ManagHead Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det der tror jeg ikke er for å samle kabler med. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ot: Er vel mer en pyntegjenstand i pc`en det.. Kan ikke brukes til å stripe med.. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tror du får skjøle deg med lit så du ik blir for skjøla Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og 5016482[/snapback] Si meg, hva er det egentlig som skjer i norsktimene nå for tiden? "Skjøleribbene"? Er lærer´n bare ute og røyker? Jeg er rimelig sikker på at læreboka sier KJøleribbene, altså uten den fordømte "S"´en først! Nesten merkelig at det ikke skrives "skjøle minne på" osv også, da hadde man i det minste vært konsekvent. Men sistnevnte er antakelig en skrivefeil? 5031892[/snapback] Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tror du får skjøle deg med lit så du ik blir for skjøla Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og 5016482[/snapback] Si meg, hva er det egentlig som skjer i norsktimene nå for tiden? "Skjøleribbene"? Er lærer´n bare ute og røyker? Jeg er rimelig sikker på at læreboka sier KJøleribbene, altså uten den fordømte "S"´en først! Nesten merkelig at det ikke skrives "skjøle minne på" osv også, da hadde man i det minste vært konsekvent. Men sistnevnte er antakelig en skrivefeil? 5031892[/snapback] Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Slettes ikke ille Baba2.. Fin den dragen.. 5580899[/snapback] Hehe tusen takk! Tror egentlig bildene mine er postet litt feil. Burde kansje blitt postet i "deres kabinetter her" tråden! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Meninger? Akkurat installert nye Tygon-slanger og en DangerDen MAZE4 på mitt X1900XT: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Nice, spesielt ram kjølingen Endret 13. februar 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hvordan fester man slikt? (en vifte over ram brikkene) Foresten, fornøyd med hovedkortet? (vurderer å kjøpe det, helst ikke kommenter kjøpet) edit 100: Hadde vel vært bittelitt dumt om det ble vannlekasje og skjermkortet kortsluttet Endret 13. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Som også kanske burde vært vannkjølt? RAM altså. Det bør jo la seg gjøre å lage til en passende kobberplate som dekker minnebrikkene, og som samtidig har god kontakt med GPU-kjøleren. Litt mekking der, så kan den være på plass.... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har ikke bruk for vannkjøling til RAM. Disse VX'ene mine blir uansett byttet ut så snart økonomien min tillater det. Har festet viften ved hjelp av strips i gjennom de klipsene man fester rambrikkene med. Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Legger ut noen bilder fra mitt kabinett. Driver ennå og modder det så skal oppdatere bilder her ettervertsom det blit ferdig. Worklogg : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=503333&st=0 BILDER : Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Meninger? Akkurat installert nye Tygon-slanger og en DangerDen MAZE4 på mitt X1900XT: 5599980[/snapback] Har den samme GPU kjøleren som deg Maze4 er syyyk Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ingen som kommer med noen bilder snart da?. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ingen som kommer med noen bilder snart da?. 5615128[/snapback] Folk kommer med bilder når de vil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei alle sammen.. kjeda meg her i kveld.. så så jeg den store vifta mi igjenn.. den som jeg har brukt til nødkjølinger, og hodekjøling Tok og loddet på en 4 pins kontakt siden jeg ikke klarte å finne noen ledige 3 pins kontakter for øyeblikket (fant selfølgelig 3stk rett etterpå) men ikke så heftig. til poenget.. Er denne viften kulere enn den orginale Thermaltake viften? Den Flytter mye luft og bråker bare litt mere enn thermaltake viften, men det fikses senere mer viftestyring\motstander.. hva syns dere? Orginal vifte: Den andre viften: Begge 2: Den store har stått i en gammel Mac PSU faktisk Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du burde ta en kompressor å blåse litt runt inni maskinen din, for der var det mye støv. Vifter får en alltid bruk for. Har selv en hvit iMac vifte liggende Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du burde ta en kompressor å blåse litt runt inni maskinen din, for der var det mye støv. Vifter får en alltid bruk for. Har selv en hvit iMac vifte liggende 5670465[/snapback] hehe.. ja skal prøve å få tak i trykkluft snart Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 jaja.. siden jeg ikke fikk noen svar på hvilken vifte jeg burde bruke så har jeg byttet til den store svarte Tenkte jeg bare skulle si ifra. syns den er en del kulere! fant også ut at den ene 3pins utgangen på hk bare leverer 5V så pc'en er fortsatt ganske stille fordi den store viften har ett sykt turtall på 12V gir omtrent dobbelt så mye luft ut på 5V som den andre gir på 12V med omtrent samme lydnivå Lenke til kommentar
kolas Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Får vel legge inn bildene min her da.. Dette er da mitt fantastiske orginal kabinett og jeg har micro atx kort så det er vanskelig å finne noen kabinetter som går an å se på :!: Men det er vel mulig å mekke til slik at det passer til ett midi.. Eller så er det jo bare å sveise Legg igjen en kommentar da PS: Dårlig bildekvalitet Bilde 1 Bilde 2 Endret 1. mars 2006 av kolas Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Slik ser det ut inni mitt akkurat nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg