ssswopp Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 dette har ikke så mye med topic og gjøre men jeg gidder ikke å starte en ny får bare et lite spørsmål..(åsså vil jeg holde denne topicen gående, får mye bra tips herfra.. ) men går det an å få kjøpt neonlys/kaldkatode som blinker etter musikken?? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 dette har ikke så mye med topic og gjøre men jeg gidder ikke å starte en ny får bare et lite spørsmål..(åsså vil jeg holde denne topicen gående, får mye bra tips herfra.. ) men går det an å få kjøpt neonlys/kaldkatode som blinker etter musikken?? Denne + Denne + Denne Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) HER Trådløse terminaler? Endret 16. september 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 dette har ikke så mye med topic og gjøre men jeg gidder ikke å starte en ny får bare et lite spørsmål..(åsså vil jeg holde denne topicen gående, får mye bra tips herfra.. ) men går det an å få kjøpt neonlys/kaldkatode som blinker etter musikken?? Denne + Denne + Denne er ikke det der som er sånn at du kan ha den under senga osv. da?? bare at du måtte kjøpe en annen sak i tilleg.. eller er det der til data?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 dette har ikke så mye med topic og gjøre men jeg gidder ikke å starte en ny får bare et lite spørsmål..(åsså vil jeg holde denne topicen gående, får mye bra tips herfra.. ) men går det an å få kjøpt neonlys/kaldkatode som blinker etter musikken?? Denne + Denne + Denne er ikke det der som er sånn at du kan ha den under senga osv. da?? bare at du måtte kjøpe en annen sak i tilleg.. eller er det der til data?? du kan plasere det hvor du vil, men den er mest beregnet på data, og du må koble den til en strømforsyning Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Edit; Eid av Klikka_bZerk.. Endret 16. september 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er ikke det der som er sånn at du kan ha den under senga osv. da?? bare at du måtte kjøpe en annen sak i tilleg.. eller er det der til data?? du kan plasere det hvor du vil, men den er mest beregnet på data, og du må koble den til en strømforsyning Eller ett 12Volts Batteri Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er ikke det der som er sånn at du kan ha den under senga osv. da?? bare at du måtte kjøpe en annen sak i tilleg.. eller er det der til data?? du kan plasere det hvor du vil, men den er mest beregnet på data, og du må koble den til en strømforsyning Eller ett 12Volts Batteri hmm.. da var det som jeg trodde.. men trenger jeg og bytte ut strømf. mi?? er en helt vanlig standard shit.. men jeg skal ha masse vifter,katoder osv. å hva annbefaler dere(helst noe billig) er det lett og bytte?? (har ikke peiling på data, men prøver og lærer..) men nå skal ikke jeg ødelegge topicen med mine spørsmål.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hmm.. da var det som jeg trodde..men trenger jeg og bytte ut strømf. mi?? er en helt vanlig standard shit.. men jeg skal ha masse vifter,katoder osv. å hva annbefaler dere(helst noe billig) er det lett og bytte?? (har ikke peiling på data, men prøver og lærer..) men nå skal ikke jeg ødelegge topicen med mine spørsmål.. Tror ikke du trenger ny strømforsyning. Så lenge den drar ditt nåværende system greit, så går det fint. Vifter og katoder krever så lite. Det er vanelige standard kontakter, og det er lett å bytte. Kjøp og test selv Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja. Vet ikke helt hvor jeg skal sette UV- lysa. Har et ved siden av HK så den lyser opp IDE kablene. Også en i sidedøren så den lyser opp de to UV viftene bak. Men har også to UV vifter foran og de blir det ikke mye lys på... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jepp...Prøvde å rydde igår men det var seriøst vanskelig! Noen ledninger starter på toppen og må gå ned i kabinettet for å få strøm...Skal prøve mer idag! Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Anbefales å sleeve psuen! Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Legger med et par bilder av mitt søte lille kabinett.. er vell rom for litt forbedring:p Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Anbefales å sleeve psuen! Hæ? Sleeve? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hæ? Sleeve? Sleeve=Slenge på kabelstrømper. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Legger med et par bilder av mitt søte lille kabinett.. er vell rom for litt forbedring:p Det var ein ufyslig farge.... Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Cornel: Hehe:P smak å behag;)? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Uten lys: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg