Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

1. Kabelene som går ifra nederste kortet til øverste braketten kunne du ha satt på kabel strømpe.

2. Monter CD\DVD stasjonen et hakk lengre ned og legg de kablene du ikke bruker ifra PSU inn der. Kanskje stripse de fast?

3. Kanskje kabelstrømpe på resten av de løse kablene. F.eks frontpanelet, front LED, brytere og de der.

 

... Er der rom bak harddisk stativet?

4. Legg kablene bak der, også sata kabelen (fjern stripsen da).

5. Prøv å fest de kablene som går langs harddisken på andre siden. (Mindre synlig)

 

Det skal nok hjelpe mye håper jeg   :thumbup:

6947513[/snapback]

Da har jeg gjordt det. Bedre ble det i alle fall.

 

rydd enda litt til :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Kabelene som går ifra nederste kortet til øverste braketten kunne du ha satt på kabel strømpe.

2. Monter CD\DVD stasjonen et hakk lengre ned og legg de kablene du ikke bruker ifra PSU inn der. Kanskje stripse de fast?

3. Kanskje kabelstrømpe på resten av de løse kablene. F.eks frontpanelet, front LED, brytere og de der.

 

... Er der rom bak harddisk stativet?

4. Legg kablene bak der, også sata kabelen (fjern stripsen da).

5. Prøv å fest de kablene som går langs harddisken på andre siden. (Mindre synlig)

 

Det skal nok hjelpe mye håper jeg   :thumbup:

6947513[/snapback]

Da har jeg gjordt det. Bedre ble det i alle fall.

6950608[/snapback]

 

Ble mye bedre ja :) Men som sagt, er mer som kan fikses der :) Sånne små ting

Lenke til kommentar

Det ble ikkenoe av grunnet mangel på trykkluft og viljestyrke, og fattern ringte meg og sa jeg kunne ta med kassa til tønsberg så jeg kunne drive med den der i helgen. Bilder kommer mandag/tirsdag/onsdag/torsdag/fredag/lørdag/søndag/mandag/tirsdag/onsdag/torsdag/fredag/lørdag/søndag ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

premium:

 

Det er endel du kan fikse på inni der ja, still..

 

For det første,

IDE-kabelen lå mye bedre fra Dvd-en og ned på det første bildet enn på det andre, gjør noe med det.

 

For det andre,

stram opp samtlige kabler så de ligger vannrett/loddrett i forhold til kabinettet, det ser MYE ryddigere ut, believe me!

 

For det tredje,

prøv å legg så mye som mulig av alle kablene skjult bak/inni hdd-rack og 5,25" rack. Bruk så mange strips som mulig, men ikke la noen synes!

 

For det fjerde,

strips/sleeve "Hdd LED/PWR SW/Reset SW/Speaker/Pwr LED"-kablene.

 

For det femte,

hva er den kablen som går fra nederst til øverst ved PCI sporene? Og hva er alle PCI-kortene fornoe?

 

For det sjette,

gjør noe med 20/24Pins-kabelen/overgangen, det ser ikkenoe pent ut, prøv å kjør den rett fra Psu og inn under Dvd-en og ut igjen, så synes den ikke så godt lenger.

 

For det sjuende,

den kablen som ligger helt bakerst ved hk-plata, gjem den bak/inni.

 

For det åttende,

gjem 3-Pins kablene fra vifta bak bedre (stram opp Cpu 3-Pins kablen)

 

For det niende,

Bøy og Tøy kabler som bare rakkern, stapp de inn der det egentlig ikke er plass og vurder og forlenge de om de fortsatt er for synlige!

 

For det tiende,

god jobb siden sist, men det er fortsatt noen kabler igjen :) Stå på!

 

 

For det ellevste,

jeg er litt kresen av meg, så beklager at jeg er pirkete :p Men det blir så utrolig mye bedre etterpå! Ser også at du ikke har noe rom bak hk-plate, det er et - men man skal kunne klare det fordi.

 

 

 

Øyvind :)

 

Før

 

Etter

 

Forbedringer

Lenke til kommentar
Graturlerer med ny kasse Proxer! Fin den, skal du modde den eller noe?

6960941[/snapback]

 

 

vet ikke jeg...føler ikke noe spesielt for og kutte i en lianl kasse er for fin til det:P

 

men vi får se med tiden..kommer nytt skjermort snart og ny viftestyring

6960999[/snapback]

Utrolig pent kabinett :love:

6961043[/snapback]

 

 

Takk takk

Lenke til kommentar
Her har dere mitt nye kabinett..fikk det samme dag som bezerk.

 

Mvh Proxer

6960889[/snapback]

 

 

Nydeligt :love: Det eneste minus må ver at det tar litt mye plass på benken.

6961474[/snapback]

 

 

Ja det tar litt plass...har det under pulten, men har ikke plass til beina så de plasserer jeg inn i hyllan på pulten :p

Lenke til kommentar
premium:For det sjette,

gjør noe med 20/24Pins-kabelen/overgangen, det ser ikkenoe pent ut, prøv å kjør den rett fra Psu og inn under Dvd-en og ut igjen, så synes den ikke så godt lenger.

6960760[/snapback]

eller enda bedre, fjern hele overgangen, den har ingen effekt. en kamerat kjører selv samme psu med en 24 pin hk med overklokka cpu og skjermkort. har kutta ut overgangen der, og alt funker.

 

 

@Proxer

pen kasse, den gamle til snekker'n eller kjøpt ny?

 

uansett, det eneste jeg ikke liker der er viftegrillen på cpuen. den er unødvendig og stygg. men det er jo min smak/mening, så det er jo opptil deg :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...