Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Bare jeg som reagerte på den heller stive prisen på Zevs. sin pc eller? :p

Neste bud ved: 9990,- NOK

Med minstepris (ikke oppnådd)

Tror jeg kunne trengt en enorm mengde overbevisning for å slå til på det "tilbudet" :lol:

Btw; jeg så flere skrivefeil du kan rette opp, men det er kanskje ikke så farlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt misvisende å kalle den for råeste spill pc :roll:

V9999 er ikke akkuratt det heiteste som fins lengre, heller ikke en 2.8Ghz pentium.

Er jævlig lei av QXL-svindlere som innbiller folk som ikke har så veldig peiling at de selger en helt ny kurant maskin som drar alt som fins perfekt, men så fyrer de opp F.E.A.R., så blir det et lysbildeshow.

Lenke til kommentar

Før man kjøper noe såpass stort så er det nok lurt å tenke seg om litt, gjøre litt research. Det er i alle fall mitt råd, enten vedkommende vet hva han/hun gjør eller ikke...

Sleeving av ATX:

Du må jo fjerne kontaktene ;) Husk merking. (Dette er mine bilder fra min worklog (sjekk signatur) )

(redigert bort av plasshensyn)

Håper det hjalp litt.

5567701[/snapback]

Jeg overdriver ikke hvis jeg sier at PC'en min begynner å dra på åra, derfor føler jeg ikke for å legge alt for mye arbeid i den. Når det er sagt så var den worklogen veldig nyttig og bra! Keep it up! :thumbup:

Siterer meg selv:

Har litt lyst til å sleeve atx-strømkabelen, men kommer ikke forbi kontakten :hrm:

5567311[/snapback]

Lite gjennomtenkt kommentar...N00B :wallbash: Endret av Kubrick
Lenke til kommentar
LOL! overpriset som få!

5568113[/snapback]

Hold kjeft og dra deg på qxl og se på de andre maskinene du!

Jeg synes ikke maskinen er så veldig overpriset jeg. Den er jo tross alt med alt, maskinen+lcd-skjerm+tastatur+mus+minnekortleser+høyttalere+headsett+extra dvd-brenner+Sunbeam Rheobus. Med alt dette synes jeg ikke denne prisen er for høy, med tanke på hva de andre selgerm sine maskiner med 1gb ram og x200 skjermkort.

Det er heller ikke misvisende å si at det er den råeste på qxl, dere burde lese før dere kommer med kommentarer :)

Jeg må få si det; Flere av dere av dere ble eid av meg! :D

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Hvis du får med alt det der så er det vel grei pris tenker jeg, du har sikkert brukt endel penger på den :p

5578461[/snapback]

Jeg er fullstendig klar over at det ikke er en supermaskin, men det er fortsatt den beste på qxl.

5578595[/snapback]

har ikke sagt no på det jeg! ; )

Lenke til kommentar
Hvis du får med alt det der så er det vel grei pris tenker jeg, du har sikkert brukt endel penger på den :p

5578461[/snapback]

Jeg er fullstendig klar over at det ikke er en supermaskin, men det er fortsatt den beste på qxl.

5578595[/snapback]

du kan jo prøve deg, men jeg har sett MYE bedre pcer på qxl ;)

Lenke til kommentar

Poenget til folka her er vel at de som kjøper på QXL.no er som regel ikke interessert i "custom-grill" eller masse katoder. Og derfor vil de 97% sikkert ikke ville betale for det heller, selv om det kanskje er et godt kjøp. Man kan fort si at dette stemmer fordi de som bruker flere hundre (og kanskje tusen) på å style, kjøper neppe brukte ting på QXL. Egentlig litt synd da det hadde vært en god måte "å gjøre butikk på".

Edit: 6800 V9999 er Ultra kort er det ikke? Også er det 4x512MB, sant? Hva for merke er rammen? Var egentlig ikke interessert i andre ting egentlig.. F.eks var den maskinen til 15k med X1900, FX60, Lian Li og Tagan480W minst like bra om ikke bedre, da de er nye deler og du får med garanti.

Edit2: Enesteer vel om det faktisk er sant da jeg ikke visste selv at FX60 var ute..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Poenget til folka her er vel at de som kjøper på QXL.no er som regel ikke interessert i "custom-grill" eller masse katoder. Og derfor vil de 97% sikkert ikke ville betale for det heller, selv om det kanskje er et godt kjøp. Man kan fort si at dette stemmer fordi de som bruker flere hundre (og kanskje tusen) på å style, kjøper neppe brukte ting på QXL. Egentlig litt synd da det hadde vært en god måte "å gjøre butikk på".

Edit: 6800 V9999 er Ultra kort er det ikke? Også er det 4x512MB, sant? Hva for merke er rammen? Var egentlig ikke interessert i andre ting egentlig.. F.eks var den maskinen til 15k med X1900, FX60, Lian Li og Tagan480W minst like bra om ikke bedre, da de er nye deler og du får med garanti.

5578727[/snapback]

Det er jo akkuratt det folk på qxl går etter! Skikkelig harry kasser med masse lys!

Det er ikke ultra, og det er 2x512gm og 1x1gb, alle CL2.5 Kingston.

Men så var dette dette med å lese før man kom med kommenterer da!!1 Min er jo også med garanti for faen!

Lenke til kommentar

5578461[/snapback]

5578595[/snapback]

du kan jo prøve deg, men jeg har sett MYE bedre pcer på qxl ;)

5578681[/snapback]

Du har sett, ja. Men det er ikke noen nå.

Lenke til kommentar

@Lættis: Så jo greit ut det der da, ganske ryddig også da :D men for å få en litt bedre look på den der kassa da, så kunne du pusset PSUen og CDromen med pussepapir, begynne med p 250-400-600/800-1200 og polering til slutt ;) så blir det en "chrom" finsish på dem :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...