spyro Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Pen bil. Synd den der dama var i veien. 5096117[/snapback] det er jo aylar da, ikke "den dama" Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Pen bil. Synd den der dama var i veien. 5096117[/snapback] det er jo aylar da, ikke "den dama" 5128487[/snapback] nei nå tror jeg du bomma gitt... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Pen bil. Synd den der dama var i veien. 5096117[/snapback] det er jo aylar da, ikke "den dama" 5128487[/snapback] Ha er hun i alle fall i veien... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Her har vi mitt. Siden jeg ikke har noe plexi glass satt jeg rett og slett bare i en vifte med blått lys og en diode nede. Men, dioden skal ikke være der. Tenkte jeg skulle sette i et blå eller rød neonlys for å få litt farge forskjell, men jeg har en anelse om at det blir litt rotete. Og, det sees bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Tittel: Hvordan ser det ut inni kabinettene deres? Ditt bidrag: Bilde av siden på pcen.. Hva med å ta av døra ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Tittel: Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?Ditt bidrag: Bilde av siden på pcen.. Hva med å ta av døra ? 5134435[/snapback] hehe.. ja ta av døra. btw: var ganske fett med den vifta der da!.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Veldig pent å rydding snekker'n Er det der Black an chrome? Vist jeg ikke tar feil så er det en mist 500w du har? (pssst! har en selv og er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nei dette er det nye kabinettet Yeong Yang Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 NAJS! sinnsykt ryddig! Lenke til kommentar
tropic Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Her har vi mitt. Siden jeg ikke har noe plexi glass satt jeg rett og slett bare i en vifte med blått lys og en diode nede. Men, dioden skal ikke være der. Tenkte jeg skulle sette i et blå eller rød neonlys for å få litt farge forskjell, men jeg har en anelse om at det blir litt rotete. Og, det sees bedre ut i virkeligheten. Har nesten samme kabinette så deg, centurion 5. Har akkurat samme sidedør som deg. Ser fint ut med vifte rett intil cpu'n. Men jeg har bruker heller det røret som føllte med kabinettet rett inntil cpu'n. Da slipper jeg ei av viftene.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sykt ryddig, veldig fint Snekker`n. Ossen Hk er det? Med uv pci slots og uv ram slots.. Noe du har fikset selv? Eller følgte det med hk? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sykt ryddig, veldig fint Snekker`n. Ossen Hk er det? Med uv pci slots og uv ram slots.. Noe du har fikset selv? Eller følgte det med hk? 5138570[/snapback] Det er vel DFI Lanparty av en eller annen type, de har det originalt. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tittel: Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?Ditt bidrag: Bilde av siden på pcen.. Hva med å ta av døra ? 5134435[/snapback] Beklager. Trodde dette var tråden om hvilket kabinett du har. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kan noen forandre emnefeltet til "hvordan ser sidedøra på kabinettet ut"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Kan noen forandre emnefeltet til "hvordan ser sidedøra på kabinettet ut"? 5140201[/snapback] Nemen klare du ikke se gjennom vinduet da De fleste som har vist kabinettet med døren på har jo vindu og da ser jeg ikke problemet Endret 11. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 pent snekkern ! skal du putte inn vannkjølinga ? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kan noen forandre emnefeltet til "hvordan ser sidedøra på kabinettet ut"? 5140201[/snapback] Nemen klare du ikke se gjennom vinduet da De fleste som har vist kabinettet med døren på har jo vindu og da ser jeg ikke problemet 5140321[/snapback] Joda, kult nok å se gjennom et vindu der alt inni er lyst opp av neon-lys, minner meg litt om den tiden jeg var sjømann og pleide å ta meg en tur opp på "reperbahn" når vi lå i Hamburg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kan noen forandre emnefeltet til "hvordan ser sidedøra på kabinettet ut"? 5140201[/snapback] Nemen klare du ikke se gjennom vinduet da De fleste som har vist kabinettet med døren på har jo vindu og da ser jeg ikke problemet 5140321[/snapback] Joda, kult nok å se gjennom et vindu der alt inni er lyst opp av neon-lys, minner meg litt om den tiden jeg var sjømann og pleide å ta meg en tur opp på "reperbahn" når vi lå i Hamburg 5140503[/snapback] Veldig så nedsettende du er til andres prosjekter, noe galt fatt Enhver må vel få lov å innstalere det en ønsker i sitt kabinett,noen ønsker lys andre ikke, noen ønsker små vannkjølinger andre store luftkjølinger,men ser ikke grunn til å begynne å rakke ned på dette av den grunn. Som sagt smaken er som baken og en bør kunne akseptere at ikke alle har samme smak som en selv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 pent snekkern !skal du putte inn vannkjølinga ? 5140336[/snapback] Jepp vannkjølinga skal inn,holder på med en liten worklogg først,der jeg modifiserer litt på kabinettet. når det er ferdig skal jeg vannkjøle https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495384 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg