Håkki Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei. Jeg har nå endelig klart å tatt noen bilder av kabinettet mitt.Du kommer ikke til å like det. Kabinettet mitt er totalt kaos inni, men pent å se på fra utsiden. Her har jeg bare tenkt på lyd, kjøling, størrelse og utvendig utseende. Ps, det er også montert 2 hard disker bak hovedkortet... I have warned you [Link] 6309722[/snapback] Tror kaos er det riktige ordet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 kunne vært gjort litt bedre egentlig, bare det å lagt på noen få cm et par plasser for å få litt mer plass hadde hjelpt mye men ikke så aller værst Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Her kommer bilde av (lille) broren min sitt kabinett. Han fikk PC'n for 1 år siden og den var ferdig-bygget fra komplett.no. Etter en stund blei han lei av at den ikke var noe "kul" og at han ikke hadde noe å stille opp med på LAN osv.. Jeg kom med anbefalinger til produkter han kunne kjøpe for å gjøre den "fetere" og "kulere". Dette førte til at han bestillte og jeg monterte. Fra en uryddig, ferdigbyggd PC fra komplett.no greide jeg å få frem noe som var "stilrent" men alikevell hadde noe "kult" i seg. Viftestyring og LCD-display hadde han kjøpt fra meg med en tidliggere annledning. Selfølgelig for en "rimelig" pris, som jeg selv hevdet det var. Det "fantastiske" bildet! 6241867[/snapback] Veldig lekkert og ryddig, ingen bror kan klage på den der! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Slik ser det ut inni min pc. Etter min mening er det uryddig, så jeg lurer på om det er noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få det litt ryddigere ? 6286873[/snapback] Kjøp slike og dra dem bak hovedkortet http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DI3PF60&mcat=c533 Så kan du gjemme bort kablene fra viftene som går over hele hovedkortet. Sata-kabelen burde være kortere og fjern de hvite skinnene på bunnen av kabinettet ! Brett IDE kablen litt penere. ATX strømkontakten kan du også legge litt bedre til rett +++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Her kommer bilde av (lille) broren min sitt kabinett. Han fikk PC'n for 1 år siden og den var ferdig-bygget fra komplett.no. Etter en stund blei han lei av at den ikke var noe "kul" og at han ikke hadde noe å stille opp med på LAN osv.. Jeg kom med anbefalinger til produkter han kunne kjøpe for å gjøre den "fetere" og "kulere". Dette førte til at han bestillte og jeg monterte. Fra en uryddig, ferdigbyggd PC fra komplett.no greide jeg å få frem noe som var "stilrent" men alikevell hadde noe "kult" i seg. Viftestyring og LCD-display hadde han kjøpt fra meg med en tidliggere annledning. Selfølgelig for en "rimelig" pris, som jeg selv hevdet det var. Det "fantastiske" bildet! 6241867[/snapback] Veldig lekkert og ryddig, ingen bror kan klage på den der! 6323935[/snapback] Har ikke hørt noen klager enda. Borsett fra andre som klager på at de vil ha en like fet maskin som han Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kabbiset mitt. Står sånn, uten dør. Har slengt en vifte som surrer og går på 6V foran grafikkortet (helt stille) Den vifta under hindrer den andre fra å falle ut^^ Det eneste som bråker er en 6GB boot-disk som synger på sine siste dager. (MBR dør hele tiden) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nok et par nye bilder fra meg . Har bytta noen vifter, satt inn katoder og bytta chipset-kjøler Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sablabra: Hvilket kabinett er det der? Det var fint Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sablabra: Hvilket kabinett er det der? Det var fint 6341165[/snapback] Det er det her med hjul på http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sablabra: Hvilket kabinett er det der? Det var fint 6341165[/snapback] Det er det her med hjul på http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134 6341224[/snapback] Misunner deg der, sitter med Qtek jeg. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 veldig fint det der sablabra liker det ! men har du laget hull i bunnen eller ligger bare radiatoren der ? (eller var det hull noe jeg tror det ikke var) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 veldig fint det der sablabra liker det ! men har du laget hull i bunnen eller ligger bare radiatoren der ? (eller var det hull noe jeg tror det ikke var) 6341792[/snapback] Dremlet ut hull ja Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har iallefall prøvd å rydde litt, men har mye ogjen.. Tar litt og litt.. Skal gå til innkjøp av uv black light snart, trur det kan blir bra, også noen fere kabelstrømper.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Pent sablabra, hvordan er blokkene? Tenker å gå for samme blokker selv.. Hvilke skruer brukte du til å feste viftene med? Er det en cooltek eller BIP2? Petter Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Pent sablabra, hvordan er blokkene?Tenker å gå for samme blokker selv.. Hvilke skruer brukte du til å feste viftene med? Er det en cooltek eller BIP2? Petter 6342066[/snapback] Blokkene er helt greie de, får kvalitet med Swiftech . Det er en cooltek-radiator, og jeg bruker skruene som fulgte med. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sablabra: Hvilket kabinett er det der? Det var fint 6341165[/snapback] Det er det her med hjul på http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134 6341224[/snapback] Misunner deg der, sitter med Qtek jeg. 6341258[/snapback] Skakke klage, sitter her med et plastik HP kabinett Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fiks noen kabelstrømper, og det der vil bli veldig bra Lenke til kommentar
haakie Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nå ble det fint sablabra! Digger lial liet ditt=) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 What a mess. http://img.photobucket.com/albums/v229/EnCom/Bilde314.jpg 6342358[/snapback] Hihi. Legoklosser under radiatoren der, i front? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg