Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke en dritt jeg, hva er de feite kablene rundt strømkablene? For å beskytte mot varme? Har alle det sånn i kabinettene? Føler meg utenfor! Har ikke gjort noe annet enn å installere to kabinettvifter jeg. Spm til slutt, den zalman kabinettkjøleren som 90 % har, er den bra? kjøpte en sånn igår.

Kabelstrømper eller -rør. Hjelper MYE på utseende, og litt på luftgjennomstrømning!

Lenke til kommentar
min pc innvendig

har riktignok gjort noen små forandringer siden det bildet ble tatt. bl.a hevet inn en ny hd. Særlig ryddig er det ikke, men jeg har ikke døren på, så airflow er ikke et problem...

tenkte å rydde inni der snart.. sammen med den årlige støvsugingen..

Voffor ligger vifta di på skjeive da? Og så ser den ikke ut til å være festet heller?!?

Du burde ijaffal feste den med skruer og sliktno...

Lenke til kommentar

Joda, her flekker jeg opp et bilde abv mitt tidligere bombede indre.. (Snakker nå om datamaskinen min da ;) . jøpte til fars store frustrasjon 1200 strips på Claser'n og gikk løs på diverse kabler. Brukte X antall strips og er passe fornøyd. Jeg har klart å kamuflere en 7 kanals viftekontroll ganske akseptablet (som dere kan se så har jeg unlatt å klemme på de 4 temperaturmålerne da jeg skal gjøre det når jeg får tak i S-939 HK)

post-153-1104345138_thumb.jpg

Lenke til kommentar
(Skrue @ 29/12/2004 : 13:37)

Det var da voldsomt til bilde! Kan du redusere det litt, slik at vi slipper å scrolle sideveis?

Ellers et ganske ryddig kabinett!

høy oppløsning hadde vært fint!

ikke når du må scrolle sideveis. da skal du heller ta detaljbilder.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
(Skrue @ 29/12/2004 : 13:37)

Det var da voldsomt til bilde! Kan du redusere det litt, slik at vi slipper å scrolle sideveis?

Ellers et ganske ryddig kabinett!

høy oppløsning hadde vært fint!

ikke når du må scrolle sideveis. da skal du heller ta detaljbilder.

Jeg tror heller poenget var at skrue burde ha høyere oppløsning på skjermen sin.

Men nok om det.

Lenke til kommentar

nå har jeg et chieftec kabinett uten vindu.det ser for tiden litt "umodda" ut, men bare vent. hehe

har bestillingen på skallen da;) :

BZerk 500watts psu, side panel window, plasmakule. 2 stk. uv lys. 2 stk. uv vifter. pluss at jeg gjerne skulle hatt råd til en god vannkjøling og en 300gb s-ata seagate barracuda hd....

da hadde jeg hatt nok å kose meg med for litt.

post-153-1104451026_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...