StepOw Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Göncz: Vil ha noen kabler pga uv effekt.. Skrue: Satakablene går fra hk til disker.. Synes ikke så bra på bilde men Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt.http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG Hva er vitsen med viftegrill inne i PC'n. Det er vel meninga at de skal være utenpå? Du får spørre CoolerMaster Men selv synes jeg det er ganske greit egentlig, skvetter som bare faen når jeg får fingrene inni vifta. :-p Sidedøra er på 24/7 så jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan det ser ut inni, når jeg kjøper sidedør med vindu skal jeg kanskje rydde litt der. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt.http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG Hva er vitsen med viftegrill inne i PC'n. Det er vel meninga at de skal være utenpå? Du får spørre CoolerMaster Men selv synes jeg det er ganske greit egentlig, skvetter som bare faen når jeg får fingrene inni vifta. :-p Sidedøra er på 24/7 så jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan det ser ut inni, når jeg kjøper sidedør med vindu skal jeg kanskje rydde litt der. man har det ikke ryddig kun for at det skal se pent ut da... mindre kabelrot resulterer i bedre luftgjennomstrømming. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jaja, kan se om jeg gidder å rydde når jeg får PC-en til å virke igjen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er vel ikke et ATI Radeon 9800se/pro kort du har der? Med en zalman AluCu kjøler på? Da har vi det helt likt, vi to! Har samme HK som deg også. (Det var et MSI K8N NEO platinium edition du hadde? Joda, er akkurat det jeg har Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Siden dere sutret slik har jeg tatt meg tiden til å rydde opp i ledningene: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 joda.. ble litt bedre da.. men hvorfor har du satt sånn teipgreier der oppe? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 sikkert fordi det gjør at kablene ikke vises så godt... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan greier dere å få alle ledningene på samme sted og skjult dem så godt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan greier dere å få alle ledningene på samme sted og skjult dem så godt? Vi liker å gjemme dem bak HK plata Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan greier dere å få alle ledningene på samme sted og skjult dem så godt? har vel mest med kabinetet å gjøre buhu, mitt er ikke bra til å skjule kabler Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 joda.. ble litt bedre da.. men hvorfor har du satt sånn teipgreier der oppe? Er en gang for luften til strømforsyning. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan greier dere å få alle ledningene på samme sted og skjult dem så godt? Vær litt kreativ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Her er mitt soprano Endret 7. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 rot Får vel rydde litt.. Skal kabelstrømpene syns? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 rot Får vel rydde litt.. Skal kabelstrømpene syns? Få ALT bort Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen ganger er det fint med kabelstrømper som synes da. Men det er bare om de er de eneste som synes. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Joda, det er jeg enig i. Men jeg syns han burde få bort alt mest mulig. Bedre ser det jo ut i kassa Men en ting til jeg syns var litt harry, mulig det bare er jeg som er kresen. Hold deg til en farge på lysene dine, ikke lag jule stemning Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen ganger er det fint med kabelstrømper som synes da.Men det er bare om de er de eneste som synes. Jeg mener at man skal prøve å gjemme alt. Og hvis det er noe som stikker fram skal ihvertfall det være sleevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg