Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innmaten i serveren min.

Det er en 2003 Server som kjører Exchange og IIS. I løpet av neste uke kommer det også til å være 4-5stk SeaGate 250GB og en RAID5/10 kontroller i den. Like greit å bruke den som filserver også.

Alt av vifter går på 5-6v så maskinen er praktisk talt lydløs.

server.JPG

Innmaten i firewall´n

Den kjører Astaro v5 som tar seg av spam, VPN, virus og internett aksess.

firewall.JPG

Endret av formann
Lenke til kommentar

"Ikkje så gale dette", formann!

Vi har jo sett verre ting i denne tråden...

Men jeg våger meg på allikevel; Noen strips hist og pist, og fjerning av den løse kontakten i det nederste bilde hadde gjort susen!

Derfor får du bare "sieben komma ein" i utførelse her! :p

Lenke til kommentar
"Ikkje så gale dette", formann!

Vi har jo sett verre ting i denne tråden...

Men jeg våger meg på allikevel; Noen strips hist og pist, og fjerning av den løse kontakten i det nederste bilde hadde gjort susen!

Derfor får du bare "sieben komma ein" i utførelse her! :p

Tja.. om jeg kjeder meg skikkelig en dag, så kanskje jeg gjør noe med det. For meg spiller det svært liten rolle hvordan det ser ut i de to kabinettene. De står bare ved siden av hverandre under en benk her.

Firewall´n er bare kastet sammen, som du sikkert ser :)

Det ser mye bedre ut i brukspc´n. Masse plass i CM Stacker, så det blir lettere å få det til å se bra ut.

Jeg har uansett ikke vindu i noen av kabinettene. Jeg bare setter på døren, og vips ser det perfekt ut ;)

Her er alt kjemisk fritt for UV-lys, katoder, speilkuler, juletrær, discotek og den slags blodharry utstyr.

Jeg har ennå ikke sett revehaler og terninger i noen av kabinettene til folket. Hvorfor ikke?

Et kabinett som ser ut som en granada burde jo vært midt i blinken for mange her inne. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...