Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

premium:For det sjette,

gjør noe med 20/24Pins-kabelen/overgangen, det ser ikkenoe pent ut, prøv å kjør den rett fra Psu og inn under Dvd-en og ut igjen, så synes den ikke så godt lenger.

6960760[/snapback]

eller enda bedre, fjern hele overgangen, den har ingen effekt. en kamerat kjører selv samme psu med en 24 pin hk med overklokka cpu og skjermkort. har kutta ut overgangen der, og alt funker.

 

 

@Proxer

pen kasse, den gamle til snekker'n eller kjøpt ny?

 

uansett, det eneste jeg ikke liker der er viftegrillen på cpuen. den er unødvendig og stygg. men det er jo min smak/mening, så det er jo opptil deg :)

6961860[/snapback]

 

Har kjøpt heilt ny ikke kjøpt snekker'n sitt..liker den godt jeg den cpu grillen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en av mine kasser inni...

Har organisert litt bedre og fjerna 2 x CD rom.

Om ønske av bilde, fra min shuttle XPC kommer så kan jeg ta bilde og slenge inn av den også.

 

Tape FTW ! Utrolig bra oppfinnelse, synes nå jeg !

Som man ser er jo det upassende med korte ledninger og kontakter som skal inn midt på HK...

Lenke til kommentar
Her er en av mine kasser inni...

Har organisert litt bedre og fjerna 2 x CD rom.

Om ønske av bilde, fra min shuttle XPC kommer så kan jeg ta bilde og slenge inn av den også.

 

Tape FTW ! Utrolig bra oppfinnelse, synes nå jeg !

Som man ser er jo det upassende med korte ledninger og kontakter som skal inn midt på HK...

6963380[/snapback]

 

Kan vi få se bilde av den shuttle PCen??

Lenke til kommentar
kassa er helt normal den, det er delene som er små :p

 

med normal størelse på utstyret så tror jeg faktisk at det vil bli litt trangt inni der.

6963931[/snapback]

 

 

Helt enig... den holder bare til det som er inne i den nå :p eller så går tempen over 18 grader på system og hdd'r CPU ligger på 34 idle... grunnet formye kjølepasta : /

 

Bilder av shuttle XPC her:

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Rydd litt sier jeg bare :tease:  Få litt bedre flyt på lufta vil jeg tippe hjelper på temperaturene ;)

 

~ Medion

6966334[/snapback]

 

Temperaturen er ikke noe problem.. med 120mm deltavifte i front og den monsterviften baki holder det seg kaldt fordet om det ikke er noe serlig luftflyt.. samt at de fleste komponentene har egen vifte :p

 

Men skal rydde før jeg skal på nait.. men får se hvor mye jeg gidder..

Lenke til kommentar
Regner med at shuttle er en total varmeboks!

 

 

Alt er så kompakt..

6966178[/snapback]

 

 

Hmmm... på en måte ja, men har man orginalvifta på full guff (jeg har ikke orginal vifta, den mista et blad :S ) så er den kjølig... tempen i min Shuttle ligger på 30 - 60 grader, da det kunn er CPU som klarer å nå 60.... skjermkort ligger på 50 ved høy last, det er et x800PRO ViVo, (om du ikke så det på bildet.) 1 gig ram, 1 x 200GB hdd 1 x 250GB hdd... harddisker ligger på 30-35 men jeg har da en KRAFTIG vifte som suger luft ut forran + at jeg har borra et 100 talls hull på toppen av PC'n som danner bokstavene XPC, totalt på PC'n er det godt over 600 hull på 3mm noe som hjelper bra på kjølinga...

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...