Betroz Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har dette kabinettet. Digg med så dypt kabinett! Testa ett Antec P180 her om dagen og bytta fort over i Lian Li kabinettet mitt igjen! For noe hark den Antec saken! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Her er mitt kabinett. Ryddig nok? 5212670[/snapback] Nei. Du kan gjøre mye for å "stramme opp" i kabler hist og pist. Viftekabler henger og slenger, og kabelen for knapper og dioder i frontpanelet kan du lett pynte litt på! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Skal ta det i betrakning Skrue ArcticOC sa akkurat det samme. hehe Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Må bare legge til et først, før og etter bilde Aller først I går I dag Sykt hvor mye ryddigere det ble (Poster jeg litt for mye? ) Edit: Har foresten fjærna de røde ledsene Endret 27. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hehe, ble bedre ja Fikk ny kabinettet mitt igår, så satt å mekka, skal se om jeg finner kameraet. Må poste bilder. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Veeeel, forskjellen er jo ikke akkurat himmelstormende! Stapp nå de IDE-kablene inn over diskene da, det bør la seg gjøre! Er de for stive, kan du myke dem opp med en hårføhner. Og det "tjafset" som henger ut fra hullet under de optiske drevene da? Vekk med det! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Veeeel, forskjellen er jo ikke akkurat himmelstormende! Stapp nå de IDE-kablene inn over diskene da, det bør la seg gjøre! Er de for stive, kan du myke dem opp med en hårføhner. Og det "tjafset" som henger ut fra hullet under de optiske drevene da? Vekk med det! 5213056[/snapback] Skal vi se, hvorfor fjærne viftekablene som henger ut av de optiske drevene da? De vises ikke når døra er på De går jo til viftestyringa, men kan bore et hull slik at de kan tres under kanten som er mellom harddisk/diskett og cd-rom drevene da. Må vel ta av kontaktene for å få dem igjennom da. Venter på 2 sleeving kit, skal sleeve fedig mist pcu'en (de 4pin (harddisk/cdrom kontaktene som er igjen) og et blåt et til alle viftene og rtesten av kablene. Joda IDE kablene er bøyelig, skal få gjemt de litt mer da Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Skal vi se, hvorfor fjærne viftekablene som henger ut av de optiske drevene da? De vises ikke når døra er på Det sa du jo ikke noe om? Jeg bare kommenterer hva jeg ser på bildet ditt! De går jo til viftestyringa, men kan bore et hull slik at de kan tres under kanten som er mellom harddisk/diskett og cd-rom drevene da. Må vel ta av kontaktene for å få dem igjennom da. Venter på 2 sleeving kit, skal sleeve fedig mist pcu'en (de 4pin (harddisk/cdrom kontaktene som er igjen) og et blåt et til alle viftene og rtesten av kablene. Joda IDE kablene er bøyelig, skal få gjemt de litt mer da 5213221[/snapback] Nettopp. U do! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Må bare legge til et først, før og etter Sykt hvor mye ryddigere det ble (Poster jeg litt for mye? ) Edit: Har foresten fjærna de røde ledsene 5213037[/snapback] Du poster for mye. Tror jeg har sett (nesten) de samme bildene tre ganger. (No offence) Men jeg synes det kabinettet er harry, og det er like harry på innsiden. My 2 cents. Endret 27. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) (No offence) Men jeg synes det kabinettet er harry, og det er like harry på innsiden. My 2 cents. 5213346[/snapback] Joda, skreiv jo det i parantes da Skal vi se et må vel bare være denne siste posten som er unødvendig da? Ha jo vært forskjelig bilde i så si hver post Skulle vel egentlig vært 2 posta da? Syns selv det er et skjit kabinett, holder på med et chieftec som skal erstate det snart da Står i sig (black pearl) Endret 27. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jay, fant kamera endelig... Som dere kan se er det et liggende kabinett, og plassen er ikke så enormt stor, og er heller ikke noen vinduer, men prøver å ha det liitt ryddig hvertfall Kjører på.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Her er mitt kabinett. Ryddig nok? 5212670[/snapback] Det var jo kabler overalt Btw, prøv å fjern teipen slik at man ikke ser den. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jay, fant kamera endelig...Som dere kan se er det et liggende kabinett, og plassen er ikke så enormt stor, og er heller ikke noen vinduer, men prøver å ha det liitt ryddig hvertfall 5213622[/snapback] Det er sannelig ikke lett å få det ryddig i sånne kabinett. Ser du som om du har prøvd ihvertfall. Men, hvordan trives harddiskene ? Sist jeg hadde 2disker så nært hverandre ble de farlig varm etter min smak. Er det vifte forran ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hehe, nei, det kunne vært enklere, imo Diskene har det helt fint dem, er ikke noe vifte forran, og temp imellom dem er 50 grader ca, og alt funker helt fint.. Er bare godt med litt temp på dem (er faktisk 3 disker ) Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hehe, nei, det kunne vært enklere, imo Diskene har det helt fint dem, er ikke noe vifte forran, og temp imellom dem er 50 grader ca, og alt funker helt fint.. Er bare godt med litt temp på dem (er faktisk 3 disker ) 5214937[/snapback] 50C ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Lovte noen bilder med alt på plass, og her kommer de. Innside: Bakside: Slenger på et bilde av fronten også, så har dere fått "alt": :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Vakkert, er bare å bøye seg til støvet kiler en i nesa Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det ble med en gang "verre" Skrue Men fortsatt meget pent Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du er stor Skrue Men hva slags temperatur måler er det i fronten der? Den var veldig pen. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Er de orange S-ATA kablene lange nok til å gå samme veien som de blå kablene (vet ikke hva de er til) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg