Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) du kjøper det på microplex fr eksempel EDIT: og shg da 5115677[/snapback] Eller www.shg.no De er billigere på porto [quote name=Qyvind på msn ] EDIT: Dj Ovin var før meg... Endret 6. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 du kjøper det på microplex fr eksempel EDIT: og shg da 5115677[/snapback] Eller www.shg.no De er billigere på porto [quote name=Qyvind på msn ] EDIT: Dj Ovin var før meg... 5115701[/snapback] hehe Nå vart jeg fornøyd lol! Men de selger på netshoposlo.no og og netshop.no, komplett.no.. ta en titt i prisguide.hardware.no og søk på minnekjøler elns Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Regner med at det er disse vi snakker om her som er beregnet for vannkjøling og de er det vel bare Microplex som har . Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ny HW og vifter. Rydda litt også. Vannkjøling skal også inn etterhvert.. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Siste bildet... Endret 8. november 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Legge merke til nicket mitt på den ene RAM-brikken. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Pent og ryddig det der.. Men som nevnt tidligere så er det en veldig "snill" vinkel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Pent kabinett der Zinnx! Pent og ryddig, men "snill" vinkel ja Men viste seg litt bedre på det siste bildet da Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja, hehe... Vet, men har gjemt alt rotet bak der, så, hysj.. Takk for hyggelige kommentarer.. Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja, hehe... Vet, men har gjemt alt rotet bak der, så, hysj.. Takk for hyggelige kommentarer.. Forslag til forbedringer? 5126004[/snapback] Muligheter for å legge mest mulig kabling bak kabinettplaten? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hmm, tror ikke jeg klarer det. De kablene fra PSU'en som jeg ikke bruker ligger bak der, men resten av kablene er i bruk til DVD-rom harddisker osv.. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Pent kabinett Hvert fall god plass til hovedkortet. Det likte jeg! Hvordan PSU er det du har? syns den virket veldig stor jeg. hum Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) PSU'en er av merket bZerk. 500w. Selges på Microplex. Den er vel litt lengre enn andre "vanlige" PSU'er ja.. Mye plass der ja, men blir nok litt trangere når vannkjøling kommer. Åssen har dere andre med Stacker plassert vannkjøling med dual raddis? EDIT: Det med at PSU'en ser stor ut, er det nok bare ramma rundt den som gjør.. Endret 9. november 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Er vel god plass til dual raddis i fronten på Stacker ? Det er vel perforert bunn også.. Der det jo også plass. Kan vel muligens være lurt å skaffe litt større føtter da. Endret 9. november 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ja, vil nok tro at det er den beste plassen for den. Men noen tips til åssen jeg fester den skikkelig da? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ja, vil nok tro at det er den beste plassen for den. Men noen tips til åssen jeg fester den skikkelig da? 5127929[/snapback] Strips Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jepp, funker vel bra det... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det er vel perforert bunn også.. Der det jo også plass. Kan vel muligens være lurt å skaffe litt større føtter da. Om du monterer på hjulene som fulgte med er det ikke noe problem, og den risten som ligger over det hullet kan du da tre en nylonstrømpe over og montere på undersiden av det hullet, dermed har du et utmerked støvfilter. Har selv prøvd det og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det nye stacker kabinettet har vel to 120mm viftehull bak også Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det er vel perforert bunn også.. Der det jo også plass. Kan vel muligens være lurt å skaffe litt større føtter da. Om du monterer på hjulene som fulgte med er det ikke noe problem, og den risten som ligger over det hullet kan du da tre en nylonstrømpe over og montere på undersiden av det hullet, dermed har du et utmerked støvfilter. Har selv prøvd det og det fungerer utmerket. 5128194[/snapback] Takk Snekker'n! Det var 2 gode tips. Men blir vel helst til at jeg monterer den i front, spørs hvor mange hd'er, DVD-rom osv. jeg har der da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg