Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Helt sinnsykt bra rydda XenZor! Nice! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Offtopic: BaX: Det som står i signaturen din er sprøtt!! 1Mb RAM, hehe!! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Offtopic: BaX: Det som står i signaturen din er sprøtt!! 1Mb RAM, hehe!! OT: Hehe, han har jo sagt det Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 XenZor når jeg får meg sånt kabinett hadde du giddi å rydda sånn for meg å bare tuller... pen vannkjøling Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) MItt karbinett ser ut som da bur noke høns inn i da ,men har alikavel tåke eit bilde av da bildet kommer sikkert snart Endret 6. januar 2005 av CiXoT Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) jævli! EDIT: venter på trådløs overføring av strøm og data mellom psu, hd og hk. Da kan vi snakke om ryddig kabinett! Endret 6. januar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 XenZor når jeg får meg sånt kabinett hadde du giddi å rydda sånn for meg å bare tuller... pen vannkjøling He he Med litt jobbing kan du sikkert gjøre det bedre. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det var et fint kabinett ja og veldig fint ryddet Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jævli! EDIT: venter på trådløs overføring av strøm og data mellom psu, hd og hk. Da kan vi snakke om ryddig kabinett! trådløs overføring av strøm? DIREKTE overføring av strøm finnes vel ikke i noen grad? det er vel egentlig ingenting som er funnet opp enda? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan jo ikke overføre strøm trådløst. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Inklusiv 2 TB diskplass!! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jævli! EDIT: venter på trådløs overføring av strøm og data mellom psu, hd og hk. Da kan vi snakke om ryddig kabinett! trådløs overføring av strøm? DIREKTE overføring av strøm finnes vel ikke i noen grad? det er vel egentlig ingenting som er funnet opp enda? det var en ønsketenkning fra min side , kabinettet mitt ser helt jævli ut med kabelsalaten inni.. trådløs overføring av strøm er mulig: tesla, lyn osv..men i den grad for hk eller husholdning generelt sett så kan vi nok vente en veldig god stund Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jævli! EDIT: venter på trådløs overføring av strøm og data mellom psu, hd og hk. Da kan vi snakke om ryddig kabinett! trådløs overføring av strøm? DIREKTE overføring av strøm finnes vel ikke i noen grad? det er vel egentlig ingenting som er funnet opp enda? det var en ønsketenkning fra min side , kabinettet mitt ser helt jævli ut med kabelsalaten inni.. trådløs overføring av strøm er mulig: tesla, lyn osv..men i den grad for hk eller husholdning generelt sett så kan vi nok vente en veldig god stund å sorry fikk ikke med meg ironien jeg men det hadde vært deilig ja, sant det Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jævli! EDIT: venter på trådløs overføring av strøm og data mellom psu, hd og hk. Da kan vi snakke om ryddig kabinett! trådløs overføring av strøm? DIREKTE overføring av strøm finnes vel ikke i noen grad? det er vel egentlig ingenting som er funnet opp enda? det var en ønsketenkning fra min side , kabinettet mitt ser helt jævli ut med kabelsalaten inni.. trådløs overføring av strøm er mulig: tesla, lyn osv..men i den grad for hk eller husholdning generelt sett så kan vi nok vente en veldig god stund :!: Daså Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Caliber: Nice Har den samme i sølv. Har montert vannkjøling. Kommer med bilder om ett par dager. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Inklusiv 2 TB diskplass!! nais og alt det der får strøm fra den 350W PSUen? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jepp, 8 disker, alt på 350W. Den er ihvertfall stabil som et fjell, den står på døgnet rundt og har ikke krasjet en eneste gang. Ikke etter timer med spilling heller. nais og alt det der får strøm fra den 350W PSUen? Endret 6. januar 2005 av _crs_ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp, 8 disker, alt på 350W. Den er ihvertfall stabil som et fjell, den står på døgnet rundt og har ikke krasjet en eneste gang. Ikke etter timer med spilling heller. nais og alt det der får strøm fra den 350W PSUen? fint, dah trenger jeg ikke tenke på ny PSU hvis jeg kjøper nye deler Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 2 av mine maskiner http://home.broadpark.no/~tjoh2/pcpic/filserver.JPG http://home.broadpark.no/~tjoh2/pcpic/hovedpc1.JPG http://home.broadpark.no/~tjoh2/pcpic/hovedpc2.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg