Chris_lox Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har fått nytt kabinett og vannkjøling, montert selv :Stolt: Skryte, skryte! Nå ser det ut som et horehus, men skal få ryddet opp en gang frem i tid! Til moderator: Blir bildet for stort, vær vennlig å fjern IMG taggene, eller send meg en pm! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nice Chris_LoX. Ryddig og pent inni det kabinettet.. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 o.O venter på mitt nybestilte lian li kommer på mandag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 o.O venter på mitt nybestilte lian li kommer på mandag 5141164[/snapback] Jepp,er slett ikke verst de da,hadde selv et tidligere men valgte servercube nå siden de har bedre plass . Uansett lykke til Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hyggelig å høre Mr_razer. Selv syns jeg det er temmelig rotete, men med ny tank, kan jeg få satt pumpa på et litt bedre sted, slik at det blir litt penere. Må også fikse opp i litt sata kabler og liknende! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Har fått nytt kabinett og vannkjøling, montert selv :Stolt: Skryte, skryte!Nå ser det ut som et horehus, men skal få ryddet opp en gang frem i tid! [Til moderator: Blir bildet for stort, vær vennlig å fjern IMG taggene, eller send meg en pm! 5140783[/snapback] Ser jeg et terratec tv kort? Har et slik og Endret 14. november 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ja, da var det meg. CoolerMaster Cavlier 3. Venter på et neonlys og en blå vifte til å ha i døren, ellers er det ikke særlig ryddig. Må få meg noen strips også. Noen ledninger som absolutt bare ikke vil ligge på en plass. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har du mulighet for å legge noen bak HK-plata? Kan gjøre underverker Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Må få meg noen strips også. Noen ledninger som absolutt bare ikke vil ligge på en plass. 5154444[/snapback] Haha du sa det ivertfall selv :!: Rydd litt så blir det pent Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ja, da var det meg. CoolerMaster Cavlier 3. Venter på et neonlys og en blå vifte til å ha i døren, ellers er det ikke særlig ryddig. Må få meg noen strips også. Noen ledninger som absolutt bare ikke vil ligge på en plass. 5154444[/snapback] Hvilket hk har du?.. tror du har samme somm meg =) Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Min deilige Lian-Li PC-V2000 plus Akkurat fått rigget ting på plass her nå. Det er jo et stort kabinett, så det var ikke så lett å få gjemt vekk kabler, og samtidig få de til å være i kontakt med der de er ment skulle å være Bildene er tatt med mobil i dårlig lys, så kvaliteten er heller råtten, men det får så være. Mobo før org. vifter er satt på: Med vifter: Hele kabinettet: Massevis av plass nederst til å få montert litt bedre kjølesaker en Zalman Reseratoren som er nå, men pga. kluss i bestillingsrekkefølge og kompatibilitet, så måtte ting forandres på etterhvert, og da var ikke vannkjøling av skjermkort med i planen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Woah.. Nice HW.. Prøv å få tatt litt bedre bilder ? Brukt endel peng på den ja Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Whoa, Sli med 7800gtx Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Fikk dette kabinettet, hk, prosessor og strømforskyner i går, så det er ganske rotete enda : Etchen min: Vifta forran(har brukt tang til å fjerne gitteret): Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 najznajz Takket være deg på msn så har jeg fjærnet mitt gitter der fremme også.. litt rart med det blåe viftekortet da.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Beskrive med ett ord: Rot! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hva er vitsen med å fjerne gitteret? Det er jo ikke i veien... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hva er vitsen med å fjerne gitteret? Det er jo ikke i veien... 5158718[/snapback] Bedre luftgjennomstrømming, og sikkert pga looken Var mye rot der! men du fikk den jo i går, Da hadde jeg rydda med en gang jeg! Så hadde jeg sleppi å tatt ut ting og alt for å rydde Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Slik ser mitt ut nå.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 najznajz Takket være deg på msn så har jeg fjærnet mitt gitter der fremme også.. litt rart med det blåe viftekortet da.. 5158687[/snapback] Det viftekortet er genialt! Skulle vært rød tho. Beskrive med ett ord: Rot! 5158696[/snapback] Nevnte jeg ikke at jeg fikk det i går, og at det er ganske rotete ENDA.. Skal rydde da vøtt! Hva er vitsen med å fjerne gitteret? Det er jo ikke i veien... 5158718[/snapback] Det gitteret er i veien for luft som kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg