Leaf Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Og når ingen er tilkobla? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Det er en CD-ROM / DVD-ROM server :!: Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Shit! hva bruker du alle de til? Har jo rett og slett ikke brukt for sånt, med mindre du skal spille masse spill samtidig, eller kopiere mange cd'r.. 6770221[/snapback] Det er umulig å koble til alle sammen pga det er kun 2 ide channels på ett hovedkort, så de er der egentlig for att den skal se rå utt De tar jo ikke noe plass heller. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Shit! hva bruker du alle de til? Har jo rett og slett ikke brukt for sånt, med mindre du skal spille masse spill samtidig, eller kopiere mange cd'r.. 6770221[/snapback] Det er umulig å koble til alle sammen pga det er kun 2 ide channels på ett hovedkort, så de er der egentlig for att den skal se rå utt De tar jo ikke noe plass heller. 6770788[/snapback] Hehe ok:P Jeg synes det så litt rart ut:P men det er MIN mening Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ja, skjønner det, men du får minst 4 stk (2 doble IDE kabler) hvis du ikke har IDE hdd EDIT: Eller bare kjøpe S-ATA overgang hvis du har mange på hk^^ Eller bare kjøpe en controller Ellereller.. Endret 30. august 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kjempekult med overfladiske enheter i kabinettet ... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ja, skjønner det, men du får minst 4 stk (2 doble IDE kabler) hvis du ikke har IDE hdd EDIT: Eller bare kjøpe S-ATA overgang hvis du har mange på hk^^ Eller bare kjøpe en controller Ellereller.. 6770917[/snapback] Hovedkortet mitt har bare 1 ide channel og 1 flopy p.g.a ny generasjon.... Alle hardiskene er SATA utenom 2stker som ble solgt igår, da blir alle sata igjen. Endret 30. august 2006 av Iceman22 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Handle hjelp Skal innom Microplex imorra for å fikse opp kabinettet litt. Har du forslag til hva jeg skal kjøpe for å få maskinen litt kul? Handle liste: Sata kabler Sunbeam Lazer LED, 3 stk, Blå Sunbeam vifte, LED, 4xBlå, "Silent" Fanadapter, 80-120mm, UV/klar blå Sunbeam Kald Katode, 20cm, UV/Blacklight Kabelstrømper, Kit, Sort Det er det jeg har planer om til nå. Tar godt imot flere forslag Legger med bilde på nytt, blir lettere for dere å finne/se bilde Endret 30. august 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
haakie Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Handle hjelp Skal innom Microplex imorra for å fikse opp kabinettet litt. Har du forslag til hva jeg skal kjøpe for å få maskinen litt kul? Handle liste: Sata kabler Sunbeam Lazer LED, 3 stk, Blå Sunbeam vifte, LED, 4xBlå, "Silent" Fanadapter, 80-120mm, UV/klar blå Sunbeam Kald Katode, 20cm, UV/Blacklight Kabelstrømper, Kit, Sort Det er det jeg har planer om til nå. Tar godt imot flere forslag Legger med bilde på nytt, blir lettere for dere å finne/se bilde 6771054[/snapback] Ryddig og fint! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Handle hjelp Skal innom Microplex imorra for å fikse opp kabinettet litt. Har du forslag til hva jeg skal kjøpe for å få maskinen litt kul? Handle liste: Sata kabler Sunbeam Lazer LED, 3 stk, Blå Sunbeam vifte, LED, 4xBlå, "Silent" Fanadapter, 80-120mm, UV/klar blå Sunbeam Kald Katode, 20cm, UV/Blacklight Kabelstrømper, Kit, Sort Det er det jeg har planer om til nå. Tar godt imot flere forslag Legger med bilde på nytt, blir lettere for dere å finne/se bilde 6771054[/snapback] Det eneste jeg kan se er at du bør stripse sammen SATA kablene Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Det eneste jeg kan se er at du bør stripse sammen SATA kablene 6772604[/snapback] Skal kjøpe meg kabelstrømpe imorra og prøve å legge alle 3 kablene inni en strømpe og se hvordan det går. Eller ha en strømpe hvor det er 2 kabler i (systemdiskene) og en hvor jeg har til lagringsdisken Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) jeg ville kjøpt en mist vifte istede for sunbeam. og så hadde jeg tatt enten lys eller UV, dersom du kjører vanlig led lys med UV så forsvinner mye av effekten da UV synes best når det er mørkt. kjøp heller et par vanlige 30cm blå katoder. det går nok greit med 3 stk s-ata i en kabelstrømpe, men da bør du merke kablene så du vet hvem som skal hvor. det beste er nok en strømpe for hver av kablene og så evetuelt stripse de etterpå. da kan du strømpe helt ut til kontakten, det går ikke om du skal ha flere kabler i en fordi det er litt avstand i mellom pluggene på diskene. Endret 30. august 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja;P dette va då det fina å ryddiga kabinette mittxD hehe...Temmele rot har viftene liggene/hengende pga dataen blir kokvarm...(oppdaterte bilder kommer antagele på fredag eller lørdag...nytt kabinett da) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ehh... Er det et lysorgel eller en PC?? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det skal værtfall forestille en pc Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Minner meg om min første PC. Hadde Qtec kabinett med alt mulig av lys, og helst mange forskjellige. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ehh... Er det et lysorgel eller en PC?? 6773032[/snapback] En pc er det IKKE, så jeg vet ikke helt jeg... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har aldri hatt så syk fjorttiss stil som det der.. Hold deg til et lys.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Disco here we go! 6773395[/snapback] Det er en fornærmelse overfor den tvilsomme disco-kulturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg