Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, anbefaler at du tar av kontakten, ellers må du bruke überdigre krympere, og det blir stygt. så først ta av kontakten, så sette på strømpe, så krympere, så kontakt, så krympe krymperne :p

6158005[/snapback]

Jeg kan ikke det med og ta av kontakten+++... så vil ikke ta noe sjanse :no:

Er denne Kabelstrømper, Kit, UV/Grønn bra?? og går de største krympeslangene over en 4 pin kontakt?

Lenke til kommentar
Mitt kabinett nok en gang. Har forbedret over lang tid, og tror ikke jeg kan få det særlig bedre. Gir bilder av baksiden og fronten etterhvert, må spise først :p

Edit: Er litt dårlig kvalitet pga mobilkamera..

6156166[/snapback]

Genialt med å stapp sata kablene inni ide kablene da :thumbup:

Lenke til kommentar
Jepp, anbefaler at du tar av kontakten, ellers må du bruke überdigre krympere, og det blir stygt. så først ta av kontakten, så sette på strømpe, så krympere, så kontakt, så krympe krymperne :p

6158005[/snapback]

Jeg kan ikke det med og ta av kontakten+++... så vil ikke ta noe sjanse :no:

Er denne Kabelstrømper, Kit, UV/Grønn bra?? og går de største krympeslangene over en 4 pin kontakt?

6158048[/snapback]

Over kontakten? :S du skal jo ta av kontakten så skal den minste strømpa du får over kablene på ;)

Hva med å lese stickeys i casemod? er til og med en guide for det der.

Kjøp heller dette settet, det følger det med sleeves, kontakter og verktøy for å få av kontaktene :D

Lenke til kommentar
Ekspandere=utvide

Ø=diameter

Jøss...lever du ?? =)

:lol:

Begynnte å lure selv ja, gammer'n svarer jo aldri. :p

Hehe, I´m not dead yet! :p

Men av og til må man prioritere andre ting, og da kan det jo bli litt tynt med besøk her fra min side.

Lenke til kommentar
Ekspandere=utvide

Ø=diameter

Jøss...lever du ?? =)

:lol:

Begynnte å lure selv ja, gammer'n svarer jo aldri. :p

Hehe, I´m not dead yet! :p

Men av og til må man prioritere andre ting, og da kan det jo bli litt tynt med besøk her fra min side.

6162815[/snapback]

Heh...ja du har jo et hus å drive med du. samt LITT musikkannlegg;)

Lenke til kommentar
**Off Topic** Ser at mange har STORE kabbiser!! Hva er billigste og beste Maxitower kabinettet uten PSU?

VIL HA MYE PLASS :D

6165693[/snapback]

Prisguide over maxi towers.. Tror Chieftec Dragon er et bra kabinett, med MASSE plass!

EDIT: Leif!

EDIT: Selv skal jeg kjøpe et maxi tower av denne typen! Den er ganske stor, og jeg ser flere modde potensialer med det :D

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
**Off Topic** Ser at mange har STORE kabbiser!! Hva er billigste og beste Maxitower kabinettet uten PSU?

6165693[/snapback]

Prisguide over maxi towers.. Tror Chieftec Dragon er et bra kabinett, med MASSE plass!

6165934[/snapback]

Takker ok bukker:d den siden skal til Fav :D

6165941[/snapback]

Tror du dette Acase xClio kabinettet er bra?? liker ferdig moddet kab :D

Lenke til kommentar

6165693[/snapback]

6165934[/snapback]

6165941[/snapback]

6165975[/snapback]

Sikkert bra det, men jeg likte ikke utseende helt. Litt for jalla. Men det er jo ikke noen bilder av åssen den er inni, så det er ikke lett å si om det er et kabinett som er "bra".

Lenke til kommentar

6165693[/snapback]

6165934[/snapback]

6165941[/snapback]

6165975[/snapback]

Sikkert bra det, men jeg likte ikke utseende helt. Litt for jalla. Men det er jo ikke noen bilder av åssen den er inni, så det er ikke lett å si om det er et kabinett som er "bra".

6166054[/snapback]

Her er innsiden! til Acase xClio

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...