Crinos Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Må bare understreke at viften min (som det er snakk om her) blåser NED på kjøleribben! Det er en helt vanlige Boxed Intel OEM vifte for Prescott. Jeg gidder ikke å skru av PC'n min nå, for å ta en nytt bedre bilde av bare cpu vifta! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 zuco~: Hater det bildet. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Viften skal vel blåses NED mot kjøleribben ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan blåser man en vifte ned mot kjøleribben? En annen vifte ovenfor? : p Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det er ingen fasit på hvilken vei som er best for luftstrømmen gjennom kjøleribba til CPU. Det kommer ann på flere faktorer. Har man mulighet så prøv å sette vifta begge veier å se hva som gir best resultat for ditt system. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan blåser man en vifte ned mot kjøleribben? En annen vifte ovenfor? : p Man snur viften slik at den blåses ned mot kjøleribben. IQ test? Du tenker vel sikkert på disse høye heatpip'ene? Da er det vel best å ha en vifte på hver side. 1 som blåser kald luft på heatpip'en, 1 som blåser den varme luften ut Lenke til kommentar
H80 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan blåser man en vifte ned mot kjøleribben? En annen vifte ovenfor? : p Man snur viften slik at den blåses ned mot kjøleribben. IQ test? Grammatikktest. Når man snur viften blåses den ikke ned mot kjøleren. Hvis den skulle bli blåst ned mot kjøleren måtte man i såfall ha en annen vifte ovenfor. Det du sannsynligvis mente, men klarte å skrive feil to ganger, var at viften BLÅSER ned mot kjøleren etter at man har snudd den. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan blåser man en vifte ned mot kjøleribben? En annen vifte ovenfor? : p Man snur viften slik at den blåses ned mot kjøleribben. IQ test? Grammatikktest. Når man snur viften blåses den ikke ned mot kjøleren. Hvis den skulle bli blåst ned mot kjøleren måtte man i såfall ha en annen vifte ovenfor. Det du sannsynligvis mente, men klarte å skrive feil to ganger, var at viften BLÅSER ned mot kjøleren etter at man har snudd den. Ja var selvfølgelig det jeg mente at viften BLÅSER ned. Kverulanter hele gjengen!!1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Man snur viften slik at den blåses ned mot kjøleribben Du er fortsatt like langt.. Vanskelig nøtt den der for allmenheten. :] Grats til hsivert for å ta den. Endret 4. september 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 skulle gjerne sendt bilde men får ikke åpnet kabinettet hvet noen hvor en får tak i torhc(hvet ikke om det er slik man skriver det ) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skrives Torx, kan kjøpes i en jernvare- verktøybutikk. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Eller Clas Ohlson / Biltema.. (det er vel verktøybutikk men) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) her er min: pcen4 Endret 5. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) her er min: *rettet opp i* Endret 5. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) en til siden jeg ikke gidder laste opp på imageshack.... gjenstår en god del rydding da... et thermaltake Xaser III pcen3 Endret 5. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Var litt unødvendig mye rot i bunnen spesiellt ja Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Var litt unødvendig mye rot i bunnen spesiellt ja vises ikke når vinduet er på ...! edit:skriveleif igjen..... Endret 5. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Her er et innenfra mitt kabinett, ingenting spesielt egentlig. Men fint at systemet ikke lager lyd selv ved skikkelig hard overklokking. Dette er bare et preview da ductene/traktene ikke enda er montert her. Skal legge ut flere og bedre bilder når det er komplett For de som måtte lure på hvordan alle de spesialdesignede løsningene fungerer, så ligger all infoen i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=378691&st=2282 Bla deg litt fram og tilbake der så finner du alle svarene Endret 5. september 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
audhage Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ArcticOC: Hvilken hardware har du? Lurer litt på den CPUkjølinga der. Skal lese litt på det. Spennende var det i alle fall. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) ArcticOC: Hvilken hardware har du? Lurer litt på den CPUkjølinga der. Skal lese litt på det. Spennende var det i alle fall. Mvh Audun Hagen Oj.. - X800XL - 3000+ venice på 2920MHz - DFI Ultra-D (moddet til SLi) på +340MHz HTT - OCZ VX4000 på 3,5Volt - Mist 500watter .. det andre er bare smådetaljer som ikke er så viktig å nevne. Kabinettet kjøpte jeg for 2år siden for 495kr., trangt som juling, men det er sånn jeg liker det. Kunne aldri ha tenkt meg en svær CM stacker f.eks Systemet er "passivt" luftkjølt, gjør du det riktig kan du fort få et system som er like bra som midrange vannkjøling Tell alle viftene du kan se Her ser du trakten/ducten som mangler på det forrige bilde: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=378691&st=2257 Endret 5. september 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg