Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette var ikke mye bra!! ikke nok med å ha den harry stjerna men du har teipa den :p . og det var mye rot!! mitt råd RYDD...

 

 

MVH bZerk

6978385[/snapback]

fortell meg hvor rotet er da?

 

IDE kabel og 24pin atx gjemt så godt jeg kan.. Er ikke noen andre kabler jeg kan legge noe annet sted.. Da må du trylle, eller skjøte kabler over alt, og det gjør jeg ikke..

 

Legger ved en Update av min maskin.

Hvorfor har du satt harddiskene på skrå? Det er ikke bra for diskene.

6978517[/snapback]

Hva skader det?

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
fortell meg hvor rotet er da?

6978692[/snapback]

det henger jo vifter her og der, på skrått, noe som får det til og se mindre ryddig ut.

Og en selvlysende påteipet stjerne? wtf!

6978708[/snapback]

Det har noe med ytelse og gjøre da, bedre luftgjennomstrømning, dess bedre temperatur= mer overklokk :innocent:

Lenke til kommentar

Sånne stjerner har jeg masse vis av en plass... skulle gjerne vist hvor for jeg vil ha dem inne i PC'n :p men neon.

Har shuttle så kom frem til en løsning så man får 1 x 70mm vifte i front.

© på min idé... :p

En liten tegning av min plan her, tar vel en liten stund før jeg starter på idéen.

Man kan vel kalle det et front deksel på en måte.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at du er den første til å gjøre det der du ;)

6978886[/snapback]

 

Det kan så være mulig :)

Egentlig synes jeg Shuttle selv kan tenkte litt på å lage slike smarte extra komponenter/deler...

Har laga XPC logo på toppen av Shuttle'n min, den trur jeg ikke andre har maken til i alle fall :p, har faktisk fått fårespørsel på om jeg kan lage den logoen for en bekjent på hans Shuttle for en billig penge.

Bilder av XPC logoen: (fronten ser ikke ut som på bildet, den er skifta)

Lenke til kommentar
Sånne stjerner har jeg masse vis av en plass... skulle gjerne vist hvor for jeg vil ha dem inne i PC'n :p men neon.

Har shuttle så kom frem til en løsning så man får 1 x 70mm vifte i front.

© på min idé... :p

En liten tegning av min plan her, tar vel en liten stund før jeg starter på idéen.

Man kan vel kalle det et front deksel på en måte.

 

 

Med alle de hullene, tror jeg ikke det blir særlig pent..

 

 

BTW, så tok jeg å la ned diskene( de sto opprinelig på skrå) Og tempen steg med 6 grader på begge diskene :realmad::no::realmad:

Lenke til kommentar
Sånne stjerner har jeg masse vis av en plass... skulle gjerne vist hvor for jeg vil ha dem inne i PC'n :p men neon.

Har shuttle så kom frem til en løsning så man får 1 x 70mm vifte i front.

© på min idé... :p

En liten tegning av min plan her, tar vel en liten stund før jeg starter på idéen.

Man kan vel kalle det et front deksel på en måte.

 

 

Med alle de hullene, tror jeg ikke det blir særlig pent..

 

 

BTW, så tok jeg å la ned diskene( de sto opprinelig på skrå) Og tempen steg med 6 grader på begge diskene :realmad::no::realmad:

6978979[/snapback]

 

 

Noen liker hull, andre ikke. Hjelper jo på kjølinga også om man har hull der ;)

Skal nok ikke ha så mange hull, må ha plass til en bryter til lysa i PC'n i fronten. blir sansynlig vis heller ikke så pent med så småe hull blir vel heller en del større, kanskje jeg heller finner dremel og lager åpning med grill.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
BTW, så tok jeg å la ned diskene( de sto opprinelig på skrå) Og tempen steg med 6 grader på begge diskene :realmad:  :no:  :realmad:

Så er det det om du vil ha 6 grader varmere disker eller disker som lever lenger?

Og vil tro det at hvis du setter opp viftene litt annerledes så går ett par av de 6 gradene bort :)

Lenke til kommentar
BTW, så tok jeg å la ned diskene( de sto opprinelig på skrå) Og tempen steg med 6 grader på begge diskene :realmad:  :no:  :realmad:

Så er det det om du vil ha 6 grader varmere disker eller disker som lever lenger?

Og vil tro det at hvis du setter opp viftene litt annerledes så går ett par av de 6 gradene bort :)

6979071[/snapback]

 

Noen forslag da?

Er en 120 mm forran, blåser over diskene og inn.. Du ser det på bildet.Er ikke plass til en vifte mot sidedøra.

Så tar gjerne imot forslag :love:

 

det er ikke lurt å ha diskene på skrå nei, vannrett, oppned og høykant går bra, men pga lesehodene så er skrå ikke å anbefale.

6981206[/snapback]

Takk. De ligger vannrett nå :thumbup:

 

Noe mer?

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
dette var ikke mye bra!! ikke nok med å ha den harry stjerna men du har teipa den :p . og det var mye rot!! mitt råd RYDD...

 

 

MVH bZerk

6978385[/snapback]

fortell meg hvor rotet er da?

 

IDE kabel og 24pin atx gjemt så godt jeg kan.. Er ikke noen andre kabler jeg kan legge noe annet sted.. Da må du trylle, eller skjøte kabler over alt, og det gjør jeg ikke..

 

Legger ved en Update av min maskin.

Hvorfor har du satt harddiskene på skrå? Det er ikke bra for diskene.

6978517[/snapback]

Hva skader det?

6978692[/snapback]

 

 

 

jo det skal jeg vise deg KABLER her er det mange muligheter til å rydde bedre!! et eks MIN du må se muligheter å prøve de ut det tar litt tid men du får igjen for det..

 

Den disk leseren er som på en plate spiller. Den kan bli skadda når du har den skrå eller hue... fordi den hopper og ikke får nærheten av disken.

 

MVH bZerk

Lenke til kommentar
dette var ikke mye bra!! ikke nok med å ha den harry stjerna men du har teipa den :p . og det var mye rot!! mitt råd RYDD...

 

 

MVH bZerk

6978385[/snapback]

fortell meg hvor rotet er da?

 

IDE kabel og 24pin atx gjemt så godt jeg kan.. Er ikke noen andre kabler jeg kan legge noe annet sted.. Da må du trylle, eller skjøte kabler over alt, og det gjør jeg ikke..

 

Legger ved en Update av min maskin.

Hvorfor har du satt harddiskene på skrå? Det er ikke bra for diskene.

6978517[/snapback]

Hva skader det?

6978692[/snapback]

 

 

 

jo det skal jeg vise deg KABLER her er det mange muligheter til å rydde bedre!! et eks MIN du må se muligheter å prøve de ut det tar litt tid men du får igjen for det..

 

Den disk leseren er som på en plate spiller. Den kan bli skadda når du har den skrå eller hue... fordi den hopper og ikke får nærheten av disken.

 

MVH bZerk

6984008[/snapback]

Du følger lite med da!

 

Det der er FØR rydding... før, FØR

 

Se på de andre bildene du!

 

ellers takk, men mange av de kablene er forbedret..!

 

Leserhodet beveger seg frem og tilbake.

 

Om du har disken på skrå eller sidelengs må den bevege seg opp og ned :)

 

Værre er det ikke :)

6986966[/snapback]

takk for hjelp :thumbup:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

klarer du ikke kritisere uten aa angripe? du er ikke mye lur selv du stakkar.

 

kom med konstuktiv kritikk istedet. ikke "dust, kaller du det ryddig?" heller noe ala "hei, du kunne vel kanskje ryddet litt bedre?" f.eks.

 

(dessuten hvis du tror at det er foer og etter bilder der saa er du iallefall ikke lur, hadde du fulgt linken hadde du faatt sett hvordan det saa ut foer!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...