ManagHead Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvor mye sank tempen ved en ekstra rad? (Har du nå to single?) Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hum, jeg er ikke helt sikker. Men hvorfor jeg kjøpte meg en ekstra rad er pga det ble varmere når jeg monterte kjøler på minnet. Så når jeg monterte på rad 2 ble tempen det vandlige igjen, noen grader kjøligere kanskje. Idler på rundt 30/31 grader nå ved en cpu hastighet på 4ghz. Minnet kjører jeg på 550mhz 3-3-3-3-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 grusomt rotete da toretors :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 åj... litt rotete der oppe.. du burde også gjemme den viftestyringen der nede.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja det var en del rot der ja... Gjemme ledninger og strekke den som ikke kan gjemmes så godt, da blir det mye bedre Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Haha, det der var ikke mye pent nei. *MÅ ha ryddig i kabinettet* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Haha, det der var ikke mye pent nei. *MÅ ha ryddig i kabinettet* da er vi 2 prøver å få det så ryddig som mulig Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Make that three! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får vel poste mitt også.. trenger noen tips som dere ser så har jeg en del kabler som er i veien.. Forslag til hvordan jeg skal få gjemt vekk disse? som dere ser så har jeg inverteren til lysene over viften fremme, jeg vurderer å flytte den baki.. slik at det ikke trenger å strekkes kabler over hele greia.. lurer også på den s-ata kabelen.. den er jo alt for lang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 strekk så mange som mulig under hk... Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvorfor har du 1 sata kabel koblet til mitt på hk? Er det noen spessiel grunn til det? ser du har sata kontakter nedunder, hadde vel blitt litt mindre kabel rot om du flyttet den ned. Ser du bruker en del teip, feks til å feste lyset ditt. Kjøp deg en rull med slik borrelås sak, eller bruk strips. Ser mye bedre ut da. Jeg bruke selv mye teip å shit før. Det var når jeg var yngre hehe. Nå går det mest på borrelås og strips. Prøv det selv, så ser du resulatet selv Endret 4. oktober 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor har du 1 sata kabel koblet til mitt på hk? Er det noen spessiel grunn til det? ser du har sata kontakter nedunder, hadde vel blitt litt mindre kabel rot om du flyttet den ned. Ser du bruker en del teip, feks til å feste lyset ditt. Kjøp deg en rull med slik borrelås sak, eller bruk strips. Ser mye bedre ut da. Jeg bruke selv mye teip å shit før. Det var når jeg var yngre hehe. Nå går det mest på borrelås og strips. Prøv det selv, så ser du resulatet selv hehe.. har aldri tenkt på å bruke s-ata portene der nede.. smart du lysene er festet med borrelås i tillegg.. men stoler ikke helt på den har en pakke strips hær en plass.. skal se om jeg finner den Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, fort gjort Du får teste å bruke de sata portene under, så blir du nok glad når du har 1 kabel mindre Jeg bruker borrelås, sterke saker fra biltema hehehe. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sånn jeg håper at jeg har det en stund framover nå: (ser kanskje veldig rotete ut, men det er fordetmeste slanger ) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde du ikke hatt vannkjøling hadde det vært veldig ryddigt! Ikke lett med alle slangene.. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Så helt greit ut. Men syns det ble litt mye rot med alle slangene der. Du kunne kanskje plassert tanken osv litt andre plasser. Mulig denne løsningen du har nå er best, det vet jeg ikke. Det vet nok du bedre enn meg. Ser helt greit ut Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Tanken står vel der fordi jeg prøver å minske muligheten for lekasje.. Har også planer om å kjøpe 4x Aquadrive Ellers er jeg ganske fornøyd, som ManagHead sier, hadde jeg ikke hatt vannkjøling hadde det vært ryddig. Også er såklart alle kablene sleevet Endret 4. oktober 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg