techs Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Noen Som har TT Tsunami å vise frem?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ligger vel noen bilder litt bak i tråden om du gidder å kikke litt, er flere som har den kassa Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Enig. MAAANGE som har den bakover i tråden her! Ta deg en kikk. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 da var nok det ene lyset, tok det av og nå ser det ut til å fungere.. 6438113[/snapback] Det lyset jeg snakket om. Jeg snakket med komplett(hvor jeg har kjøpt disse) De sender med et par nye. Veldig god service syns nå jeg da! Ikke nok med det! Men jeg kunne velge hvilke jeg ville ha Elsker komplett sin service, og kan annbefalles på det varmeste!! Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 her er mitt TT tsunami har vist det FØR ja... men poster igjen jeg etter ønske Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Trenger litt hjelp til hvor jeg skal sette vifter? Har så mange, også fikk jeg en blå 80mm hos en kompis som jeg vil ha en plass.. Har bare satt den her over raptordisken for øyeblikket.. men kunne tenke meg å montere den en plass så den kjøler skjermkortet.. Noen tips? Deilige Dritkraftige monsterviften baki Kjører på 7v nå, og gir mere luft en de fleste andre viftene mine på 12v.. Slår tillome deltaviften i fronten på 12V. San Ace, hentet fra en gammel Mac-Psu.. Hele maskina: Noen tips? er ganske rotete.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Mod den i et gammelt PCI kort ellerno, så en mod av det et sted, han tok strøm fra PCI kortet, så trengte ingen kabler ellno^^ Noe ala den løsningen microplex har inne.. Ta hull i vinduet..? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Lag et hull under maskinen og la viften blåse luft inn og rett opp på undersiden av skjermkortet Det er jo føtter på maskinen så det kommer godt med luft. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 her er mitt TT tsunami har vist det FØR ja...men poster igjen jeg etter ønske 6455709[/snapback] pent og ryddig, slik skal det være! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Lag et hull under maskinen og la viften blåse luft inn og rett opp på undersiden av skjermkortet Det er jo føtter på maskinen så det kommer godt med luft. 6462683[/snapback] Denne hørtes bra ut:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Lag et hull under maskinen og la viften blåse luft inn og rett opp på undersiden av skjermkortet Det er jo føtter på maskinen så det kommer godt med luft. 6462683[/snapback] Smart ide ja Men så var det bare å finne ut om man har verktøy til å gjøre det Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hvem er de på plakaten på siste bilde complexity? litt ot men.... ont: virker som en pci mod er tingen ja!! =) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hvem er de på plakaten på siste bilde complexity? litt ot men.... ont: virker som en pci mod er tingen ja!! =) 6476456[/snapback] Hehe, Er Prison Break folka Ja har prøvd å tenkt ut på noe sånt.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hei hei, jeg har fortsatt mitt "gamle" tre kabinettet....skal kjøpe et lian li kabinett etter jeg har vært i danmark :D men nå er det bare et rotete "dritt" kabinett. men skal rydde etter jeg har postet bildene her Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tror trekabinettet ditt ville passet perfekt som en filserver hvis du kjøper deg et Lian Li kabinet, er bare å lage et stort HDD rack da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tror trekabinettet ditt ville passet perfekt som en filserver hvis du kjøper deg et Lian Li kabinet, er bare å lage et stort HDD rack da Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Klikka En liten "Dobbelpost" Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja en filserver var ikke dumt:P Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Slik ser det ut inni mitt: Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Slik ser det ut inni mitt: Kjempe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg