php Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ingen her som vet om norske netthandler som har selvlysende kabelstroemper / kabler?vet det finnes i utlandet.. 6992947[/snapback] www.microplex.no Veldig fine produkter Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 de er bare UV reaktive eller innebygget lys, jeg er paa jakt etter selvlysende. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zevs will bring ya som UV-powah!1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Siden hvitt blir blått under UV lys kan jeg vel i teorien bare farge alle de delene jeg vil skal lyse blått hvite da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg