Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man kan jo ikke si at bzerk sitt kabbinett er ryddig, før man får sett det fra en annen vinkel.

5690223[/snapback]

Er nok ikke like ryddig i lys og en annen vinkel..

5690260[/snapback]

fra denne vinkelen??

post-92414-1141331825_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Så ta kabler bak hk plata da?

Og sleve kabler.. osv.

Kan jo ikke legge opp bilde her, som viser en vinkel hvor vi ikke ser noe som helst av kabler, og si det er "ryddig".

Ekte ryddig er noe ala Zevs.

5690560[/snapback]

ok men du kan ikke se en kabel når man har side døra på. uansett ser man ikke på den bakfra!!

Lenke til kommentar
Ja, prøvde og få fokuset på innholdet:P -kabinettet er et bZerk miditower Kabbiset her!

5691100[/snapback]

Det går da ann å rette litt fokus på rydding også, eller hva? Nesten like gæli som en kamerat av meg som slo på stortromma og kasta 20k inn i pcen sin, for så å drite fullstendig i rydding :thumbdown: . Men han har klart å fylle opp et stacker kabinett med ledninger :roll:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Ikke bare bare å rydde når man har alle vifte kablene som skal overalt + viftestyring til CPU kjølern + ekstra FireWire å usb Brackets...

5691280[/snapback]

Jeg skal gladelig vedde noen lapper på at jeg kan få det mye ryddigere. Lyst til å vedde imot? :cool:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

@ bzerk

jeg stussa litt over den kabinett vifta di i bakkant der. hvorfor drar den luft inn i kassa istede for å blåse varm luft ut, og med mindre du har gjordt det sånn med vilje, så bør du flytte den opp i overste plassen, varmluft stiger.

sett heller en vifte eller to til å dra inn frisk luft fora nede i kassa dersom du ikke har det. det får du mer effekt av. og om du har kun den ene kabinett vifta som jeg så der, så bør du flytte den ned foran diskene dine, psu drar nemlig ut litt luft den også. undertrykk i kassa er ikke bra, det fører til mye mer støvproblemer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...