Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
**Off Topic** Ser at mange har STORE kabbiser!! Hva er billigste og beste Maxitower kabinettet uten PSU?

VIL HA MYE PLASS :D

6165693[/snapback]

Prisguide over maxi towers.. Tror Chieftec Dragon er et bra kabinett, med MASSE plass!

EDIT: Leif!

6165934[/snapback]

Takker ok bukker:d den siden skal til Fav :D

6165941[/snapback]

Tror du dette Acase xClio kabinettet er bra?? liker ferdig moddet kab :D

6165975[/snapback]

Sikkert bra det, men jeg likte ikke utseende helt. Litt for jalla. Men det er jo ikke noen bilder av åssen den er inni, så det er ikke lett å si om det er et kabinett som er "bra".

6166054[/snapback]

Her er innsiden! til Acase xClio

6168891[/snapback]

Ser ganke bra ut :thumbup:

Masse HDD plass! Men jeg vet ikke om det er så lett å gjemme kabler i det kabinettet da :hmm:

EDIT: Leif.

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

6165975[/snapback]

jeg likte faktisk den kassa ved første øyekast, innmaten så¨rimelig standard ut, men design var faktisk ganske bra til å være sånn ferdig modda kasse. men 13.5kg da? er jo sykt tungt da. CM stacker står oppført med 10kg på coolermaster sidene.

Lenke til kommentar

6165975[/snapback]

jeg likte faktisk den kassa ved første øyekast, innmaten så¨rimelig standard ut, men design var faktisk ganske bra til å være sånn ferdig modda kasse. men 13.5kg da? er jo sykt tungt da. CM stacker står oppført med 10kg på coolermaster sidene.

6169596[/snapback]

Skal nok ha meg et Chieftech Dragon isteden.. Liker og ha stor plass :D

Dette har jeg nå.. Off Topic.. STORT BILDE

post-94443-1148483833_thumb.jpg

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar

Må jo få lov til å si at det ser meeget elegant ut da, Obix! :thumbup:

Tatt i betraktning at "alt" er vannkjølt, har du jo organisert det hele på en fortreffelig måte, også hva kabling angår!

Fem av fem stjerner herfra! :yes:

Btw; Skal jeg være erkekritisk nå, så vil jeg sette en liten pekefinger på SATA-kablene.

Et par 90graders vinkler på de, så er du i mål!

Lenke til kommentar

Mikkel87: Takk for komplementet. Vanntemperatur er ca 32 °C når temperatur i rom er i område rundt 26 °C.

Håkki: Takker igjen for at dere synes mitt bidrag er bra. Vannblokkene til ram brikkene har gitt meg noen ekstra mHz men det beste er at temperaturføleren som jeg har installert på kjøleribben ikke overstiger 35 °C selv om jeg kjører 3,8V på mine Mushkin black level II brikker :love:

Temperaturene er meget etter forholdene meget bra og radiatoren er som du nevner dual av type Watercool HTF3. En radiator som jeg ikke kan få lovpriset nok. Har i tillegg til den doble radiatoren prøvd med en singel i tillegg. Denne var montert i sammen med viften i bakkant av kabinettet. Resultat var at temperaturen på vannet økte.

Problemet er viften i bakkant trekker varm luft ut av kabinett og når denne er høyere en vanntemperatur så gikk dette feil vei. Røsket den ut og temperatur sank med et par grader.

Skrue: Hva kan jeg si... Det er sterkt kost for en kar som meg å få et slikt komplement fra en så dreven kar som deg. Skal prøve å legge satakablene i vinkel og se om det gjør susen. Men til mitt forsvar så ser det bedre ut i 3d enn på bilde.

M_Razer: Gosj.. Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Obix: Pent det der! :thumbup:

Hva slags blokk er det du har på chipsettet? Du har samme hk som meg, og jeg synes vifta bråker litt i overkant mye nå...

6179659[/snapback]

Hjemmelaget vannblokk i kobber. Ikke verdens peneste men passer like bra på Expert som andre typer DFI NF4 kort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...