Kvammis Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg ser verken skjermkort eller ram. Skjermkortet kan jo være integrert, men hvor er ramen ? Kan jo være at jeg bare ikke ser den siden bildet er litt langt borte fra, og har liten oppløsning. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 men hvor er ramen ? 5345961[/snapback] Det er hvertfall en brikke jeg ser. I slot #2. Lenke til kommentar
frodo93 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 men hvor er ramen ? 5345961[/snapback] Det er hvertfall en brikke jeg ser. I slot #2. 5345970[/snapback] stemmer.. 512 mb .. har ikke skjermkort.. *intregert:(* men skal kjøpe i neste uke.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Ser ikke RAM jeg heller, ellers vanskelig å se noe. Nesten fristet til å stikke innom når jeg får det nye kameraet mitt å ta større og bedre bilder (Nedstrand er ikke langt herfra nei ) Ellers var det som sagt rotete inni der, mye som kan gjøres EDIT: Ser RAM-brikken nå, men den var ikke lett å få øye på. Endret 28. desember 2005 av sigen Lenke til kommentar
frodo93 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ser ikke RAM jeg heller, ellers vanskelig å se noe. Nesten fristet til å stikke innom når jeg får det nye kameraet mitt å ta større og bedre bilder (Nedstrand er ikke langt herfra nei ) Ellers var det som sagt rotete inni der, mye som kan gjøres EDIT: Ser RAM-brikken nå, men den var ikke lett å få øye på. 5346037[/snapback] hehe, ja.. du må bare stikke innom! det røde huset til høyre i espevik når du kjører mot nedstrand.. hehe.. la ut et bilde til nå .. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hmm, på tide å stramme inn litt her? En forutsetning for innlegg i denne tråden er jo et bilde av innsiden av kabinettet, eller link til et! Så kutt ut utenomsnakk om adresser og "kanskjeetbildeimorraomjegfårtakikamera, osv. Har man ikke umiddelbart noe å vise til, så skal det heller ikke postes her. Da ender det jo til slutt med at tråden stenges.......... Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hmm, på tide å stramme inn litt her? En forutsetning for innlegg i denne tråden er jo et bilde av innsiden av kabinettet, eller link til et! Så kutt ut utenomsnakk om adresser og "kanskjeetbildeimorraomjegfårtakikamera, osv. Har man ikke umiddelbart noe å vise til, så skal det heller ikke postes her. Da ender det jo til slutt med at tråden stenges.......... 5346125[/snapback] WORD og at denne tråden stenges det vil vi ikke.. Er også lei av å se at det er kommet nye innlegg i posten, men så er det ingen bilder når jeg sjekker, så legg inn bilde og hvis ikke dere har så: bare se ikke bumpe Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 hva er det-->? klikk på bildet... Petter 5345302[/snapback] Les alle postene før du postet selv? 5345340[/snapback] Ok, my bad,, ingen skade skjedd Petter Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Sånn ser det ut hos meg. Julepresang til meg selv.. ny Hiper 580W og Plextor 716 Sata. "EDIT" Litt gal vinkel på det første bilde så prøver dette. Endret 29. desember 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Snill vinkel anyone? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Litt snill vinkel ja, men bra det der.. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ser jo ganske bra ut i min kabinett eller va? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nice, men ikke perfekt Kan rydde enda mer.. Lenke til kommentar
Pro-hz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Siden så mange har sendt inn bilde, så tenkte jeg at kanskje jeg kunne komme med noen ideer..... plexiglass kabinett som jeg bygde for en kamerat for 2 uker siden.... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva med å sleeve PSU ? I slike kabinetter kan du nesten ikke gjemme kabler noensteder :/ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sleeving hadde ikke vært dumt, men det blir ikke lett i gjømme de da.. Det blir jo penere å e på...De kabinettetene er litt vanskelig å holde vedlikehold, fort riper og umulig å rydde... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det var ett av de bedre plexi-kabinettene jeg har sett, men sleeving er en fin bil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Siden så mange har sendt inn bilde, så tenkte jeg at kanskje jeg kunne komme med noen ideer..... plexiglass kabinett som jeg bygde for en kamerat for 2 uker siden.... 5351610[/snapback] du har ikke ett bilde som er rett vei? og som kansje viser litt bedre? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Mange som har det ryddig, så jeg får komme med et motangrep. Ingen andre som har hardwaren på utsiden av kassa? Dette er filserveren min, som har blitt for trang. (Hvis noen kjenner at de får pustevansker av bildene kan jeg betrygge dere med at nytt kabinett er bestilt.) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 He he, ja det der var jo av de værre ja Rikky! Jeg har jo lagt inn bilde av minst en ryddig og pen pc her litt tidligere i tråden, men hovedpc'n har jeg vel spart som desert. Der handler alt om ytelse og lydløshet, så det er litt kaotisk etter denne trådens mål. Men jeg ser også noe vakkert i det jeg altså, men mulig ikke alle ser det samme. Har som deg ikke fått plass til alt på innsiden Er Opteron 146 @ 3,0Ghz og 6800GT @454/1180, og vanligvis er det spent opp en vifte i "åpningen" man ser foran minnebrikkene, som brukes ved spilling. Men tok den ut for at det skulle se ryddig ut... Dette er resten av det som ikke fikk plass inni, blomstervarmer; Og til slutt, det eneste jeg syns ble ganske pent til å være hjemmemekk er viftestyring, som er laget av noe gamle Tandberg deler og noen kraftige effektmotstander. Ny DVD spiller er også på vei, i svart, så da skal det se greit ut fra utsiden om ikke annet; Jeg drømmer om å etterhvert få meg et nytt og bedre kabinett, og ikke minst litt større så jeg kan prøve å få det skikkelig fra bunnen av. Ser mange fine inspirasjonskilder her i denne tråden. Så keep it comming dere med fine kabinetter, særlig de som ikke er for store, men som har en del innhold vil jeg gjerne se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg