Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 PS: Åssen kort er det du kjører i SLi der? 5217857[/snapback] Spør du meg? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 PS: Åssen kort er det du kjører i SLi der? 5217857[/snapback] Spør du meg? 5217913[/snapback] Tror han spør han med kabelspagethi i kabinettet sitt Hvilke kort kjører du i sli da? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 LOL! Ja, antakelig. Men spørsmålet var litt tåkete, så derfor var jeg i tvil. Jeg for min del kjører ikke SLI, men har en PCI Ex-løsning her. Det får duge, inntil videre! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det som ergrer meg mest, er IDE-kabelen til de optiske drevene. 5215429[/snapback] Sata? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Selvsagt er det en løsning, men jeg har relativt nylig kjøpt nye IDE-brennere. Og, jeg gjorde i sin tid et forsøk på å bruke IDE-Sata-adaptere på brennerne, men det funket ikke. Slike adaptere funker visst bare på HDD´s. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mente han med kabel spaghettien ja.. Var kanskje litt tåkete ja... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg husker når jeg rydda i kabinettet mitt jeg. CM Centurion 1. Tok 5 timer! Ble ok etter det... Kunne sikkert tatt bilder av Q-tec'en jeg sitter på nå, men det ville ødelagt den lille stoltheten jeg har igjen.. ((Hint: HDD-rack ligger løst, ingen forsøk på å rydde i kabler eller noe )) Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er jo litt morro med noen bilder av PC'er med kabelspaghetti da. Får ens eget kabinett til å se så bra ut... Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 så bør man i det minste presentere noe mer etandes?En viss stolthet bør man jo ha....... 5217765[/snapback] hehe er så enig med deg skrue... legger ut et litt gammelt bilde av min.. jeg synes egentlig det er litt rotete der enda men når jeg setter den opp siste gang og med hiper PSU da skal det bli clean ... Petter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nice det kabinettet der.. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mitt Lian Li! Noen forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sleeve, stramme opp kabler i bånn, gjemme IDE kabel bedre enn å legge den på gulvet Ellers så det ganske pent ut Men det er tatt i en såkalt "snill" vinkel da ; p Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sleeve, stramme opp kabler i bånn, gjemme IDE kabel bedre enn å legge den på gulvet Ellers så det ganske pent ut Men det er tatt i en såkalt "snill" vinkel da ; p 5223212[/snapback] Takk for tips! Skal se om jeg gjør noe i morgen, orker ikke nå. Slenger sannsynligvis ut noen nye bilder da, med en ikke fullt så snill vinkel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sleeve, stramme opp kabler i bånn, gjemme IDE kabel bedre enn å legge den på gulvet Ellers så det ganske pent ut Men det er tatt i en såkalt "snill" vinkel da ; p 5223212[/snapback] Takk for tips! Skal se om jeg gjør noe i morgen, orker ikke nå. Slenger sannsynligvis ut noen nye bilder da, med en ikke fullt så snill vinkel 5223234[/snapback] Hehe Gleder meg Kommer sannsynligvis til å slenge ut noen bilder at mitt og snart, må nare få sett litt på hvordan jeg skal feste vifteledningen til GPu kjøleren og strøm til skjermkortet :S Bryter liksom litt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mitt Lian Li!Noen forslag til forbedringer? 5223198[/snapback] Flytte disken under CD/DVD-Rom'en + flytte litt på ATX kabelen. Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Lovte noen bilder med alt på plass, og her kommer de. 5215269[/snapback] hva er den diode-listen du har der? kan vi få se et bilde i mørket med lys på? ble nusgjerrig på noen uv effekter elns. ta en titt på mitt ^^ Petter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hmm, holde litt liv i denne tråden.. Har destverre ikke noen bilder av min pc pr dags dato, men kan forklare noe nytt jeg har gjort siden sist.. -Byttet ut de bli katodene til grønne. -Byttet blå led vifte til Mist vifte med grønne led. -Byttet viftegrillen, til en sunbeam grill. -Ryddet MYE.. -Byttet ut hdd feste i plast, til vanelige skruer. Til jul skal det gjøres enda mer: -Bytte ut de vanelige skruene til hdd. Til thumbscrews. -Kjøpe en aluminiums vifte på døra. (92) -Aluminiums vifte på cpu. -Mist fivte forran til hdd. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hmm, holde litt liv i denne tråden.. Har destverre ikke noen bilder av min pc pr dags dato, men kan forklare noe nytt jeg har gjort siden sist.. -Byttet ut de bli katodene til grønne. -Byttet blå led vifte til Mist vifte med grønne led. -Byttet viftegrillen, til en sunbeam grill. -Ryddet MYE.. -Byttet ut hdd feste i plast, til vanelige skruer. Til jul skal det gjøres enda mer: -Bytte ut de vanelige skruene til hdd. Til thumbscrews. -Kjøpe en aluminiums vifte på døra. (92) -Aluminiums vifte på cpu. -Mist fivte forran til hdd. 5260823[/snapback] ohh ohh oooooh.. najz hvorfor bytta du ut festet til hdd.. pga at de er stygge de som skal være der? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Ingen kan slå mitt ny-ryddet kabinett! Edit: Jeg og pcen kommer i avisa! Endret 6. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg synes ikke det der var spesiellt ryddig jeg. Rotete i toppen, samt at det var upent inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg