Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Ekte ryddig er noe ala Zevs.

5690560[/snapback]

Zevs. er bare kongen av rydding.. :w00t:

5690722[/snapback]

Takk Takk! Det varmer! :blush: (selv om jeg kanskje blir varm nok nede her i Spania :p )

 

Uansett, angående mitt vrak, står det nå hjemme og samler støv, slik skal det stå helt frem til September. Jeg prøvde å selge den, men slev til 5000kr var det ingen som ville ha den. ( :( )

 

Men, jeg kommer sterkere tilbake i September, da går jeg til innkjøp av ny maskin, som jeg skal legge mye penger i utseende på. Ryddingen skal bli smooth :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ekte ryddig er noe ala Zevs.

5690560[/snapback]

Zevs. er bare kongen av rydding.. :w00t:

5690722[/snapback]

Takk Takk! Det varmer! :blush: (selv om jeg kanskje blir varm nok nede her i Spania :p )

 

Uansett, angående mitt vrak, står det nå hjemme og samler støv, slik skal det stå helt frem til September. Jeg prøvde å selge den, men slev til 5000kr var det ingen som ville ha den. ( :( )

 

Men, jeg kommer sterkere tilbake i September, da går jeg til innkjøp av ny maskin, som jeg skal legge mye penger i utseende på. Ryddingen skal bli smooth :)

5695283[/snapback]

Vi gleder oss.. :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har et SViking Miditower. i følge shop'en jeg kjøpte den av, er det ikke noen til salgs i Norge lengre.

Det som er gjort med kabinettet:

 

- Satt inn noen led's.

- Satt inn katoder

- Ryddet (MASSE)

- Lagt inn speil (Sjekk signatur for guide)

Anyway, bilder:

 

Kabinettside.jpg

 

hdd_i_speil.jpg

 

Litt uvanlig, men jeg har lagt speil i bunnen. For mer info, sjekk min guide i signatur.

 

sidedr.jpg

Fra siden med sidedør.

 

Vindumrkt.jpg

Her har jeg slått av katodene og har bare 6 LED's på. Der ser dere effekten med speilet. Det er mange som har prøvd å se "ned" i kabinettet!

 

 

Ka dokker trur?

 

Big edit:

 

Posta i feil tråd, skulle vært i kabinett-tråden! :S

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Har postet før, men gjør det igjen fordi jeg har fått en splitter ny Hiper PSU og dette førte igjen til at jeg tok meg en rydde-runde i kabinettet mitt.

Nå er det endelig ryddigere enn før. Vær så snill og si hva som kan gjøres for å få det enda ryddigere.

 

Lenke til kommentar
Den vifta helt der nede.. pomper den ut eller inn luft?

 

for hvis den pomper ut så burde du vel ha den nermere skjermkortet?

5737403[/snapback]

 

 

Den Viften i bunnen pumper luft ut av pc'n. altså luft blir sugd inn i den ;):w00t:

Endret av Arthu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...