Pels Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har ennå ikke sett revehaler og terninger i noen av kabinettene til folket. Hvorfor ikke? Sånt har man på skjermen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Et kabinett som ser ut som en granada burde jo vært midt i blinken for mange her inne. LMAO!! Det er jo bare det som mangler! Kom igjen dere som digger det, her er det plass for både terninger og lilla viftelys! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva med dansende Elvis? Det hadde jo vært så barskt da. Uansett tør jeg ikke poste maskinen min. Det ser rett og slett ut som et bomba horehus, men egentlig bryr det meg mitt i fletta, døren er jo alltid på. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Haha, det gjelder vel de fleste kanskje? Men de som absolutt vil legge ut bilder av sine kabbiser her, (inklusive undertegnede), vil vel gjerne vise frem noe litt ekstravagante greier? Og det har vi jo i sannhet fått sett...... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva med dansende Elvis? Det hadde jo vært så barskt da. Uansett tør jeg ikke poste maskinen min. Det ser rett og slett ut som et bomba horehus, men egentlig bryr det meg mitt i fletta, døren er jo alltid på. Mvh Audun Hagen men hva med luftgjennomstøminga? har ganske god gjennomstøming i mitt har kun 5 vifter til pcen og an som kjøler ned snusen Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har nå fått nytt HK etter at Deluxe kortet mitt tok kvelden, så fikk heller et Premium med et lite mellomlegg fra min side. Har ryddet eller flyttet litt på kablene, og ble bedre enn før, døm selv! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ? Nupp! Liker dem ikke selv, så jeg har vurdert å leke krig med avbiteren og loddebilten i den lapskausen av kabler Men dette blir tatt når jeg får ny sleevinga. Edit. Skriveleif Endret 21. september 2005 av k_drey Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ? Nupp! Liker dem ikke selv, så jeg har vurdert å leke krig med avbiteren og loddebilten i den lapskausen av kabler Men dette blir tatt når jeg får ny sleevinga. Edit. Skriveleif Fornuftig valg av hk ser jeg, men så vet jeg jo hvor du er fra Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ? Nupp! Liker dem ikke selv, så jeg har vurdert å leke krig med avbiteren og loddebilten i den lapskausen av kabler Men dette blir tatt når jeg får ny sleevinga. Edit. Skriveleif Fornuftig valg av hk ser jeg, men så vet jeg jo hvor du er fra hehe! ble lei susinga fra Chipsett-vifta, men så i samme farta som HK begynte å kødde med meg så kom den kjente "siste glansdag" lyden av vifta på Chipsette, og dette var uutholdende. Så ga beskjed at mottok jeg samme HK så kom det i retur, så de gav seg til slutt, men så var jo heller ikke mellomlegget rare greiene heller siden jeg betalte 1490 før Deluxe-kortet når det kom. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Var ikkje mye kabler i veien der nei Huff eg blir svimmel av å se på det kabinettet Lenke til kommentar
maze Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Huff eg blir svimmel av å se på det kabinettet Jeg også. alt er liksom opp ned. hehe Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Alt ligger bak hovedkort og noe bak radiator, digger pcv1000 er så pent kabinett Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) digger pcv1000 er så pent kabinett Synes jeg også etter å ha sett på bildene på hjemmesiden din Behagelig hjemmeside forresten! edit: fant hjemmesiden din igjennom url-en på bildet hvis du lurte! Endret 23. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er det en packard bell?? iallefall ryddig nok til at jeg kan like det.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 http://www.kaardal.net/casemod/9.jpg er det en packard bell?? iallefall ryddig nok til at jeg kan like det.. Lian-Li ditt brød. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000APLUS Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En fornærmelse Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En fornærmelse ok..haha.. men ikke fornerm packard bell.. har packard bell selv og den er pissbra.. men den ligna i formen på en packard bell.. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En fornærmelse ok..haha.. men ikke fornerm packard bell.. har packard bell selv og den er pissbra.. men den ligna i formen på en packard bell.. Da har du lite peil på data/hw må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg