themanfrom Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Skrue, sleng ut bilde av kassa/kassene dine da Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hmm, har tatt en storopprydning i kassa mi nå, så kommer vel med bilde i morra Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har skaffet meg en sånn UV Tusjpenn fra Microplex, men står litt stille på hvor jeg skal "tegne/skrive" og hva jeg skal "tegne/skrive".. noen forslag eller? (Har et TT Sviking kabinett) Tenkte jeg skulle tegne Donald eller noe på Plexiglasset Høres det morsomt ut ? 5860920[/snapback] OMFG! Noen som har samme kabinett som meg! :O :O 5862946[/snapback] Hehe, er nok det.. Har du noen forslag til rydding? Det er vanskelig å få ting bak hk-brettet gitt.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei Bytta kabinett nettop,nå skal lian li pc 70 få lov til å pensjonere seg. Fikk tak i et brukt Lian-Li pc6277B,er meget fornøyd så langt. Må bare få solgt pc70 og vannkjøling nå,så kan jeg kjøpte meg ny cpu & gfx kjøler,som er det neste på lista Det nye på det første bildet. Det nye vs det gamle på bilde nr 2(modda rheobusen idag,så har sort front på bildet over) 5860887[/snapback] Får vi et bilde av pc70en inni? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) det er sånn mitt ser ut, bare det har en mist strømforsyning og flere hardisker(får snart thermaltake armor som har bedre kjøling), er ikke akkurat moddet dette kabinettet da, men sto jo ikke at det måtte være det så jeg slan inn et bilde : Endret 4. april 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 dang der var det trangt. skjønner godt hvorfor du bytter kasse. personlig liker jeg armor ganske godt, så om du ønsker å legge ut en liten bildeserie når du bytter kasse (før, imens og etter bytte) så blir jeg og sikkert en del andre glade Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) litt offtopic men: ja er veldig trangt og hardiskene mine holder på å død av varme har vært oppi 55 grader, og ligger alttid over 40 grader. men er det trygt og løfte hovedkortet i cpuvifta når jeg skal dra det over? edit: kan sikkert ta noen bilder underveis når jeg bytter, regner med å få det i løpet av uka Endret 4. april 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe, er nok det.. Har du noen forslag til rydding? Det er vanskelig å få ting bak hk-brettet gitt.. 5864432[/snapback] Det var en tricky operasjon, ja. Men det blir ganske kjekt for min del siden jeg har lagt speil i bunnen. Jeg la nemlig noen kabler der. Men prøv deg fram med litt strips.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var en tricky operasjon, ja. Men det blir ganske kjekt for min del siden jeg har lagt speil i bunnen. Jeg la nemlig noen kabler der. Men prøv deg fram med litt strips.. tongue.gif Hehe, joda.. Har du noen bilder av dette eller? Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg fant noen bilder som lå og slang, ja. Her er det bilde av hele kabinettsiden: Her er det bilde av speileffekten (HDD) Og her er det bilde av effekten i mørke! Har også to katoder som jeg på bildet har slått av: SÅnn! Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Oi.. Slik ser ikke min ut 5870286[/snapback] Hehe.. Bilder? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kan se om jeg får mekket noe senere i dag;) Har ikke tid nå.. Skole snart gitt Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kan se om jeg får mekket noe senere i dag;) Har ikke tid nå.. Skole snart gitt 5870291[/snapback] Gleder meg! *poffbortevekkogspiserfrokost* Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Slik ser det foreløpig ut inni maskinen som broderen driver å bygger Link til prosjektet ligger i signaturen: My Clean Machine Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Følger med på workloggen, blir gøy å se det ferdig! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har forresten lagt inn en update idag, for broderen, men har ikke kommt hjem fra skolen enda, slik at tittelen på prosjektet sier at updaten er fra 2mnd siden. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg fant noen bilder som lå og slang, ja. Her er det bilde av hele kabinettsiden: http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariu...t/Rotetmitt.jpg Her er det bilde av speileffekten (HDD) http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariu...hdd_i_speil.jpg Og her er det bilde av effekten i mørke! Har også to katoder som jeg på bildet har slått av: http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariu...t/Vindumrkt.jpg SÅnn! 5870277[/snapback] Hvor er skjermkortet? Gamer ikke du BF2 a? Endret 5. april 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hvor er skjermkortet? Gamer ikke du BF2 a? 5871485[/snapback] Vart du skræmt no? Beklager, det er noen gamle bilder. Kortet var på reparasjon da bildene ble tatt! Kan vel ta noen nye bilder til helga\ferien. OG seff gamer jeg BF2! Endret 5. april 2006 av Marius E Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvor er skjermkortet? Gamer ikke du BF2 a? 5871485[/snapback] Vart du skræmt no? Beklager, det er noen gamle bilder. Kortet var på reparasjon da bildene ble tatt! Kan vel ta noen nye bilder til helga\ferien. OG seff gamer jeg BF2! 5871509[/snapback] Hehe.. Daså. *orker ikke å sjekke signatur el. bruker*, Åssen skjermkort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg