Complexity Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 og her er mitt kaos.. lite aopenkabinett med en a64-3800, 6600gt, tv tuner, sb audigy, firewirekort, en disk, brenner og floppy... 5370710[/snapback] hvorfor har du viftegriller på alle viftene inni kabinettet? fatter ikke helt vitsen.. er du så mye inni den? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Legger til et med litt bedre oppløsning jeg, specs i signatur. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tonna: Når man ser på det første og det siste bildet ser det ut som to vidt forskjellige kabinetter 5370618[/snapback] Er vel bare harddisken som har blitt trøkka ut og sata kabelen som ikke ligger helt rett? Den hang i strikkoppheng men strikka røyk. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 og her er mitt kaos.. lite aopenkabinett med en a64-3800, 6600gt, tv tuner, sb audigy, firewirekort, en disk, brenner og floppy... 5370710[/snapback] hvorfor har du viftegriller på alle viftene inni kabinettet? fatter ikke helt vitsen.. er du så mye inni den? 5371104[/snapback] er jo rett og slett litt stilig da hvis man har vindu op kassa i hvertfall Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Får vel sette bilder av min gamle TT bigwater siden så mange hadde gjort det Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fine slanger... (Fjorten-tegn) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 ja pent med vannkjølings slanger som lyser opp;) og her ser vi det igjen, grill på en av de invendige viftene... er jo mye penere Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Får vel sette bilder av min gamle TT bigwater siden så mange hadde gjort det 5374897[/snapback] Veldig pent Mulig og få servert noen flere bilder av vannkjølingen din? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) sry,folkens har flere bilder men dem er litt dårlig og + det ser ikke ut oppi kabinette bare en bilde her hvor man ser hvordan vann-avkjøler ser ut om noen lurte på det EDIT: btw,har ikke vannkjøler lenger. tok den vekk siden den begynte å lekke (mistet en skjermkort på grunn av det) Endret 3. januar 2006 av PoG Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 får vel slenge meg på her jeg også da:P sorry litt dårlig kvalitet på bilde men hadde bare mobilen å ta bilder me.. hva bør jeg forbedre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 rydd litt mere der oppe med psu.. ellers så det ganske greit ut:) btw: strips is your friend Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 har prøvd og rydde der oppe men kablene er stive og aner ikke hvor jeg skal gjemme de hen:P, men blir vel nytt kabinett snart får jeg håpe. forslag til gjemmested? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 den kassa der er vanskelig å få til noe i, er ikke noe poeng i å stresse med det om du skal ha deg ny kasse. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) jeg drar strømkablene bak HK-platen, og drar dem frem akkurat der de skal være Endret 6. januar 2006 av magnusloe Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Får legge ut et par bilder her også da...: Ja det er litt rot, skal rydde snart.. Edit: Komentarter? Hva kan jeg gjøre bedre? 5358285[/snapback] syntes det var fint jeg berg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Får legge ut et par bilder her også da...: Ja det er litt rot, skal rydde snart.. Edit: Komentarter? Hva kan jeg gjøre bedre? 5358285[/snapback] syntes det var fint jeg berg 5395466[/snapback] Takker (Fjorten-tegn) Lenke til kommentar
dominus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hvorfor har du viftegriller på alle viftene inni kabinettet? fatter ikke helt vitsen.. er du så mye inni den? 5371104[/snapback] fordi det er ett kaos uten like med ledninger der inne.. ønsker ikke at noen skal ta veien inn i viftene. da er det enklere med viftegrill enn å strippe opp ledningene.. lat? JA!! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hadde vært greit om folk hadde fortalt hvilke kabinetter de bruker.. ser flere her som har veldig god plass.. og det søker jeg Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) jeg drar strømkablene bak HK-platen, og drar dem frem akkurat der de skal være 5392621[/snapback] Jeg synes ikke det var så veldig ryddig. Det er jo masse kabler øverst til høyre der, de kan du jo gjemme bedre. Jeg rydda nettopp litt i kabinettet mitt, og temperaturen sank vel et par-tre grader . Skal prøve å få lagt opp et bilde i morgen. Nå trenger jeg bare lengre ide-kabler, slik at jeg får gjemt de bedre. EDIT: Til dere som ikke skjønner poenget med viftegriller inni kabinettet: Det er innmari tøft! Endret 6. januar 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hallo! Jeg ser at mange her er veldig flinke til å skjule ledninger inni kabinettene sine, og det har jeg VELDIG store problemer med! Noen som har noen tips? Hos meg bare renner det av ledninger ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg