Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ bzerk

jeg stussa litt over den kabinett vifta di i bakkant der. hvorfor drar den luft inn i kassa istede for å blåse varm luft ut, og med mindre du har gjordt det sånn med vilje, så bør du flytte den opp i overste plassen, varmluft stiger.

sett heller en vifte eller to til å dra inn frisk luft fora nede i kassa dersom du ikke har det. det får du mer effekt av. og om du har kun den ene kabinett vifta som jeg så der, så bør du flytte den ned foran diskene dine, psu drar nemlig ut litt luft den også. undertrykk i kassa er ikke bra, det fører til mye mer støvproblemer

5691960[/snapback]

Takk for tipse :) Den vifta som vist på bilde sviver ikke fordi jeg ikke har kabel til den enda så skal kjøpe det ja!

Lenke til kommentar

Impetus90: Tøffe UV-effekter (jeg er som kanskje noen vet, stor fan av UV-effekter), men det ble litt mye farger og kjas. Litt for mye regnbue. Det hadde vært bedre med færre farger og farger som passer sammen og er plassert på en måte som gir kabinettet et litt mindre harry-preg. Men ellers bra! :)

Har selv bestillt en UV-penn fra Microplex og den skal hovedkortet mitt ++ få smake.. ;)

Lenke til kommentar
Spirre mener du den 12cm mistn?

5691976[/snapback]

nei, delvis fordi mist ikke har vifter med alu ramme, og delvis fordi jeg ikke mente ditt kabinett ;) jeg snakka om bzerk sin kasse

5692446[/snapback]

Oi :p la ikke merke til den "@bzerk" min leif..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

265.jpg

(Det er jo ett type kabinett da) :p

Kan vel si at jeg har droppa juletre effekter inne din av logiske grunner. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...