ManagHead Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Gjemme unna kabler du ikke bruker vertfall Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis du sikter til den molex'en som ligger å slenger, så er den til vifta i døra, men skal selvfølgelig få rydda ting bedre på plass. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fjern/bytt/lag samma det.. Bare få den flate IDE kabelen rund. Må si du har gjort en bra jobb! Men det er litt små rusk igjen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) For å få fint utseende på IDE (dvs. ikke gjøre samme feil som meg å kjøpe dyre, runde kabler): Sleeve de! Kutt mellom hver ledning med tapetkniv (ikke ødelegg noen) og når du er ferdig med det, så tar du å setter kontakten "på langs" sånn at du kan få på kabelstrømpa og krympestrømpe. Dette gjøres med rester av kabelstrømper Edit: retta opp feil Endret 7. februar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 eh...tror du snakker om ide kabler nå. molex er den vanlige 4 pin strømkontakten som man bruker på bl.a dvd spillere osv. og runde kabler ser mye bedre ut en hjemmesnekra ide kabler i de fleste tilfeller. eller det er i alle fall min mening. dessuten er det mulig å kjøpe runde kabler uten å betale microplex pris, bare let litt Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det ser ikke ut i mitt kabinett. Det er derfor jeg ikke har vindu på det. - og det er derfor dere ikke får se noe bilde av det. Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Takker for alle kommentarer! Tror nok at King of Kong mente IDE Skal prøve å dele opp og sleeve den IDE-kabelen, kunne selvfølgelig kjøpt nye, men synes nå at det har sin sjarm med hjemmesnekra. Molexene får vel på seg noen sokker de og. Har litt lyst til å sleeve atx-strømkabelen, men kommer ikke forbi kontakten Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du må jo fjerne kontaktene Husk merking. (Dette er mine bilder fra min worklog (sjekk signatur) ) Her har jeg begynt. Jeg brukte ToolX fra ACryan til å fjerne de Det tar tid, men tilsutt ender du opp med noe lignende dette: Det tar tid i starten, men etterhvert får du taket på det Du tar så f.eks en liten plastpose over kontaktene og fester det med maskeringsteip. Dette vil bli resultatet. Husk å krympe krympeslangene Håper det hjalp litt. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kan man kjøpe "dyre, runde kabler" til PSU ? Eneste måten jeg vet om er å sleeve selv, og det er vel ganske kjent hos de fleste. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kan man kjøpe "dyre, runde kabler" til PSU ? Eneste måten jeg vet om er å sleeve selv, og det er vel ganske kjent hos de fleste. 5567725[/snapback] Tror kanskje det var snakk om IDE Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Var nok det. Retta det opp. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Alle sammen, ta en titt på denne! Zevs har lagt ut PC`n for salg! EDIT: Se på han fjompenissen her a! "RÅ PC slår alle i styling" og "med denne pc en vill du overgå alle på Lan" Tulling ass! Endret 7. februar 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Alle sammen, ta en titt på denne! Zevs har lagt ut PC`n for salg! 5567802[/snapback] wft? Herregud, Zevs, hva driver du med?! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Var nok det. Retta det opp. 5567759[/snapback] Begynte å lure siden du la ut bilder av PSU sleeving. EDIT:(leste Kubricks post litt bedre nå ) Zevz_: Lykke til med salget Endret 7. februar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hæ?? Skal Zevs selge kassa si? Håper den havner hos noen som tar vare på den da Endret 7. februar 2006 av LockNess Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Stemmer at jeg har lagt PCen ut for salg. Skal til Spania 24. Februar til September. Jeg kan ikke ta med PCen ned, så jeg har kjøpt en bærbar! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Er det så stort problem og ta med PC'en til spania da? Eller den blir vel bare knust under transport sikkert? Endret 7. februar 2006 av LockNess Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er det så stort problem og ta med PC'en til spania da?Eller den blir vel bare knust under transport sikkert? 5567950[/snapback] Hvorfor ta den med når jeg har fått bærbar av pappa? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Bortskjemte unge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg