Boralis Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En fornærmelse ok..haha.. men ikke fornerm packard bell.. har packard bell selv og den er pissbra.. men den ligna i formen på en packard bell.. Da har du lite peil på data/hw må jeg si. Tja vet nå ikke det,ta en titt her du http://www.packardbell.no/products/node160...mber=PB34202216 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En fornærmelse ok..haha.. men ikke fornerm packard bell.. har packard bell selv og den er pissbra.. men den ligna i formen på en packard bell.. Da har du lite peil på data/hw må jeg si. Tja vet nå ikke det,ta en titt her du http://www.packardbell.no/products/node160...mber=PB34202216 Fy faen, å ikke kunne se forskjell på LianLi og Packard Bell er som å ikke se forskjell på en bæsj og en fin dessert med krem og gullstøv på toppen. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Skjerpings ÜberNabben! Tenk litt over at det ganske sikkert er massevis av ting også du kan ha problemer med å se forskjell på. Banning bør man også unngå i trådene. Det vitner om et dårlig ordforråd, og enkelte er ikke særlig begeistret over slikt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) slutt nå å hakk på fyren da... det er ikke alle som er som dere, jeg er ikke sånn... edit: skrue sa det bedre... Endret 23. september 2005 av jalejale Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Her er mitt herlig rot. Utrolig irriterende at S-ATA kablene må være så stive og flate, det er nesten umulig å få lagt dem ordentlig. Det blir sikkert artig å få satt inn ett vannkjølings sett der. Det eneste stedet som pumpen kan stå er mellom skjermkortet og harddiskene. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Der var det jo "ryddig".. Strekk ut kablene så mye som mulig, gjem til-overs-ledninger inni ved hdd og sånt, bak hk etc.. Da blir det nok endel ryddigere Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lian Li PC75? Kunne kanskje prøvd å gjemt ledninger bak hdd skuffen. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Så mye som et lite OT-pip til her nå, så stenger jeg tråden! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Og da har vi vært tre moderatorer om og rydde her, så vi skal nok klare og holde løftet til Skrue om stenging av tråd om Off Topic snakk fortsetter. Har fjernet noen av de siste Off Topic innleggene Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Utrolig irriterende at S-ATA kablene må være så stive og flate, det er nesten umulig å få lagt dem ordentlig. Tja.. stive er de. Men det er ikke noe problem å legge dem litt pent. Legger ved et bilde av hvordan jeg har lagt kablene. PS: Gammelt bilde Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Slik. Er det kabinettet ditt? :O Ikke en ledning der da! Har du større bilde? Endret 23. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Slik. Er det ikke Mac? Er det virkelig ikke ledninger inni en mac? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bildet er tatt fra Apple, der står maskinen uten skjermkort og minne, det er vel ikke noen kabler i den, nei. Jeg er i Bergen nå, PowerMacen står i Tønsberg, jeg kan sikkert ta noen bilder neste gang jeg er hjemme eller så er det nok rimelig greit å finne noen bilder online. Selve kabinettet er også usannsynlig stilig, jeg kjøpte nettopp ny x86-PC, hadde egentlig mest lyst til å finne noen som ville selge meg kabinettet fra en PowerMac, for så å sette en vanlig PC inn i dette. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 var ikke så sexy som det så ut...rart oppsett Men fint da Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) fant frem detta: ser ut som kretskortene mangler endel "duppeditter"? http://images.digitalmedianet.com/2004/Wee...ry/g5inside.jpg Endret 23. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 var vel ikke direkte fin bakifra ? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tja, det er vel en smakssak, i forhold til PCer uten noen enhetlig design er det ikke mye tvil om hva jeg foretrekker, og jeg synes vel ikke det bildet der var fantastisk bra akkurat, for å si det pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg