chase Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Et lite spørsmål til dere som har neon lys med av og på knapp, hvor har dere gjemt denne? min kommer liksom i veien 6783807[/snapback] Jeg har tenkt å borre hull i bunnen og montere de der, ute av syne... Pent kabinett Pels Petter Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Maskinen min atm. Post litt mer da folkens! tråden dør jo snart ut. Mvh Erling Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fint kabinett ekwathne, bortsett fra de flatkablene :/ Ja, enig i at folk må poste.. Digg å se kabinetter! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hadde du byttet dvd/cd rom/brennern din i en svar hadde det blitt bedre. Er det et asus hk du har ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kabinettet er ganske nytt og da jeg kjøpte det hadde jeg ikke penger til en ny dvd brenner, men det kommer. Ja, det er et Asus P5B Deluxe hovedkort. Få se bilder da folkens! Lenke til kommentar
chase Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Få se bilder da folkens! 6798016[/snapback] Ok, da, her er mitt. Er ikke så mye i det akkurat nå, men er veldig ryddig og fint! Petter Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Der var det ryddig og pent inni Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå har jeg oppgradert media-/nedlastingspcen med nytt HK og CPU. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det var utrolig stygt med den blå farga på de brakettene (eller hva nå det heter) men ellers moro å se bilde av plexi kasse, har hatt lyst på en sånn selv, men de kunne gjordt plass til 120mm vifter og kanskje gjordt de en par cm lengre. synes det blir noe dårlig plass Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bra rydda, Lættis.. Men som Spirre sier.. De blå brakettene er usmakelige etter min mening. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bra rydda, Lættis.. Men som Spirre sier.. De blå brakettene er usmakelige etter min mening. 6799310[/snapback] Tipper litt lakk på de braketene hadde gjort susen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lættis: Hvilket kabinett er det? som sagt tidligere ville jeg lakkert de brakettene i en annen farge. Du har vært flink til å rydde. Mvh Erling Lenke til kommentar
Loled Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Exstremt bra rydda Lættis!!! Plexien min ekke så bra rydda.. Legg merke til bamsen over H disken Endret 4. september 2006 av Loled Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Exstremt bra rydda!! Plexien min ekke så bra rydda.. Legg merke til bamsen over H disken 6802525[/snapback] Var fint det der og da.. Men ikke så ryddig som det kunne hvert.. Kult med bamsen btw! Lenke til kommentar
Loled Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Takker.. ;P Kan jeg se kassa di? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tar bilde i morgen, da har jeg litt bedre tid! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Ble litt update på min kasse idag. Var innom glass mesteren og fikk litt plexi. Så da blir det plexi i toppen. Etter vært skal jeg kjøpe LEDs (bilde under) og borre de inn i plexi glasset. Glasset er såpass feit at det går nok (: Få litt blått lys/effekt i glasset Bilde ser ikke så bra ut med kamera på mobilen. Skal bli bedre bilder da jeg får mitt nye Fujifilm S5600 kamera Endret 5. september 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tok du alt bryet for og skjære ut den lille firkanten der? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kunne gjort litt mer ut av den ja.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) *fjernet* les neste Endret 5. september 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg