Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veeeel, forskjellen er jo ikke akkurat himmelstormende! :p

Stapp nå de IDE-kablene inn over diskene da, det bør la seg gjøre! Er de for stive, kan du myke dem opp med en hårføhner. ;)

Og det "tjafset" som henger ut fra hullet under de optiske drevene da? Vekk med det!

Lenke til kommentar
Veeeel, forskjellen er jo ikke akkurat himmelstormende! :p

Stapp nå de IDE-kablene inn over diskene da, det bør la seg gjøre! Er de for stive, kan du myke dem opp med en hårføhner. ;)

Og det "tjafset" som henger ut fra hullet under de optiske drevene da? Vekk med det!

5213056[/snapback]

Skal vi se, hvorfor fjærne viftekablene som henger ut av de optiske drevene da? De vises ikke når døra er på :tease:

De går jo til viftestyringa, men kan bore et hull slik at de kan tres under kanten som er mellom harddisk/diskett og cd-rom drevene da. Må vel ta av kontaktene for å få dem igjennom da. Venter på 2 sleeving kit, skal sleeve fedig mist pcu'en (de 4pin (harddisk/cdrom kontaktene som er igjen) og et blåt et til alle viftene og rtesten av kablene.

Joda IDE kablene er bøyelig, skal få gjemt de litt mer da :D

Lenke til kommentar
Skal vi se, hvorfor fjærne viftekablene som henger ut av de optiske drevene da? De vises ikke når døra er på :tease:

Det sa du jo ikke noe om? Jeg bare kommenterer hva jeg ser på bildet ditt!

De går jo til viftestyringa, men kan bore et hull slik at de kan tres under kanten som er mellom harddisk/diskett og cd-rom drevene da. Må vel ta av kontaktene for å få dem igjennom da. Venter på 2 sleeving kit, skal sleeve fedig mist pcu'en (de 4pin (harddisk/cdrom kontaktene som er igjen) og et blåt et til alle viftene og rtesten av kablene.

Joda IDE kablene er bøyelig, skal få gjemt de litt mer da :D

5213221[/snapback]

Nettopp. U do!

Lenke til kommentar
Må bare legge til et først, før og etter

Sykt hvor mye ryddigere det ble :w00t:

(Poster jeg litt for mye? :hmm: )

Edit:

Har foresten fjærna de røde ledsene :innocent:

5213037[/snapback]

Du poster for mye.

Tror jeg har sett (nesten) de samme bildene tre ganger.

(No offence) Men jeg synes det kabinettet er harry, og det er like harry på innsiden.

My 2 cents.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

(No offence) Men jeg synes det kabinettet er harry, og det er like harry på innsiden.

My 2 cents.

5213346[/snapback]

Joda, skreiv jo det i parantes da :tease:

Skal vi se et må vel bare være denne siste posten som er unødvendig da?

Ha jo vært forskjelig bilde i så si hver post :p Skulle vel egentlig vært 2 posta da? :hmm:

Syns selv det er et skjit kabinett, holder på med et chieftec som skal erstate det snart da :w00t:

Står i sig ;) (black pearl)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Jay, fant kamera endelig...

Som dere kan se er det et liggende kabinett, og plassen er ikke så enormt stor, og er heller ikke noen vinduer, men prøver å ha det liitt ryddig hvertfall :)

5213622[/snapback]

Det er sannelig ikke lett å få det ryddig i sånne kabinett. Ser du som om du har prøvd ihvertfall.

Men, hvordan trives harddiskene ? Sist jeg hadde 2disker så nært hverandre ble de farlig varm etter min smak. Er det vifte forran ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...