El Matador Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 øøøøøøøøøø litt masse støv i cpu vifta?? 5172250[/snapback] Synes du det? Er ikke så veldig mye når jeg ser på den i alle fall. Det er litt da, men. 5172262[/snapback] kansje ikke så masse da.. Er det kansje vanskli å fjerne støv på ribben?? 5172277[/snapback] Ja, ribben er litt "flussete" Slik at støv og drit henger lett fast. Skjermkortet derimot Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvor fikk du tak i den Bf2 grillen Zevs_? 5172285[/snapback] Hemmelige forettningsbisnisser ( :!: ) i USA. PM meg om du vil ha Sorry, for dobbelpost Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Liten update fra min side. Har bl.a polert bunnen. Kommentarer? 5172230[/snapback] veldig fint zevs, du begynner å få det bra ryddig inni der. ingen kabler i syne, og det var ikke fra en snill vinkel, så for den. og ja det gjorde seg godt med den poleringen Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Liten update fra min side. Har bl.a polert bunnen. Kommentarer? 5172230[/snapback] veldig fint zevs, du begynner å få det bra ryddig inni der. ingen kabler i syne, og det var ikke fra en snill vinkel, så for den. og ja det gjorde seg godt med den poleringen Petter 5176026[/snapback] Forslag til noe mer jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Føler jeg har sett maskinen din noen ganger nå zevs! Det eneste opplagte du kan gjøre er jo å sleeve cpu-vifte-kabelen...og vifte i døren er jeg ikke så glad i! ...ellers så har du jo litt kjedelig psu og minne..., men det er litt dyrere å gjøre noe med! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Jeg vil også ha en viftegrill i den duren Tror jeg må må lånt meg en konuktursag Har denne fra før da. Edit: litt dårlig bilde da Endret 19. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Føler jeg har sett maskinen din noen ganger nå zevs! Det eneste opplagte du kan gjøre er jo å sleeve cpu-vifte-kabelen...og vifte i døren er jeg ikke så glad i! ...ellers så har du jo litt kjedelig psu og minne..., men det er litt dyrere å gjøre noe med! 5176402[/snapback] Ja, jeg sa jo det var en update. du er jo ikke nødt til å se på bildene heller Uansett, hva kan jeg gjøre med minne? Har jo nettopp kjøp kjølere, og jeg er ikke interessert i å drive Lunds Tivoli heller. CPU-kjøerkabelen kan jeg jo ta meg brytet med å sleeve, men jeg er på LAN så det blir ikke med det første. PSUen er jo helt kurant. Ikke noe fin utenenpå, Men den er jo sleeved Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kan jo kanskje lakke PSU ? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Føler jeg har sett maskinen din noen ganger nå zevs! Det eneste opplagte du kan gjøre er jo å sleeve cpu-vifte-kabelen...og vifte i døren er jeg ikke så glad i! ...ellers så har du jo litt kjedelig psu og minne..., men det er litt dyrere å gjøre noe med! 5176402[/snapback] Ja, jeg sa jo det var en update. du er jo ikke nødt til å se på bildene heller Uansett, hva kan jeg gjøre med minne? Har jo nettopp kjøp kjølere, og jeg er ikke interessert i å drive Lunds Tivoli heller. CPU-kjøerkabelen kan jeg jo ta meg brytet med å sleeve, men jeg er på LAN så det blir ikke med det første. PSUen er jo helt kurant. Ikke noe fin utenenpå, Men den er jo sleeved 5176677[/snapback] Du er vel ikke tilfeldigvis på metrolan? hadde tenkt med der,men fikk ikke billetter... MvH -H- Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kan jo kanskje lakke PSU ? 5176760[/snapback] Hvilken farge da? Den skal passe til resten av innsiden på kabinettet. Føler jeg har sett maskinen din noen ganger nå zevs! Det eneste opplagte du kan gjøre er jo å sleeve cpu-vifte-kabelen...og vifte i døren er jeg ikke så glad i! ...ellers så har du jo litt kjedelig psu og minne..., men det er litt dyrere å gjøre noe med! 5176402[/snapback] Ja, jeg sa jo det var en update. du er jo ikke nødt til å se på bildene heller Uansett, hva kan jeg gjøre med minne? Har jo nettopp kjøp kjølere, og jeg er ikke interessert i å drive Lunds Tivoli heller. CPU-kjøerkabelen kan jeg jo ta meg brytet med å sleeve, men jeg er på LAN så det blir ikke med det første. PSUen er jo helt kurant. Ikke noe fin utenenpå, Men den er jo sleeved 5176677[/snapback] Du er vel ikke tilfeldigvis på metrolan? hadde tenkt med der,men fikk ikke billetter... MvH -H- 5176780[/snapback] Du og tydeligvis...? Vis ikke hadde du vel ikke spurt Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Zevs: haakie er ikke der, les posten en gang til. jeg ville kanskje lakket psu'en sort! ellers så liker jo jeg mitt minne da (se vedlegg)...men andre liker jo stjerner igjen, så det blir smak og behag! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Zevs: haakie er ikke der, les posten en gang til. jeg ville kanskje lakket psu'en sort! ellers så liker jo jeg mitt minne da (se vedlegg)...men andre liker jo stjerner igjen, så det blir smak og behag! 5176896[/snapback] Men hvordan kan han vite at jeg er der uten å ha vært der selv? Sort? Jo, kanskje. Går det å få pusset den crom kanskje? Skal sjekke. Minne var jo tivoli. Uansett har jeg tenkt å gjøre dette: Gjøre noe med PSU Skifte vifta i døra Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Men hvordan kan han vite at jeg er der uten å ha vært der selv? Ehm...fordi du skrev at du var på lan? det er vel ikke så mange lan rundtom...Sort? Jo, kanskje. Går det å få pusset den crom kanskje? Skal sjekke. Minne var jo tivoli. Da passer det jo bra i maskinen din! Uansett har jeg tenkt å gjøre dette: Gjøre noe med PSU Skifte vifta i døra 5176926[/snapback] Det blir nok bra! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Nei, som jeg skrev i den tidligere posten fikk jeg ikke billetter. Men har du tenkt deg på skeieneLAN 2des. I så fall må jeg komme å se litt på kassa di Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Et ord: Stilrent! Sjekk workloggen min (i signatur er det en link dit) og se hvordan det ser ut om et par uker dere! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Da passer det jo bra i maskinen din! Skal vi sloss om hvem som kjører mest stil? Nei, som jeg skrev i den tidligere posten fikk jeg ikke billetter. Men har du tenkt deg på skeieneLAN 2des. I så fall må jeg komme å se litt på kassa di 5176946[/snapback] Nei, Tror ikke det. Et ord: Stilrent! Sjekk workloggen min (i signatur er det en link dit) og se hvordan det ser ut om et par uker dere! Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Da passer det jo bra i maskinen din! Skal vi sloss om hvem som kjører mest stil? Nei, som jeg skrev i den tidligere posten fikk jeg ikke billetter. Men har du tenkt deg på skeieneLAN 2des. I så fall må jeg komme å se litt på kassa di 5176946[/snapback] Nei, Tror ikke det. Et ord: Stilrent! Sjekk workloggen min (i signatur er det en link dit) og se hvordan det ser ut om et par uker dere! Hvem snakker du til? 5176970[/snapback] Snakker om mitt eget kabinett vel! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Snakker om mitt eget kabinett vel! 5176985[/snapback] "Et ord: Stilrent" Mente du våre eller ditt eget? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 lol du har integrert skjermkort eller ? + at det var skikkelig orginalt å ikke mye ryddig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg