daniel_984 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Daniel_984, Demper det kabinettet der mye støy eller? Ser ut som om du har et ganske stille system... *misunnelig* Tja, det er jo 19dB vifter på minimum, men Aero3 begynner å surre med turtall når det går lavere enn 1500RPM, så det tørr jeg ikke (viftene er specsa for ~1000RPM...). Gleder meg til bezelen får svi med litt borring og mekking , for manuell viftestyring. Ellers er det rimelig stille når viftene går på "minimum" da, selv om det kunne vært bedre. Nå har jeg støydempende foringer mellom vifte og kabinett overalt, med støydempende skruer overalt untatt CPU-kjøler. Der får jeg snart gummiforinger. Skal også skifte ut Papst-vifta i MIST-500W'ern med MIST vifte og koble denne opp mot manuelle styringa når den tid kommer. Endret 26. september 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Damination Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Thats the hawtness skrue. si meg noe du ikke kan a Ps: stemmer for worklogg Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her har vi bilde av mitt! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her har vi bilde av mitt! er det et asus vento? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 er det et asus vento? Det lignet på Thermaltake Armor eller Kandalf. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Pent var det i allefall Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her har vi bilde av mitt! Fint og ryddig kabinett det der , men hvordan ser det ut i mørke? Ville du orket å ta et bilde når det lyser? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her har vi bilde av mitt! Kult, funker RAM-kjølingen bra ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her har vi bilde av mitt! Kult, funker RAM-kjølingen bra ? Ahh ser man det. en som har den ja. Er brikkene varme egentlig? Nive kabinett btw Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hehe, det er armor kabinett! Ramkjøleren funker veldig bra, har ikke akkurat målt tempen på brikkene. Men jeg merker de er kjøligere nå. Jeg venter på ny radiator som skal inn i bakkant her. Tenkte jeg skulle teste ut litt av klokking på minnet når hele systemet mitt er i gang. Til du som lurte på hvordan den ser ut i mørket. Selvfølgelig kan jeg ta bilde av det. Men vent til etter helgen, kanskje i helgen også. Er ikke 100% ferdig. Venter på nye slanger, plus noen tilbehør til vannet, slik at det blir knall blått. Hyggelig at dere likte oppsettet mitt. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Her en mitt stygge Q-Tec kabinett vurdere sterkt å kjøpe et nytt snart, må ha av begge sidedørene på kabinettet for at PC-en ikke skal koke:P er kanskje fordi jeg ikke har kabinettvifter, men har ventet såpass lenge med å kjøpe noen, at jeg trur jeg kjøper et helt nytt kabinett istendenfor. Å ja, det er hybelkaniner du ser på bunnen av kabinettet, må kanskje rydde litt opp i kabinettet snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Halla! Mange fine kabbis her har netopp mekket inni hw i mitt nye lian li her er noen bilder, synes jeg har lykkes ganske bra med å skjule kabler osv.. Nå, hva synes dere? Tar med glede imot kritikk på hva som kan gjøres bedre Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 pent, virkelig pent Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Rydda litt, satt på røde minnekjølere. Endret 30. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Her en mitt stygge Q-Tec kabinettvurdere sterkt å kjøpe et nytt snart, må ha av begge sidedørene på kabinettet for at PC-en ikke skal koke:P er kanskje fordi jeg ikke har kabinettvifter, men har ventet såpass lenge med å kjøpe noen, at jeg trur jeg kjøper et helt nytt kabinett istendenfor. Å ja, det er hybelkaniner du ser på bunnen av kabinettet, må kanskje rydde litt opp i kabinettet snart. Prøv å fjern grillen på CPU vifta, kanskje temp og støyen går ned da! Grillen dekker jo til luften som vifta prøver å suge til seg... og det kan å bråke litt mer med vifte grill Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Her en mitt stygge Q-Tec kabinettvurdere sterkt å kjøpe et nytt snart, må ha av begge sidedørene på kabinettet for at PC-en ikke skal koke:P er kanskje fordi jeg ikke har kabinettvifter, men har ventet såpass lenge med å kjøpe noen, at jeg trur jeg kjøper et helt nytt kabinett istendenfor. Å ja, det er hybelkaniner du ser på bunnen av kabinettet, må kanskje rydde litt opp i kabinettet snart. Huff å huff. Få av vifta på CPU å grav ut alt støvet som har pakka seg inni kjøleribba. Lenge siden du har gjort rent i det kabinettet eller? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Her en mitt stygge Q-Tec kabinettvurdere sterkt å kjøpe et nytt snart, må ha av begge sidedørene på kabinettet for at PC-en ikke skal koke:P er kanskje fordi jeg ikke har kabinettvifter, men har ventet såpass lenge med å kjøpe noen, at jeg trur jeg kjøper et helt nytt kabinett istendenfor. Å ja, det er hybelkaniner du ser på bunnen av kabinettet, må kanskje rydde litt opp i kabinettet snart. Huff å huff. Få av vifta på CPU å grav ut alt støvet som har pakka seg inni kjøleribba. Lenge siden du har gjort rent i det kabinettet eller? Tror den ene hybelkaninen nederst i kabinettet vinket til meg Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nå, hva synes dere? Tar med glede imot kritikk på hva som kan gjøres bedre Ikkje verst d arne;P stilreint<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Danke step tok sin tid å få det ryddig ja Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Danke step tok sin tid å få det ryddig ja jeuda, men d blei en søt liten sak d der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg