jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aha, sånn tenkt ja. Det var jo ikke så dumt Blir værre om det kommer lekasje hos meg, som har en rad 1 i topp, og rad 2 i front. Hehe. Men men Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aha, sånn tenkt ja. Det var jo ikke så dumt Blir værre om det kommer lekasje hos meg, som har en rad 1 i topp, og rad 2 i front. Hehe. Men men Før hadde jeg tanken der den "skal" være.. Og diskene under. Også var det hvis ikke 100% tett ved den ene nippelen, så det dryppet etpar dråper ned på disken. Merket heldigvis det da. Også liker diskene seg mye bedre der oppe der de har litt plass.. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aha,forstår Har ikke opplevd noe som helst lekasje enda jeg. Heldig som jeg er Har gått nøye igjennom systemet flere ganger, ingen tegn til lekasje noe sted. Alt sitter skikkelig fast også, av nippler / slanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 samme her sjekket meget godt og testkjørte vannkjølinga i 24 døgn før jeg koblet til Lenke til kommentar
sonax Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe der traff æ rette tråden ja:P får legge inn bilde seinere da:P Holde på å rydde der nu æ da Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 samme her sjekket meget godt og testkjørte vannkjølinga i 24 døgn før jeg koblet til "Lekasjen" min kom ikke før etter noen måneder. Fuckings plastnippler. Lenke til kommentar
sonax Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det ser vell ganske rotat ut uansett om kablene er stripsa å gjemt da men så har æ nu ett ganske så lite kabinett da Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Plastnippler er ikke noe serlig. Bruker skikkelig nippler jeg, vurderte plastnipler først, men når jeg forhørte meg litt mer om de så skiftet jeg mening fort. Til deg over her, bildet ditt var ganske mørkt. Så ikke så veldig mye. Det jeg så virket ganske greit, så ikke så dumt ut hvert fall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det ser vell ganske rotat ut uansett om kablene er stripsa å gjemt da men så har æ nu ett ganske så lite kabinett da Tja mulig det, hadde vi bare sett noe Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Velkommen til forumet forresten!! Du har ikke et bedre kamera enn mobilen har du? Bildet var utrolig mørkt og uskarpt. Tror også jeg skimter en Zalman 7000Cu?? Edit: ok kanskje ikke det var mobil kamera, ligna bare på første øyekast... Endret 4. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Velkommen til forumet sonax Bildet ditt var litt uskarpt og mørkt, men hvis du har plass bak h-brett(noen kabinetter som ikke har det.. :S ) så kan du kable noen kabler bak der Det blir penere enn at man legger dem inni cdrom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er vel ikke et ATI Radeon 9800se/pro kort du har der? Med en zalman AluCu kjøler på? Da har vi det helt likt, vi to! Har samme HK som deg også. (Det var et MSI K8N NEO platinium edition du hadde? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt. http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt.http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG Hva er vitsen med viftegrill inne i PC'n. Det er vel meninga at de skal være utenpå? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 det er pent å se på personlig har jeg kabinett-døra av nesten hele tiden Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt.http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG Kan ikke akkurat si at det så noe fint ut men systemet ditt virker jo okei hehe Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får vell slenge meg på igjen.. slik ser det da ut.. Et til, litt større oppløsning.. mest fordi jeg glemte å komprimere den hva syns folke da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke verst step mye ryddigere en før, men du kan jo gjemme en del drev kabler da? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Slett ikke ille, men hva med de to kablene som henger ned i bunnen av kabinettet? Er det S-ATA kabler som vi ikke ser endene på? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skrue: hvis du ser nøye etter, så ser du at hdd er montert i 5.25 og s-ata kablene er festet i hk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg