Kvammis Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Også krever det somoftest masse tolmodighet, det kommer vel også ofte litt med årene.. Sånn jeg opplever det ihvertfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bare elsker den cola korken din Skue Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Tjah, ikke godt å si, Klikka_bZerk. Men for egen del, begynte jeg med vannkjøling i 2001. Men allerede da var det ganske vanlig "over there". Hehe, cola-korken er forlengst sortlakkert! Endret 22. november 2005 av Skrue Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Skrue Postet i dag, 23:08 Vel og merke har jeg jo et ganske ryddig kabbis, men det er vel ikke det eneste som teller? Nei det er helt sikkert, selv er jeg mer opptatt av ytelse enn utsende, men det er liksom ikke mulig og ikke bli litt imponert av det bygget du har der Skrue. Utrolig bra rett og slett, og ikke minst liker jeg at det er veldig hjemmelagd. Syns dere som mener man MÅ ha skjermkort til MINST 2000Kr osv er helt på jordet, det det står respekt av, er kreative løsninger, ikke god råd! Endret 22. november 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Åhh, bare så veldig pent Skrue.. Så ryddig og pent skal jeg klare en dag også.. :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Forresten skrue.. Er ikke ATX kabelen koblet til ? EDIT: Husket nå, var det det bildet før du var helt ferdig ? Endret 22. november 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Forresten skrue.. Er ikke ATX kabelen koblet til ? EDIT: Husket nå, var det det bildet før du var helt ferdig ? 5193624[/snapback] Du har heelt rett i det, så "me har juksa litt". Hverken ATX- eller "P4-kontakten" er tilkoblet på bildet. Men ATX-kontakten er nå så godt som skjult bak en av slangene, så forskjellen er uansett ikke så stor. Btw; Chipsetkjøleren er heller ikke helt identisk nå, med den på bildet. Har jo byttet ut den sorte alu-plata med heatpipes, og jeg synes i alle fall at det ser litt "barskere" ut. Dessuten kjøler jo denne løsninga atskillig bedre! Endret 22. november 2005 av Skrue Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kan du ikke legge ut et bilde av pc'en sånn som den er nå da Skrue? Må si du har gjort en skikkeli jobb me det der Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Colacorken var jo s0et! Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Skikkelig "ordnung muss sein" i kabinettet ditt Skrue, men du burde jo strengt tatt fått lagt "alt" i kobberrør, eller hva det er... Blir litt stilbrudd med all plastikken som forstyrrer den varme kobberfargen Bortsett fra det; konge! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Takker for det Fleksnes! Og må nok si meg enig i det med å erstatte (det meste av) silikonslangene med kobberrør. I det oppsettet jeg har nå så bør det absolutt la seg gjøre, så se ikke bort ifra at det kan skje! Rør har jeg jo nok av. Ulempen er imidlertid at det fort kan "bryte" litt imellom komponentene uten silikonslanger imellom, noe som ikke bestandig er så bra. Tenker spesielt på CPU-og chipset-kjøler, det kan fort kladde seg til om det blir noen skjevheter der. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Takker for det Fleksnes!Og må nok si meg enig i det med å erstatte (det meste av) silikonslangene med kobberrør. I det oppsettet jeg har nå så bør det absolutt la seg gjøre, så se ikke bort ifra at det kan skje! Rør har jeg jo nok av. Ulempen er imidlertid at det fort kan "bryte" litt imellom komponentene uten silikonslanger imellom, noe som ikke bestandig er så bra. Tenker spesielt på CPU-og chipset-kjøler, det kan fort kladde seg til om det blir noen skjevheter der. 5199089[/snapback] Blir jo veldig pent med alt i blankpussa kobber da. Men du kan jo ha et par små overganger som er vanskelige å se med silikonslange. Da hadde du vel fått nok slark mellom de forskjellige delene. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Min tur å komme med en update. Har fått ny vifte i døren + grill...grillen måtte lakkes før den var brukenes... ...har også ryddet litt, men det syns vel ikke så bra ellers har s-ata-kabelen min sluttet å lyse! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Så jo ikke så ille ut det der. Men det SKAL være et invendig bilde med Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Fin grill..Men et innvendig bilde og et hvor du har skrudd på lyset i rommet.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Som sagt før, du har nok forumets ryddigste kabinett, men hvilket kabinett er det?, og ville du tatt et bilde av rotet?(ja det må jo være en plass det og.. ) MISUNNER DEG! MvH -H- Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Som sagt før, du har nok forumets ryddigste kabinett, men hvilket kabinett er det?, og ville du tatt et bilde av rotet?(ja det må jo være en plass det og.. )MISUNNER DEG! MvH -H- 5207147[/snapback] Tror det må være skrue du snakker til? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Skrue sitt må jo være ryddigere.. Ingen som slår det. Hvis det ikke var det du snakka om da. :!: Endret 25. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Skrue: Hva er den "glassboksen" til høyre i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Skrue: Hva er den "glassboksen" til høyre i kabinettet ditt? 5207175[/snapback] ser du ikke at radiatoren er i bunnen av boksen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg