Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ kristian

hvorfor har du den flerfarga vifta blåsende vekk fra cpu kjøleren?`den burde da funke bedre blåsende rett på kjøleren?

@ lakus

hm....veldig...eh....blått? :p neida pent kabinett det der. men hvis du skal ha en 120mm vifte bak så håper jeg du har noe som drar luft inn i kassa også, hvis ikke så blir det veldig undertrykk i kassa og det bil komme inn støv overalt. overtrykk (flere vifter inn enn ut) med støvfilter er det beste.

jeg har tre vifter inn og 2 ut. psu henter luft utenfra og blåser det ut igjen (står opp ned da det er laget lufting for det i kassa mi) måtte snu den for å få grei klaring med tak vifta :p men det funer egentlig bedre, den er kaldere nå.

Lenke til kommentar
@ lakus

hm....veldig...eh....blått? :p neida pent kabinett det der. men hvis du skal ha en 120mm vifte bak så håper jeg du har noe som drar luft inn i kassa også, hvis ikke så blir det veldig undertrykk i kassa og det bil komme inn støv overalt. overtrykk (flere vifter inn enn ut) med støvfilter er det beste.

jeg har tre vifter inn og 2 ut. psu henter luft utenfra og blåser det ut igjen (står opp ned da det er laget lufting for det i kassa mi) måtte snu den for å få grei klaring med tak vifta :p men det funer egentlig bedre, den er kaldere nå.

6779802[/snapback]

jaja har en som drar inn men har ikke på døra til kabinettet på bilde siden jeg jobber med det...

Lenke til kommentar
Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.

Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga?

Mvh Erling

6758490[/snapback]

Ja, jeg har vært på qtreff.

6776186[/snapback]

Bare sånn pga. eg er nyskjerrig, men.... KA I H* ER VITSEN MED WONDERBAUM I PCEN? haha, dummeste eg har sett :p

6777706[/snapback]

Hva er vitsen med lys og alt slags annet hor inni pcen?

Lenke til kommentar

vel da var det på tide med nye bilder, har fått oppdatert litt. har nå bytta fra min gamle zalman 7000 led cpu kjøler (står nå i filserveren) til en mist mega tower videre til thermaltake big typhoon (vifteløsningen i døra gjorde at misten ble for høy)

bytta også ut den gamle vf700 led gpu kjøleren med en vf900 (uten led)

specs står i profil på begge maskinene

har ikke vært så veldig nøye med kablene da det begynner å bli vanskelig å skjule de samt at jeg synes det er greit å ha det meste lett tilgjengelig. dessuten er alle kabler strømpa i begge maskinene

edit: se her (den andre kabinett tråden) for et par andre bilder av kassene, der er det også et par bilder av kassene ved siden av hverandre (stackeren er stor :D)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

til 1800kr så bør det være bra også. men seriøst, jeg er veldig fornøyd med det bortsett fra en ting. den brakett plata bak der du skrur fast skjermkort er litt for høy, så for at jeg sku få kortet langt nok nedi pci-e porten så måtte jeg lage en egen brakett til skjermkortet.

Lenke til kommentar
Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.

Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga?

Mvh Erling

6758490[/snapback]

Ja, jeg har vært på qtreff.

6776186[/snapback]

Var det jeg tenkte. Hva med å rydde litt i kassa? samle litt kabler i strips osv.

Mvh Erling

6776299[/snapback]

Pcen fungerer like bra når det er rotete. :tease:

Har mista interessen for casemod og hvordan det ser ut inni maskinen.

6777490[/snapback]

Nei det er ikke helst sant, mye rot og mange ledninger betyr dårlig luftsirkulasjon og det betyr minde kjøleeffekt...

Så det bør ikke vere for mye rot i en pc... :roll:

Lenke til kommentar
Skal du ha ny PC igjen? Fikk ikke du ny PC for ikke så veldig lenge siden a? Skulle ha 100FPS i CS heeele tiden? :p

6785474[/snapback]

det er nokk ikke mei det :p spiller ikke cs :p

6785688[/snapback]

Hehe sorry...=p Men fikk ikke du deg ny PC for ikke så alt for lenge siden a?

Lenke til kommentar
Skal du ha ny PC igjen? Fikk ikke du ny PC for ikke så veldig lenge siden a? Skulle ha 100FPS i CS heeele tiden? :p

6785474[/snapback]

det er nokk ikke mei det :p spiller ikke cs :p

6785688[/snapback]

Hehe sorry...=p Men fikk ikke du deg ny PC for ikke så alt for lenge siden a?

6793483[/snapback]

den har ikke vært i orden, har venta 3 mnd på og få fikset den :thumbdown:. i morra eller Tirsdag er den her :)

Edit: nok ot!

Endret av anki91
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...