Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Obix: Pent det der! :thumbup:

Hva slags blokk er det du har på chipsettet? Du har samme hk som meg, og jeg synes vifta bråker litt i overkant mye nå...

6179659[/snapback]

Hjemmelaget vannblokk i kobber. Ikke verdens peneste men passer like bra på Expert som andre typer DFI NF4 kort.

6179785[/snapback]

Ok, for jeg vet ikke helt hvilke blokker som passer når jeg har grafikkortet på plass også :hmm: . Men nå skal jeg ikke gå helt OT.

Btw, jeg lagde meg en fin liten viftestyring i dag, i hvert fall utseendemessig da :p . Drilla hull i en slik plate som er foran 5.25" plassene, slik at det passer litt bedre til Lian Li-stilen. Har ikke noe kamera for hånden nå men... Bare en vanlig rheobus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye å gjøre der..

Skaff deg kabelstrømper, blir myye bedre med en gang :) Så kan du fikse litt på USB kabelen som går fra hk og bak til PCI sporene der, og hvorfor har du den støtta for SLI helt nederst?!

Vri vifta på kjølern så du får kablen opp, da kan du legge den og sjule den litt bedre..

Prøv å få ting bak ting, hk-brettet, hdd-racket, drive-bayen, det blir penere av det : )

Lenke til kommentar
Mye å gjøre der..

Skaff deg kabelstrømper, blir myye bedre med en gang :) Så kan du fikse litt på USB kabelen som går fra hk og bak til PCI sporene der, og hvorfor har du den støtta for SLI helt nederst?!

Vri vifta på kjølern så du får kablen opp, da kan du legge den og sjule den litt bedre..

Prøv å få ting bak ting, hk-brettet, hdd-racket, drive-bayen, det blir penere av det : )

6180183[/snapback]

Kan ikke det med og ta av molex kontakene.. eller kan jeg tre kabel strømper over molexene??

Måtte ha noe til og sperre det hullet:P fant ikke den blokke greien :blush:

hvordan skal jeg få gjemt den USB kabelen da?

Lenke til kommentar
Her kommer jeg endelig med min innside.. Tar imot alle forslag til bedre rydding!!

6180146[/snapback]

OMG! har du pci express kort uten ekstra strøm?

Og ingen strøm til pci express 4 pin på HK=??

Stakkars pc

6183652[/snapback]

Ser ikke ut til å være det skjermkortet som trekker mest strøm? :roll:

Lenke til kommentar
Hyling og skriking om at bildet var for stort

Det får du tåle, når det blir såå ekstremt!

Det er slett ikke så enkelt å få med seg tilsvarende "uhell" i alle tråder, men jeg kan forsikre deg om at tilsvarende eksempler også blir påtalt, når de oppdages.

Og med det samme:

Innlegget / bildet til obix er også heelt på grensen, størrelsesmessig...

Takk i alle fall, for at du tok oppfordringen! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...