Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har bestillt en 30cm lang blå katode liker heller ikke når det er 2 farger..men når jeg bestillte kabinettet så skulle det vært grønne vifter men det var bare blå og da hadde jeg en grønn katode så da bare satte jeg den inn

Lenke til kommentar

Men bråker viftene dine fælt? hans bråker no helt for**@#&*¤$!111One

5780067[/snapback]

Ja det skal jeg love deg det høres ut som en jet motor når alle viftene går for fullt..men jeg har kjøpt vifte styring så da er det jo greit..

Lenke til kommentar
Hei! KAbinettet mitt er definisjonen på rot.. Kan noen gi meg noen generelle tips på rydding, og "hjelpemidler" for å rydde. Har muligens tenkt å skaffe en PSU med avtagbare sleevede kabler. Noen som kan anbefale en >400W.

5829601[/snapback]

Jeg ber om at folk ser litt etter bakover, for der har vi gitt hundre tips om rydding!!

Men kan nevne de..:

- Først og fremst, sett inn alt utstyret i pc'n og la alle kabler være løse/ingen skal være koblet i!

- Du kan bruke all plassen bak hk-brettet og inni drive-bayen til å gjemmekablene med. Kan slenge med noen bilde for å vise hvordan jeg har gjort det etterpå!

- Strips, akbelstrømper, kabelholdere, kabelgjennomganger o.l. kan også brukes!

Bruk fantasien din :thumbup:

Lenke til kommentar

Så, litt bilder av hvordan jeg har gjort det :) Det er ikke så altfor ryddig inni der nå, slakke kabler og litt rot, men jeg skal fikse det en gang jeg orker ; )

Bak hk-brettet, er det ikke nydelig? :love:

Bilde007Medium.jpg

Lagt omtrent ALLE kablene som går fra PSU bak der, pluss viftekabler, IDE kabler o.l. Blir rotete og vanskelig å få på sidedøra der, men fint ellers : )

Noen inni bilder

Bilde010Custom.jpg

Oppe ved PSU

Bilde012.jpg

Bak oppe ved PSU, skulle vise hvordan jeg hadde utnyttet hullene i hk-brettet

Bilde013Custom.jpg

Nede ved Hdd's

Bilde014Custom.jpg

Ved Drive-bay

Bilde015Custom.jpg

Overlook

Og tilslutt et bilde Utenfor med vinduet

Bilde002.jpg

Med UV lys tilog med.. Ser endel bling bling ut der, men bedre IRL : )

Nå? Hvordan syns dere jeg har løst problemet? Forslag til annet jeg kan gjøre til

neste gang? :) Vær så snill; grovt og småpirk^^

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

DJ Ovin: Dette var ikke noe annet enn lekkert.. :thumbup:

Veldig ryddig, fortsatt et par kabler som kan ryddes helt bort, men det skald du jo gjøre, (sto det) Ellers alt fint, fin plasering av sound kontr`en, så såvidt ledningen..

Knall :thumbs:

Legger ut bilde av kassa mi seinere idag, eller i morra..

Er ikke så veldig ryddig i min nå, fikk nye vifter istad..

Lenke til kommentar
DJ Ovin: Dette var ikke noe annet enn lekkert.. :thumbup:

Veldig ryddig,  fortsatt et par kabler som kan ryddes helt bort, men det skald du jo gjøre, (sto det) Ellers alt fint, fin plasering av sound kontr`en, så såvidt ledningen..

Knall :thumbs:

Legger ut bilde av kassa mi seinere idag, eller i morra..

Er ikke så veldig ryddig i min nå, fikk nye vifter istad..

5833127[/snapback]

Tusen takk! :D

Hehe, ja skal ta en ryddesjau der engang når jeg får ny PSU og kabelstrømper, UV Blå^^ Da skal Bzerken jeg har nå få ligge litt (monsteret..;@)!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...