Kristian09 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Vet ikke om dere er blinde....det er faktiskt en vifte....Vis den ikkje henger der så går den varm....btw har ingen neon/katode lys i den...Er et Q-tec drid kabinett... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga? Mvh Erling 6758490[/snapback] Ja, jeg har vært på qtreff. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det var ikke mye fint :!: så utrolig dumt ut med den wonderbaumen i pcen. MVH bZerk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bzerk, hva med å gi litt konstruktiv kritikk? Si hva han kan gjøre for å forbedre det, ikke bare hva som er negativt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga? Mvh Erling 6758490[/snapback] Ja, jeg har vært på qtreff. 6776186[/snapback] Var det jeg tenkte. Hva med å rydde litt i kassa? samle litt kabler i strips osv. Mvh Erling Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Her er min inside på kabbisen.. ikke så veldig ryddig men men ----------> TRYKK HER <---------- Bare skriv så mange forslag dere kan/vil Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det så bra ut!! men kan få det mer ryddig ta å snu HDDen så kablene ligger bak! og den 20/24 pin kontakten kan du ta bak HKen også andre kabler. du har brukt utrolig mange strips why? du kan kjøpe kabelstrømper så ser det bra ut men ellers var det ganske ryddig!! MVH bZerk Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Det så bra ut!! men kan få det mer ryddig ta å snu HDDen så kablene ligger bak! og den 20/24 pin kontakten kan du ta bak HKen også andre kabler. du har brukt utrolig mange strips why? du kan kjøpe kabelstrømper så ser det bra ut men ellers var det ganske ryddig!! MVH bZerk 6776595[/snapback] Jeg brukte så mange strips fordi ellers ville det fortsatt være ledninger som henger utenfor Har VELDIG lyst på kabelstrømper men da må jeg vel Ta ut ALLE pinsene fra Molexen og så tre over?? Og det har jeg ikke NOE peiling på eller kan jeg tre stømpen over HELE molex'en? Endret 31. august 2006 av hcnielsen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tar du en stor nok strømpe vil du kunne gjøre det, men skal du ha det pent og pyntelig så går nok ikke det Du må ta av kontaktene uansett for å få på krympestrømper, og det ser mye finere ut med mindre kabelstrømper enn rent for store Det er faktisk ikke så vanskelig som alle skal ha det til! Bare dra ut kontakten fra PSU til stikk, ta den ut av kabinettet, ta fram verktøy og strømper/krympere, og gjerne noe teip for å merke hvis du er usikker. Deretter er det bare å lage et system, og det går av seg selv Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tar du en stor nok strømpe vil du kunne gjøre det, men skal du ha det pent og pyntelig så går nok ikke det Du må ta av kontaktene uansett for å få på krympestrømper, og det ser mye finere ut med mindre kabelstrømper enn rent for store Det er faktisk ikke så vanskelig som alle skal ha det til! Bare dra ut kontakten fra PSU til stikk, ta den ut av kabinettet, ta fram verktøy og strømper/krympere, og gjerne noe teip for å merke hvis du er usikker. Deretter er det bare å lage et system, og det går av seg selv 6776877[/snapback] Hvordan merker jeg pinsene da? tips?? illustrasjon? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga? Mvh Erling 6758490[/snapback] Ja, jeg har vært på qtreff. 6776186[/snapback] Var det jeg tenkte. Hva med å rydde litt i kassa? samle litt kabler i strips osv. Mvh Erling 6776299[/snapback] Pcen fungerer like bra når det er rotete. Har mista interessen for casemod og hvordan det ser ut inni maskinen. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Yngvejos, har du vært på qtreff? Mener å ha sett noen med det nicket der.Slenger du ut noen bilder av vannkjølinga? Mvh Erling 6758490[/snapback] Ja, jeg har vært på qtreff. 6776186[/snapback] Bare sånn pga. eg er nyskjerrig, men.... KA I H* ER VITSEN MED WONDERBAUM I PCEN? haha, dummeste eg har sett Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Vært på handletur på både Microplex og Bilma (biltema) idag. Noen som er spent på resultatet? (bilder kommer så fort bluetooth adapteret virker på datan) Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Vært på handletur på både Microplex og Bilma (biltema) idag. Noen som er spent på resultatet? (bilder kommer så fort bluetooth adapteret virker på datan) 6778080[/snapback] Ja.. vi venter spent Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Her er resultatet Gjort idag: Laget meg nye SATA kabler Satt strømpe på 2 av viftene og USB kabelen inni maskinen Byttet ut 80mm vifta i bunn mot en 120mm vifte Satt på coolsleeves på noen kabler + ryddet PS: Ene SATA kontakten står ikke i, det er bra jeg reinstallerte WinXP da bilde ble tatt. Drar alltid ut lagringsdisken da jeg installerer WinXP tilfelle det skjer noe med den Endret 31. august 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Blei bra de kablene likte den vifta på bunnplata. blei bra dette MVH bZerk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Mitt akkuratt nå: Skal kjøpe ny Cpu vifte og en 120mm vifte oppe bak i kabinettet. Og ett Club3D Radeon x1900xt 512MB er på vei, bestilte det siste NetShop.no hadde igjen i dag Rydda så bra jeg kunne men orka ikk emer ettervert Beklager bildekvaliteten, tatt med mobilen..... heller ikke så mye i kabinettet heller Endret 31. august 2006 av Lakus Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) HVorfor kjøpte du fra netshop du får Sapphire X1900XT 512MB på komplett.no til 2.595kr en et Club3d X1900XT til 2.895KR?? MVH bZerk Endret 31. august 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fordi Komplett ikke har den på lager før om 3-4 uker ingen andre heller, og det er da ikke noen stor forskjell på de merkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg