kentbj Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 andre siden Det var som bare... her er den andre siden. hehe Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 andre siden Det var som bare... her er den andre siden. hehe ossen kabinett er det der ? det var nice laget med egen del til HD ene også det var nesten ikke noe rot der heller :!: Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hehe har ikke rydda no særlig. hadde 2 dagers frist å få inn alt sammen etter ett vannsøl i gamle kabinettet. Skal fram med dremel mm etterhvert. Men skal nok bli ryddigere Kabinettet heter Yeong Yang Server-Cube link Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 andre siden Det var som bare... her er den andre siden. hehe ser ut som et black fetish latex-helvete bak Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er nok denne han har. Radiator griller ja, hvorfor har ikke jeg letet der...? takk! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skrue du har ikke noen litt store bilder av pcen din ?første inntrykket av pcen var helt sykt bra Joda. Her er et av den samme maskinen, før jeg byttet CPU-blokk og lakkerte kabbiset innvendig. Finner ikke igjen orginalen til det bildet som jeg først la ut. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Aha! Nå skjønner jeg hva du har ment med den plexiløsningen for kjøling av radiator Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 skrue gir det plexi glasset noe bedre kjøling da?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 skrue gir det plexi glasset noe bedre kjøling da?? Neida, poenget er at jeg har laget en plexikanal mellom raddis og luftinntaket i bunnen av kabinettet, dermed får radiatoren kaldest mulig luft. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ok så det gir ikke no bedre effekt asså?? Lenke til kommentar
slettet Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ingen anna effekt enn at han får støvsugd golvet samtidig... .. litt kjipt med tett radiator, men, men... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ingen anna effekt enn at han får støvsugd golvet samtidig... .. litt kjipt med tett radiator, men, men... Det er bare noe du tror det, nmedaas. Jeg tar nemlig inn frisk luft fra utsiden av veggen gjennom den åpningen, og den luften er så godt som støvfri i forhold til hva du kan oppleve innendørs.... Så radiatoren lever fortsatt i beste velgående. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) For meg ser det også ut som om plexikanalen støvsuger gulvet Eller ser jeg også syner på høylys... ehh, midt på natten Ser jo ut som gulvplank midt under der Endret 10. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bildet er vel mest sannsynlig tatt under bygging eller en annen omstendighet som medfører at kabinettet ikke står på sin egentlige plassering.. Hadde vært moro å gjøre noe slikt, men det er litt begrenset hvor mye jeg kan sage i veggene på hybelen . Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er helt korrekt Halvsame, PC´n står på arbeidsbenken (av furubord) der jeg vanligvis monterer maskiner. Under bruk er den plassert på toppen av en kanal med korresponderende åpning for hullet i kabinettet, hvor uteluften altså taes inn. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/DSCN8204.JPG http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/DSCN8205.JPG http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/DSCN8206.JPG Trenger nok å rydde opp litt. Endret 12. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nikkor din rotekopp hehe Men jeg liker virkelig designet på den døra der ass, stilig! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nikkor - fjerne litt støv fra cpu vifte? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Støvet går jo ikke bort av seg selv da Demonter viften og gi den en puss med en gammel tannbørste Og gi ribbene en puss med en annen børste med lengre buster Oppvaskekost Endret 11. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg