_tHokA_ Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Blei bra de kablene likte den vifta på bunnplata. blei bra dette MVH bZerk 6778634[/snapback] Takk takk, skal prøve å kjøpe 2x30cm uv katoderør og ha i toppen av maskinen. Prøve å få frem effekten litt mer på de VU tingene Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @ kristian hvorfor har du den flerfarga vifta blåsende vekk fra cpu kjøleren?`den burde da funke bedre blåsende rett på kjøleren? @ lakus hm....veldig...eh....blått? neida pent kabinett det der. men hvis du skal ha en 120mm vifte bak så håper jeg du har noe som drar luft inn i kassa også, hvis ikke så blir det veldig undertrykk i kassa og det bil komme inn støv overalt. overtrykk (flere vifter inn enn ut) med støvfilter er det beste. jeg har tre vifter inn og 2 ut. psu henter luft utenfra og blåser det ut igjen (står opp ned da det er laget lufting for det i kassa mi) måtte snu den for å få grei klaring med tak vifta men det funer egentlig bedre, den er kaldere nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @ lakushm....veldig...eh....blått? neida pent kabinett det der. men hvis du skal ha en 120mm vifte bak så håper jeg du har noe som drar luft inn i kassa også, hvis ikke så blir det veldig undertrykk i kassa og det bil komme inn støv overalt. overtrykk (flere vifter inn enn ut) med støvfilter er det beste. jeg har tre vifter inn og 2 ut. psu henter luft utenfra og blåser det ut igjen (står opp ned da det er laget lufting for det i kassa mi) måtte snu den for å få grei klaring med tak vifta men det funer egentlig bedre, den er kaldere nå. 6779802[/snapback] jaja har en som drar inn men har ikke på døra til kabinettet på bilde siden jeg jobber med det... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga? Mvh Erling 6758490[/snapback] Ja, jeg har vært på qtreff. 6776186[/snapback] Bare sånn pga. eg er nyskjerrig, men.... KA I H* ER VITSEN MED WONDERBAUM I PCEN? haha, dummeste eg har sett 6777706[/snapback] Hva er vitsen med lys og alt slags annet hor inni pcen? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Wonderbaum - Til bil som stinker, eller brukes i felleskap med flere for å lage vond lukt i bilen Lys (hor) - For å lyse opp maskinen. Få det til å se pent. Vise frem hardware Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) vel da var det på tide med nye bilder, har fått oppdatert litt. har nå bytta fra min gamle zalman 7000 led cpu kjøler (står nå i filserveren) til en mist mega tower videre til thermaltake big typhoon (vifteløsningen i døra gjorde at misten ble for høy) bytta også ut den gamle vf700 led gpu kjøleren med en vf900 (uten led) specs står i profil på begge maskinene har ikke vært så veldig nøye med kablene da det begynner å bli vanskelig å skjule de samt at jeg synes det er greit å ha det meste lett tilgjengelig. dessuten er alle kabler strømpa i begge maskinene edit: se her (den andre kabinett tråden) for et par andre bilder av kassene, der er det også et par bilder av kassene ved siden av hverandre (stackeren er stor ) Endret 1. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hvilket kabinett er det nederste? eller er det hjemmelaget? knalltøft Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 det er en stacker 830 dersom jeg klarte å lage sånne kasser selv så hadde jeg nok ikke vært uten jobb Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 det er en stacker 830 dersom jeg klarte å lage sånne kasser selv så hadde jeg nok ikke vært uten jobb 6782481[/snapback] hehe du sier noe der ja, men synes kabinette var knallers. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 til 1800kr så bør det være bra også. men seriøst, jeg er veldig fornøyd med det bortsett fra en ting. den brakett plata bak der du skrur fast skjermkort er litt for høy, så for at jeg sku få kortet langt nok nedi pci-e porten så måtte jeg lage en egen brakett til skjermkortet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga? Mvh Erling 6758490[/snapback] Ja, jeg har vært på qtreff. 6776186[/snapback] Var det jeg tenkte. Hva med å rydde litt i kassa? samle litt kabler i strips osv. Mvh Erling 6776299[/snapback] Pcen fungerer like bra når det er rotete. Har mista interessen for casemod og hvordan det ser ut inni maskinen. 6777490[/snapback] Nei det er ikke helst sant, mye rot og mange ledninger betyr dårlig luftsirkulasjon og det betyr minde kjøleeffekt... Så det bør ikke vere for mye rot i en pc... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Et lite spørsmål til dere som har neon lys med av og på knapp, hvor har dere gjemt denne? min kommer liksom i veien Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Et lite spørsmål til dere som har neon lys med av og på knapp, hvor har dere gjemt denne? min kommer liksom i veien 6783807[/snapback] Henger ut på baksiden Skal lage hull til den i døra da, siden det er sånn man kan feste i hull i døra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 her er mitt nåverende kabinett, bår ny pc på mandag Komentaret/tips mottas med takk. mvh Anki Lenke til kommentar
anders! Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skal du ha ny PC igjen? Fikk ikke du ny PC for ikke så veldig lenge siden a? Skulle ha 100FPS i CS heeele tiden? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skal du ha ny PC igjen? Fikk ikke du ny PC for ikke så veldig lenge siden a? Skulle ha 100FPS i CS heeele tiden? 6785474[/snapback] det er nokk ikke mei det spiller ikke cs Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal du ha ny PC igjen? Fikk ikke du ny PC for ikke så veldig lenge siden a? Skulle ha 100FPS i CS heeele tiden? 6785474[/snapback] det er nokk ikke mei det spiller ikke cs 6785688[/snapback] Hehe sorry...=p Men fikk ikke du deg ny PC for ikke så alt for lenge siden a? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Skal du ha ny PC igjen? Fikk ikke du ny PC for ikke så veldig lenge siden a? Skulle ha 100FPS i CS heeele tiden? 6785474[/snapback] det er nokk ikke mei det spiller ikke cs 6785688[/snapback] Hehe sorry...=p Men fikk ikke du deg ny PC for ikke så alt for lenge siden a? 6793483[/snapback] den har ikke vært i orden, har venta 3 mnd på og få fikset den . i morra eller Tirsdag er den her Edit: nok ot! Endret 3. september 2006 av anki91 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Veldige fine kabinetter Pels og Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg