Leaf Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Haha ja, så slipper vi svettelukta EDIT: Kan prøve å henge de opp i morgen.. Kan ta bilde Endret 2. mars 2006 av Leaf Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 bzerk: Liker egentlig ikke det kabinettet, men du har gjort en veldig bra jobb, så det ser jo bra ut nå, men likte heller ikke det på døra.. Fjerner du det, blir det bedre.. Men ellers ser det veldig fint ut.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 man kan jo ikke si at bzerk sitt kabbinett er ryddig, før man får sett det fra en annen vinkel. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 man kan jo ikke si at bzerk sitt kabbinett er ryddig, før man får sett det fra en annen vinkel. 5690223[/snapback] Er nok ikke like ryddig i lys og en annen vinkel.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 man kan jo ikke si at bzerk sitt kabbinett er ryddig, før man får sett det fra en annen vinkel. 5690223[/snapback] Er nok ikke like ryddig i lys og en annen vinkel.. 5690260[/snapback] fra denne vinkelen?? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nei, fra vinkelen hvor vi ser inni brønnene dine. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Nei, fra vinkelen hvor vi ser inni brønnene dine. 5690527[/snapback] Må jo nesten ha ledningene en plass!! Endret 2. mars 2006 av bzerk Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Så ta kabler bak hk plata da? Og sleve kabler.. osv. Kan jo ikke legge opp bilde her, som viser en vinkel hvor vi ikke ser noe som helst av kabler, og si det er "ryddig". Ekte ryddig er noe ala Zevs. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Så ta kabler bak hk plata da? Og sleve kabler.. osv. Kan jo ikke legge opp bilde her, som viser en vinkel hvor vi ikke ser noe som helst av kabler, og si det er "ryddig". Ekte ryddig er noe ala Zevs. 5690560[/snapback] ok men du kan ikke se en kabel når man har side døra på. uansett ser man ikke på den bakfra!! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ekte ryddig er noe ala Zevs. 5690560[/snapback] Zevs. er bare kongen av rydding.. Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ikke si Ryddig før dere har sett mitt kabinett! velbekomme.... Edit: glemte og snu bilde Endret 2. mars 2006 av techs Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Spesielt ryddig var det ikke techs.. Ossen kabinett er det? Ser det ikke, er litt lite bilde.. Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja, prøvde og få fokuset på innholdet:P -kabinettet er et bZerk miditower Kabbiset her! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ja, prøvde og få fokuset på innholdet:P -kabinettet er et bZerk miditower Kabbiset her! 5691100[/snapback] Det går da ann å rette litt fokus på rydding også, eller hva? Nesten like gæli som en kamerat av meg som slo på stortromma og kasta 20k inn i pcen sin, for så å drite fullstendig i rydding . Men han har klart å fylle opp et stacker kabinett med ledninger Endret 2. mars 2006 av sablabra Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ikke bare bare å rydde når man har alle vifte kablene som skal overalt + viftestyring til CPU kjølern + ekstra FireWire å usb Brackets... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ikke bare bare å rydde når man har alle vifte kablene som skal overalt + viftestyring til CPU kjølern + ekstra FireWire å usb Brackets... 5691280[/snapback] Jeg skal gladelig vedde noen lapper på at jeg kan få det mye ryddigere. Lyst til å vedde imot? Endret 2. mars 2006 av sablabra Lenke til kommentar
techs Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kom opp til meg og rydd! Blålyngveien 7 9514 Alta - Finnmark :!: Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Finnmark...Samefaen... :!: Hvorfor bor du oppi der? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 @ bzerk jeg stussa litt over den kabinett vifta di i bakkant der. hvorfor drar den luft inn i kassa istede for å blåse varm luft ut, og med mindre du har gjordt det sånn med vilje, så bør du flytte den opp i overste plassen, varmluft stiger. sett heller en vifte eller to til å dra inn frisk luft fora nede i kassa dersom du ikke har det. det får du mer effekt av. og om du har kun den ene kabinett vifta som jeg så der, så bør du flytte den ned foran diskene dine, psu drar nemlig ut litt luft den også. undertrykk i kassa er ikke bra, det fører til mye mer støvproblemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg