ManagHead Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kommer an på hva da? 6189147[/snapback] Hvor mange innlegg du har per side. Det kan justeres i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Min AMD 2800+ baserte maskin Og min gamle AMD 900mhz baserte maskin Neste pcen min (som jeg håper kommer snart) blir nok mer stilrent og ryddig. Så kommer jeg til å ha mindre lys, kanskje bare uv katoder. Men faren er at jeg kommer til å kjøpe meg en bærbar først, og da blir det lenge til oppgradering av stasjonær Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 På de siste kan du flytte katoden rett under døren. Tror det hadde vært bedre. Ellers bør du fikse i kabelrotet ditt. BTW: det er ikke lett å prioritere Lenke til kommentar
Obix Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Innsiden av Chieftec kabinettet. Ny hardware i et gammelt kabinett. PSU suger luft gjennom Airplex EVO 120 raddis i topp noe som gir en stille og rolig kjøling av vannet. Endret 27. mai 2006 av Obix Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Smart radiatorkjøling . Men jeg kan forestille meg at hiperen blir ganske hysterisk bråkete? Min var i hvert fall det, but that's another story... Endret 27. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Obix Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Smart radiatorkjøling . Men jeg kan forestille meg at hiperen blir ganske hysterisk bråkete? Min var i hvert fall det, but that's another story... 6190066[/snapback] Hiperen er ganske så rolig den. Luft temperaturen som går gjennom PSU på denne måten er kaldere en når luften blir tatt fra kabinettet. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Her har vi 4 pin kontakten til skjermkort!! 6185682[/snapback] jeg har også den greia der er det meninga at man skal ha strøm på den. de hadde værtfall ikke koblet strøm på min sånnen etter bytte av hovedkort :S Endret 27. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Her har vi 4 pin kontakten til skjermkort!! 6185682[/snapback] jeg har også den greia der er det meninga at man skal ha strøm på den. de hadde værtfall ikke koblet strøm på min sånnen etter bytte av hovedkort :S 6190153[/snapback] Da har de sikkert glemt det.. Og hvem er "DE"? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Her har vi 4 pin kontakten til skjermkort!! 6185682[/snapback] jeg har også den greia der er det meninga at man skal ha strøm på den. de hadde værtfall ikke koblet strøm på min sånnen etter bytte av hovedkort :S 6190153[/snapback] Da har de sikkert glemt det.. Og hvem er "DE"? 6190189[/snapback] etter den var på reperasjon alså i arenendal(ps data) har allerede koblet strøm til skjermkortet så er det vits i å ha den i? edit:foresten noen forslag til rydding klarer bare ikke å rydde i det kabinetter alt for mye kabler Endret 27. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Innsiden av Chieftec kabinettet. "bilde" Ny hardware i et gammelt kabinett. PSU suger luft gjennom Airplex EVO 120 raddis i topp noe som gir en stille og rolig kjøling av vannet. 6190052[/snapback] Genialt med rad. og jeg ser du overklokker ram ellers pent Lenke til kommentar
Obix Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) etter den var på reperasjon alså i arenendal(ps data)har allerede koblet strøm til skjermkortet så er det vits i å ha den i? edit:foresten noen forslag til rydding klarer bare ikke å rydde i det kabinetter alt for mye kabler 6190216[/snapback] Mange muligheter til å gjemme kabler bak hovedkortbrettet og brønnene i det kabinettet. Tror jeg ville røsket ut alle kablene å begynt på nytt med å legge kablene som må være synlige i rett linje parallelt med hovedkortet. Muligens min måte å "fikse kablene" på når jeg hadde den type kabinett kan hjelpe deg litt på veg. Endret 27. mai 2006 av Obix Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) etter den var på reperasjon alså i arenendal(ps data)har allerede koblet strøm til skjermkortet så er det vits i å ha den i? edit:foresten noen forslag til rydding klarer bare ikke å rydde i det kabinetter alt for mye kabler 6190216[/snapback] Mange muligheter til å gjemme kabler bak hovedkortbrettet og brønnene i det kabinettet. Tror jeg ville røsket ut alle kablene å begynt på nytt med å legge kablene som må være synlige i rett linje parallelt med hovedkortet. Muligens min måte å "fikse kablene" på når jeg hadde den type kabinett kan hjelpe deg litt på veg. 6191359[/snapback] noen som kan anbefale noen nye ide kabler og sånn kabel til diskettstasjon som er litt mere bøyelige? edit: foresten takk for svar og ingen som har svart på det har den 4-pin greia en nødvendighet må jeg nødt til å koble den til? Endret 27. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 tror du skal ha den i.. Pcn min starter faktisk ikke uten den i :S Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 En liten huskeregel er at du skal alltid koble inn alle strømkontakter for mest mulig stabilitet, men det merkes best ved strømkrevende systemer og/eller overklokking. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hadde aldri vært borti den kontakten der før :s så viste ikke at den skulle kobles til, var ikke sånn på mitt forige hovedkort med pci-express Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Nå kommer det snart nye bilder fra min side. Har bestillt noen nye vifter og en Thermaltake Typhoon som skal overta for min BRÅKETE Thermaltake Venus 12... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Gleder meg på dine veine 6192201[/snapback] Jeg gleder meg på dine vegne igjen. Ingenting er som når folk gleder seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg