Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.

Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga?

Mvh Erling

6758490[/snapback]

Ja, jeg har vært på qtreff.

6776186[/snapback]

Var det jeg tenkte. Hva med å rydde litt i kassa? samle litt kabler i strips osv.

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Det så bra ut!! men kan få det mer ryddig ta å snu HDDen så kablene ligger bak! og den 20/24 pin kontakten kan du ta bak HKen også andre kabler. :thumbup:

du har brukt utrolig mange strips why? :) du kan kjøpe kabelstrømper så ser det bra ut men ellers var det ganske ryddig!!

MVH bZerk

Lenke til kommentar
Det så bra ut!! men kan få det mer ryddig ta å snu HDDen så kablene ligger bak! og den 20/24 pin kontakten kan du ta bak HKen også andre kabler. :thumbup:

du har brukt utrolig mange strips why? :) du kan kjøpe kabelstrømper så ser det bra ut men ellers var det ganske ryddig!!

MVH bZerk

6776595[/snapback]

Jeg brukte så mange strips fordi ellers ville det fortsatt være ledninger som henger utenfor :tease: Har VELDIG lyst på kabelstrømper men da må jeg vel Ta ut ALLE pinsene fra Molexen og så tre over?? Og det har jeg ikke NOE peiling på :(

eller kan jeg tre stømpen over HELE molex'en?

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar

Tar du en stor nok strømpe vil du kunne gjøre det, men skal du ha det pent og pyntelig så går nok ikke det :) Du må ta av kontaktene uansett for å få på krympestrømper, og det ser mye finere ut med mindre kabelstrømper enn rent for store :wee:

Det er faktisk ikke så vanskelig som alle skal ha det til! Bare dra ut kontakten fra PSU til stikk, ta den ut av kabinettet, ta fram verktøy og strømper/krympere, og gjerne noe teip for å merke hvis du er usikker.

Deretter er det bare å lage et system, og det går av seg selv :)

Lenke til kommentar
Tar du en stor nok strømpe vil du kunne gjøre det, men skal du ha det pent og pyntelig så går nok ikke det :) Du må ta av kontaktene uansett for å få på krympestrømper, og det ser mye finere ut med mindre kabelstrømper enn rent for store :wee:

Det er faktisk ikke så vanskelig som alle skal ha det til! Bare dra ut kontakten fra PSU til stikk, ta den ut av kabinettet, ta fram verktøy og strømper/krympere, og gjerne noe teip for å merke hvis du er usikker.

Deretter er det bare å lage et system, og det går av seg selv :)

6776877[/snapback]

Hvordan merker jeg pinsene da? tips?? illustrasjon?

Lenke til kommentar

Mvh Erling

6758490[/snapback]

6776186[/snapback]

Var det jeg tenkte. Hva med å rydde litt i kassa? samle litt kabler i strips osv.

Mvh Erling

6776299[/snapback]

Pcen fungerer like bra når det er rotete. :tease:

Har mista interessen for casemod og hvordan det ser ut inni maskinen.

Lenke til kommentar

Mvh Erling

6758490[/snapback]

6776186[/snapback]

Bare sånn pga. eg er nyskjerrig, men.... KA I H* ER VITSEN MED WONDERBAUM I PCEN? haha, dummeste eg har sett :p

Lenke til kommentar

Her er resultatet

Gjort idag:

Laget meg nye SATA kabler :)

Satt strømpe på 2 av viftene og USB kabelen inni maskinen

Byttet ut 80mm vifta i bunn mot en 120mm vifte

Satt på coolsleeves på noen kabler

+ ryddet

PS: Ene SATA kontakten står ikke i, det er bra jeg reinstallerte WinXP da bilde ble tatt. Drar alltid ut lagringsdisken da jeg installerer WinXP tilfelle det skjer noe med den

post-43348-1157049273_thumb.jpg

post-43348-1157049295_thumb.jpg

post-43348-1157049308_thumb.jpg

post-43348-1157049321_thumb.jpg

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

Mitt akkuratt nå:

Skal kjøpe ny Cpu vifte og en 120mm vifte oppe bak i kabinettet.

Og ett Club3D Radeon x1900xt 512MB er på vei, bestilte det siste NetShop.no hadde igjen i dag :)

Rydda så bra jeg kunne men orka ikk emer ettervert :p

Beklager bildekvaliteten, tatt med mobilen..... heller ikke så mye i kabinettet heller :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...