Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med dansende Elvis? Det hadde jo vært så barskt da.

 

Uansett tør jeg ikke poste maskinen min. Det ser rett og slett ut som et bomba horehus, men egentlig bryr det meg mitt i fletta, døren er jo alltid på. :)

 

Mvh Audun Hagen

men hva med luftgjennomstøminga?

 

har ganske god gjennomstøming i mitt :D har kun 5 vifter til pcen og an som kjøler ned snusen :D

Lenke til kommentar
k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ?

Nupp! Liker dem ikke selv, så jeg har vurdert å leke krig med avbiteren og loddebilten i den lapskausen av kabler :innocent:

Men dette blir tatt når jeg får ny sleevinga.

 

Edit. Skriveleif

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ?

Nupp! Liker dem ikke selv, så jeg har vurdert å leke krig med avbiteren og loddebilten i den lapskausen av kabler :innocent:

Men dette blir tatt når jeg får ny sleevinga.

 

Edit. Skriveleif

Fornuftig valg av hk ser jeg, men så vet jeg jo hvor du er fra :tease:

Lenke til kommentar
k_drey det var veldig ryddeig men går det ikke å fjærne noen av de kablene som henger på venstre side da ?

Nupp! Liker dem ikke selv, så jeg har vurdert å leke krig med avbiteren og loddebilten i den lapskausen av kabler :innocent:

Men dette blir tatt når jeg får ny sleevinga.

 

Edit. Skriveleif

Fornuftig valg av hk ser jeg, men så vet jeg jo hvor du er fra :tease:

hehe! ble lei susinga fra Chipsett-vifta, men så i samme farta som HK begynte å kødde med meg så kom den kjente "siste glansdag" lyden av vifta på Chipsette, og dette var uutholdende. Så ga beskjed at mottok jeg samme HK så kom det i retur, så de gav seg til slutt, men så var jo heller ikke mellomlegget rare greiene heller siden jeg betalte 1490 før Deluxe-kortet når det kom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...