skyhawk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Mitt igjen. Men nå med et nytt og sleeva power supply og MIST vifte. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 du kan gjemme de usb kablene bedre.. legge de inntil hovedkort plata eller noe i stedenfor midt på. Vifte kabelen MÅ flyttes, den ødelegger hele. : ) see? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke store forskjellen, og ikke det ryddigste kabinettet her på forumet, men jeg poster allikevel. Før Etter Jeg har ikke vindu i sidedøren, derfor bryr jeg meg ikke så altfor mye om hvor ryddig det er. Men, måtte rydde litt bare. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ble jo greit dette NorthGarden Grei forandring før og etter og, kunne fått det bedre, men som sagt, uten vindu er det heller ikke så farlig som med vindu. Men kabinettet er jo fiint<3 ----------------------------- Kommer med bilder av kabinettet mitt, før og etter bilde, tok et gammelt jeg hadde som du ser greit på, så du får inntrykk av at jeg har ryddet håper jeg! : ) Før: Etter: Tycks? Er ikke ryddigste dette heller, kunne gjort det bedre, men hadde ikke strips eller noe, bare teip, skrutrekker og leatherman, så fikk ikke gjort store pro-greia : p Gidder heller ikke, bytter snart uansetT^^ Endret 22. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Bra rydding både NorthGarden og dj ovin. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For ta med mitt å da:) Skal bestille rund kabel til cd rom til uka:)Så da skal jeg rydde mer:) Kommer mtilbake med nye bilder da. Skal sette harddisken andre veien, men må ha av døra (ikka plexidøra)for å få fiksa det,men får ikke den av:(Noen som vet Kabinettet er Antec P160 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva skjer når du prøver å få den av da? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva skjer når du prøver å få den av da? 6155654[/snapback] Skrur av alle skruene! Så skal jeg ha den av men den sitter jo som faen! For løsnet den i ene enden men ikke i den andre, mulig jeg må ha av framdelen for å få den av Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Slik..mangler et rør, men det kommer... Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Mitt igjen. Men nå med et nytt og sleeva power supply og MIST vifte. Hva synes dere? For gudsskyld FJERN skinnen som ligger i bunn..det ser ikke helt bra ut..heh Endret 22. mai 2006 av Mikkel87 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Mitt kabinett nok en gang. Har forbedret over lang tid, og tror ikke jeg kan få det særlig bedre. Gir bilder av baksiden og fronten etterhvert, må spise først Edit: Er litt dårlig kvalitet pga mobilkamera.. Endret 22. mai 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Skyhawk: Ta bort en av de hdd-rackene, du trenger da ikke to! Blir ryddigere med 1, og de skinnene i bunn må bort, du burde rydde litt, spesielt USB kablene i bunn, resten av kablene som ligger i bunn der, viftekablen osv. Hadde du gjort som du har gjort øverst på noen få kabler, med strips som er festet til kabinettet, hadde det blitt MYE penere! Keep it up! Daniel: Bra ryddigt der da! Du kan gjemme en god del av kablene hvis du lager gjennomgang til de der de går ut fra f.eks. hk, da blir de borte med en gang Hvis du tør kutte i kabinettet da Endret 22. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Her er pc`en min ! har hatt den ca 3 uker nå og er superfornøyd med den ! Slik ser den da ut : Inni : Bilde uten lys : Tok 1 fint bilde : Et til : Det er kansje ikkje så ryddig.. Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre.. ! Har desverre ikke vindu i døren, men det kommer.. er ikke så sikker på mine kunnskaper med stikksagen Og NEI, den gule floppy-kabelen passer ikke inn, men jeg bruker faktisk floppy ! MVH Erlend Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Mye du kan gjøre der Se litt på tipsene som er gitt før, blir omtrent gitt samme tips hele tiden, så du finner uansett noe nyttig Gjem bak hk-brett, inni Drive-bay og hdd-rack, strips osv. GL! Nå var det morsomt.. Aldri kommet så mange bilder før på en dag på leeeenge!! Endret 22. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ganske fint, magla en del rydding, også ville jeg ha plassert kotoden / blacklight`en et annet sted, enten oppe eller ned.. Katoder / blacklight skal ikke syntes, men lyse opp.. Wee, morro med mye bilder ja.. Endret 22. mai 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ganske fint, magla en del rydding, også ville jeg ha plassert kotoden / blacklight`en et annet sted, enten oppe eller ned..Katoder / blacklight skal ikke syntes, men lyse opp.. 6156505[/snapback] Ja jeg veit jo egentlig det da .... Men det var bare midlertidig, til jeg får rydda litt, og kjøpt meg et par uv-rør til Edit : Synest egentli at strømkablene var så fine slik som de er, at de bare kan være der.. Men skal ta å rydde vekk litt andre småtterier, som UV- og sånn :!: MVH Erlend Endret 22. mai 2006 av erlend_vellle Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Sitlig, likte bildet til høyre, veldig stilig. Du kunne rydde litt i spagettien din Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hovrdan sleever man? må man ta av kontaktene eller er de elastiske i bredden så du f.eks kommer over en 4 pin kontakt? Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hovrdan sleever man? må man ta av kontaktene eller er de elastiske i bredden så du f.eks kommer over en 4 pin kontakt? 6157579[/snapback] Se på microplex...der står det hvordan de funker... Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 ekspandere?? er ikke helt god på sånne ord :S Hva betyr dette Ø greiene? 3 meter kabelstrømpe Ø3.2mm 3 meter kabelstrømpe Ø6.4mm 1.5 meter kabelstrømpe Ø9.5mm 1.5 meter kabelstrømpe Ø12.7mm ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg