Pålarn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Trenger tips til ridding i kabinettet. Venter også en vannkjøling som kommer imorra (mandag 20 mars) Her er bilder: Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 Takker for alle tips som kommer Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ville heller kommet tilbake og spurt etter at du har installert vannkjølingen. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har dere noen tips til hvor jeg kan sette alt fra vannkjølinga da? Er Thermaltake Aquarius II. Trur dere jeg får plass til radioator inni kabinettet? (Logisys Dragon) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei.Trenger tips til ridding i kabinettet. Venter også en vannkjøling som kommer imorra (mandag 20 mars) Her er bilder: Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 Takker for alle tips som kommer 5777784[/snapback] Det var mye Rot.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Yeah, I know!Forslag? 5779712[/snapback] Rydde? Hehe, neida. Samle kabler, legge de bak hk-plata elns, legge de langs kanter hvis de er lange nok. Endret 19. mars 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ok.. Skal se på det imorra Takker for forslag hittil iallefall.. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ja jeg har bestillt en 30cm lang blå katode liker heller ikke når det er 2 farger..men når jeg bestillte kabinettet så skulle det vært grønne vifter men det var bare blå og da hadde jeg en grønn katode så da bare satte jeg den inn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Samme med en kompis, tror han valgte å ha blått og grønt men.. han har samme kabinett, med en grønn 10cm i front, ellers er resten blått.. Men bråker viftene dine fælt? hans bråker no helt for**@#&*¤$!111One Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Skjønner ikke hvordan dere får det så ryddigt jeg Er bedre en før nå da , men alle kablene fra viftene ligger og slenger på "golvet" i kabinettet... Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men bråker viftene dine fælt? hans bråker no helt for**@#&*¤$!111One 5780067[/snapback] Ja det skal jeg love deg det høres ut som en jet motor når alle viftene går for fullt..men jeg har kjøpt vifte styring så da er det jo greit.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 http://home.no/lenniz2k/PC/ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 http://home.no/lenniz2k/PC/ 5817178[/snapback] Litt rotete, så ikke så veldig støyfritt ut, og det skjermkortet så ut til å stå veldig skjeivt? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 men det så ut som det blir kjørt hardt nok i alle fall Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å rydde? 5773360[/snapback] synes det var ganske ryddig jeg Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei! KAbinettet mitt er definisjonen på rot.. Kan noen gi meg noen generelle tips på rydding, og "hjelpemidler" for å rydde. Har muligens tenkt å skaffe en PSU med avtagbare sleevede kabler. Noen som kan anbefale en >400W. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei! KAbinettet mitt er definisjonen på rot.. Kan noen gi meg noen generelle tips på rydding, og "hjelpemidler" for å rydde. Har muligens tenkt å skaffe en PSU med avtagbare sleevede kabler. Noen som kan anbefale en >400W. 5829601[/snapback] Jeg ber om at folk ser litt etter bakover, for der har vi gitt hundre tips om rydding!! Men kan nevne de..: - Først og fremst, sett inn alt utstyret i pc'n og la alle kabler være løse/ingen skal være koblet i! - Du kan bruke all plassen bak hk-brettet og inni drive-bayen til å gjemmekablene med. Kan slenge med noen bilde for å vise hvordan jeg har gjort det etterpå! - Strips, akbelstrømper, kabelholdere, kabelgjennomganger o.l. kan også brukes! Bruk fantasien din Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Så, litt bilder av hvordan jeg har gjort det Det er ikke så altfor ryddig inni der nå, slakke kabler og litt rot, men jeg skal fikse det en gang jeg orker ; ) Bak hk-brettet, er det ikke nydelig? Lagt omtrent ALLE kablene som går fra PSU bak der, pluss viftekabler, IDE kabler o.l. Blir rotete og vanskelig å få på sidedøra der, men fint ellers : ) Noen inni bilder Oppe ved PSU Bak oppe ved PSU, skulle vise hvordan jeg hadde utnyttet hullene i hk-brettet Nede ved Hdd's Ved Drive-bay Overlook Og tilslutt et bilde Utenfor med vinduet Med UV lys tilog med.. Ser endel bling bling ut der, men bedre IRL : ) Nå? Hvordan syns dere jeg har løst problemet? Forslag til annet jeg kan gjøre til neste gang? Vær så snill; grovt og småpirk^^ Øyvind Endret 28. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 DJ Ovin: Dette var ikke noe annet enn lekkert.. Veldig ryddig, fortsatt et par kabler som kan ryddes helt bort, men det skald du jo gjøre, (sto det) Ellers alt fint, fin plasering av sound kontr`en, så såvidt ledningen.. Knall Legger ut bilde av kassa mi seinere idag, eller i morra.. Er ikke så veldig ryddig i min nå, fikk nye vifter istad.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 DJ Ovin: Dette var ikke noe annet enn lekkert.. Veldig ryddig, fortsatt et par kabler som kan ryddes helt bort, men det skald du jo gjøre, (sto det) Ellers alt fint, fin plasering av sound kontr`en, så såvidt ledningen.. Knall Legger ut bilde av kassa mi seinere idag, eller i morra.. Er ikke så veldig ryddig i min nå, fikk nye vifter istad.. 5833127[/snapback] Tusen takk! Hehe, ja skal ta en ryddesjau der engang når jeg får ny PSU og kabelstrømper, UV Blå^^ Da skal Bzerken jeg har nå få ligge litt (monsteret..;@)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg