Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mja stjal en ide fra snekkern :p det var selve bøyen, hvis du ser i fronten til snekkern er den ikke 90 grader så den bøyer seg litt mer, men selv synes jeg mitt kabinett ser fetere ut enn snekkern sitt pga mitt uber lednings system :p

 

no offence snekkern :p

 

tmolberg

6940971[/snapback]

 

Neida det er greit,du vet smaken er som baken,delt og det som blir mellom der er bare dritt :)

Lenke til kommentar
mja stjal en ide fra snekkern :p det var selve bøyen, hvis du ser i fronten til snekkern er den ikke 90 grader så den bøyer seg litt mer, men selv synes jeg mitt kabinett ser fetere ut enn snekkern sitt pga mitt uber lednings system :p

 

no offence snekkern :p

 

tmolberg

6940971[/snapback]

 

Neida det er greit,du vet smaken er som baken,delt og det som blir mellom der er bare dritt :)

6945052[/snapback]

Haha..

 

Men hvordan bøyer dere den?

-legger i vann?

Lenke til kommentar
Var ikke så ryddig da :)

 

Hva har du gjort med SATA kontakten?  :p hehe

6947344[/snapback]

SATA- ledningen så litt rar ut på bildet, men i virkeligheten er den bare snurret sammen på vanlig måte med en strip rundt.

 

Jeg kunne tenke meg tips på hvordan jeg kan rydde opp. Da tenker jeg mest på hvordan jeg skal få orden på kabelballen øverst.

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg tips på hvordan jeg kan rydde opp. Da tenker jeg mest på hvordan jeg skal få orden på kabelballen øverst.

 

1. Kabelene som går ifra nederste kortet til øverste braketten kunne du ha satt på kabel strømpe.

2. Monter CD\DVD stasjonen et hakk lengre ned og legg de kablene du ikke bruker ifra PSU inn der. Kanskje stripse de fast?

3. Kanskje kabelstrømpe på resten av de løse kablene. F.eks frontpanelet, front LED, brytere og de der.

 

... Er der rom bak harddisk stativet?

4. Legg kablene bak der, også sata kabelen (fjern stripsen da).

5. Prøv å fest de kablene som går langs harddisken på andre siden. (Mindre synlig)

 

Det skal nok hjelpe mye håper jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Endret litt på oppsettet, nytt skjermkort men desverre foreløpig uten vannblokk.

 

6947443[/snapback]

 

Kjempe nydelig :thumbup:

 

Eneste som trekker ned er den røde vifta i toppen. Siden de andre er blå

6947518[/snapback]

 

 

Tnx. Skifter vifta når jeg har fått kjøpt meg en ny som er like støysvak som den røde.

Lenke til kommentar
Veldig pent, Obix :) . Personlig ville jeg vel foretrukket større dimensjoner på slangen(gjerne 1/2" eller 7/16"), men det har mest med ytelse å gjøre

6949684[/snapback]

 

 

Takker for komplimentet :)

 

Har brukt Mist 1/2" slanger tidligere uten at det hadde noen innvirkning på ytelsen.

I mitt tilfelle er det ikke slangene som lager det store trykkfallet men vannblokkene og radiator så ved ved bruk av større slanger ga ikke det noe gevinst.

 

Et annet pluss med å bruke 10mm OD er at det ikke tar så mye plass og er mer anvendeligt.

Endret av Obix
Lenke til kommentar
Flott kabinett Obix. Hvilket kabinett er det? Er det bra tempraturer du får med vannkjølingen eller?

 

 

Mvh Erling

6950364[/snapback]

 

Der er et Lian li PC6277 :love:

 

post-71163-1159367368_thumb.jpg

 

 

Opteron 146@2800MHz ligger rundt 40°C ved full load og en vanntemperatur på 30-32 °C.

 

Bra fornøyd med det.

Lenke til kommentar

1. Kabelene som går ifra nederste kortet til øverste braketten kunne du ha satt på kabel strømpe.

2. Monter CD\DVD stasjonen et hakk lengre ned og legg de kablene du ikke bruker ifra PSU inn der. Kanskje stripse de fast?

3. Kanskje kabelstrømpe på resten av de løse kablene. F.eks frontpanelet, front LED, brytere og de der.

 

... Er der rom bak harddisk stativet?

4. Legg kablene bak der, også sata kabelen (fjern stripsen da).

5. Prøv å fest de kablene som går langs harddisken på andre siden. (Mindre synlig)

 

Det skal nok hjelpe mye håper jeg  :thumbup:

6947513[/snapback]

Da har jeg gjordt det. Bedre ble det i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...