Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Temperaturene er meget etter forholdene meget bra og radiatoren er som du nevner dual av type Watercool HTF3. En radiator som jeg ikke kan få lovpriset nok. Har i tillegg til den doble radiatoren prøvd med en singel i tillegg. Denne var montert i sammen med viften i bakkant av kabinettet. Resultat var at temperaturen på vannet økte.

Problemet er viften i bakkant trekker varm luft ut av kabinett og når denne er høyere en vanntemperatur så gikk dette feil vei. Røsket den ut og temperatur sank med et par grader.

6179716[/snapback]

Virker ulogisk med at tempen stiger med en extra rad :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Temperaturene er meget etter forholdene meget bra og radiatoren er som du nevner dual av type Watercool HTF3. En radiator som jeg ikke kan få lovpriset nok. Har i tillegg til den doble radiatoren prøvd med en singel i tillegg. Denne var montert i sammen med viften i bakkant av kabinettet. Resultat var at temperaturen på vannet økte.

Problemet er viften i bakkant trekker varm luft ut av kabinett og når denne er høyere en vanntemperatur så gikk dette feil vei. Røsket den ut og temperatur sank med et par grader.

6179716[/snapback]

Virker ulogisk med at tempen stiger med en extra rad :hmm:

6183990[/snapback]

Ikke hvis lufta som brukes for å kjøle ned er varmere.

Lenke til kommentar

Nettopp.

Tenk også på at det finnes en rekke andre komponenter i en maskin, som alltid vil gi fra seg varme. Ikke så mye kanskje, men allikevel nok til at temperaturen i et dårlig ventilert kabinett ganske fort kan stige til godt over romtemperatur.

Endret av Skrue
Lenke til kommentar
Her kommer jeg endelig med min innside.. Tar imot alle forslag til bedre rydding!!

6180146[/snapback]

OMG! har du pci express kort uten ekstra strøm?

Og ingen strøm til pci express 4 pin på HK=??

Stakkars pc

6183652[/snapback]

Ser ikke ut til å være det skjermkortet som trekker mest strøm? :roll:

6183740[/snapback]

Men allikevel på hket så skal du ha ekstra strøm uansett

Lenke til kommentar
Her kommer jeg endelig med min innside.. Tar imot alle forslag til bedre rydding!!

6180146[/snapback]

Stakkars pc

6183652[/snapback]

6183740[/snapback]

6185133[/snapback]

Det er en 4 pin strøm kontakt på hket!! se rett nede på venstre hjørne til CPU kjøleribben.. Der er det en 4 pin kontakt! :thumbup:

Lenke til kommentar

6180146[/snapback]

Stakkars pc

6183652[/snapback]

6183740[/snapback]

6185133[/snapback]

Det er en 4 pin strøm kontakt på hket!! se rett nede på venstre hjørne til CPU kjøleribben.. Der er det en 4 pin kontakt! :thumbup:

6185610[/snapback]

HAHA.. Det var ikke det jeg tenkte på! Det skal være en 4 pin i det hullet. det er det ikke. Skjønner dere ikke tegninga? :realmad: Det skal gå en 4 pin strømkontakt fra PSU og til det hullet til 4 pins uansett hvilket skjermkort du har på det hovedkortet.

(Sorry at jeg er sinna men allikevel DOH)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...