Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du får skjøle deg med lit så du ik blir for skjøla

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og :thumbup:

5016482[/snapback]

Si meg, hva er det egentlig som skjer i norsktimene nå for tiden?

"Skjøleribbene"? Er lærer´n bare ute og røyker?

Jeg er rimelig sikker på at læreboka sier KJøleribbene, altså uten den fordømte "S"´en først!

Nesten merkelig at det ikke skrives "skjøle minne på" osv også, da hadde man i det minste vært konsekvent. Men sistnevnte er antakelig en skrivefeil?

5031892[/snapback]

:w00t:

Lenke til kommentar

Tror du får skjøle deg med lit så du ik blir for skjøla

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og  :thumbup:

5016482[/snapback]

Si meg, hva er det egentlig som skjer i norsktimene nå for tiden?

"Skjøleribbene"? Er lærer´n bare ute og røyker?

Jeg er rimelig sikker på at læreboka sier KJøleribbene, altså uten den fordømte "S"´en først!

Nesten merkelig at det ikke skrives "skjøle minne på" osv også, da hadde man i det minste vært konsekvent. Men sistnevnte er antakelig en skrivefeil?

5031892[/snapback]

:w00t:

Lenke til kommentar

Hvordan fester man slikt? (en vifte over ram brikkene)

Foresten, fornøyd med hovedkortet? (vurderer å kjøpe det, helst ikke kommenter kjøpet)

edit 100: Hadde vel vært bittelitt dumt om det ble vannlekasje og skjermkortet kortsluttet

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei alle sammen..

kjeda meg her i kveld.. så så jeg den store vifta mi igjenn.. den som jeg har brukt til nødkjølinger, og hodekjøling :yes:

Tok og loddet på en 4 pins kontakt siden jeg ikke klarte å finne noen ledige 3 pins kontakter for øyeblikket :) (fant selfølgelig 3stk rett etterpå) men ikke så heftig.

til poenget.. Er denne viften kulere enn den orginale Thermaltake viften?

Den Flytter mye luft og bråker bare litt mere enn thermaltake viften, men det fikses senere mer viftestyring\motstander..

hva syns dere?

Orginal vifte:

im0032689gf.jpg

im0032694ky.jpg

Den andre viften:

im0032635cu.jpg

im0032653qt.jpg

Begge 2:

im0032665og.jpg

Den store har stått i en gammel Mac PSU faktisk :)

Lenke til kommentar

jaja.. siden jeg ikke fikk noen svar på hvilken vifte jeg burde bruke så har jeg byttet til den store svarte :)

Tenkte jeg bare skulle si ifra. syns den er en del kulere!

fant også ut at den ene 3pins utgangen på hk bare leverer 5V så pc'en er fortsatt ganske stille :) fordi den store viften har ett sykt turtall på 12V

gir omtrent dobbelt så mye luft ut på 5V som den andre gir på 12V med omtrent samme lydnivå :)

Lenke til kommentar

Får vel legge inn bildene min her da..

Dette er da mitt fantastiske orginal kabinett og jeg har micro atx kort så det er vanskelig å finne noen kabinetter som går an å se på :!: Men det er vel mulig å mekke til slik at det passer til ett midi.. Eller så er det jo bare å sveise :cool:

Legg igjen en kommentar da ;)

PS: Dårlig bildekvalitet

Bilde 1

Bilde 2

Endret av kolas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...