StupidNick Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ja, men da blir det jo et hull i toppen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kjøpte du den Tachometeren fra? Xoxide? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ja, men da blir det jo et hull i toppen Joa, sant det. Du kan jo sette inn en vifte der når du blir lei av speedoen. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kjøpte du den Tachometeren fra? Xoxide? nei, overklokking.no hadde en som de hadde testet for lenge siden, så fikk jeg kjøpe den. TT88: ja det kan jeg jo altids gjøre Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har et gjennomsiktig kab. , så der er det stylet med neon, og leds... HW: AMD Ahlon 64 3200+, WD 400gb, TwinMos 1024mb, Sapphire Radeon x800xl 256mb *stolt* har du bilde av det? Desverre har jeg ikke noen bilder enda!! Skal prøve og fikse det så snart som mulig:-) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Foretrekker dere å feste sleevingen inne i PSU boksen, eller utenfor? Inni vis det er plass, utenfor vis det ikke er plass ingen synspunkter om mitt denne gangen. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 er det en q-tec jeg ser oppi gjørnet der? Jepp det er en Q-Tec. Watt er watt... men hvordan legger jeg flere bilder i et innlegg? Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 øhm.. hvordan funker en cpu turteller da? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 er det en q-tec jeg ser oppi gjørnet der? Jepp det er en Q-Tec. Watt er watt... men hvordan legger jeg flere bilder i et innlegg? Nei, der tar du feil. Q-tec oppgir "peak" effekt, dvs. den klarer bare å gi den oppgitte effekten noen sekunder. og "hverdagsytelsen" blir noen hundre watt lavere. Q-tec er heller ikke noe særlig kvalitet, og gir ikke "ren" strøm. Her håper jeg noen andre kan forklare litt mer.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Vel, noen hundre watt lavere er vel å ta i! Men selvsagt er peak-effekt noe høyere enn hva man kan forvente kontinuerlig. Kvalitet har jo som regel alltid sammenheng med pris, og utifra det kan man nok ikke forvente all-verdens fra et billig Q-tec PSU. Blir vel litt OT dette, la oss heller se etter flere "avslørende" bilder av kabinetter her! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 øhm.. hvordan funker en cpu turteller da? http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15476 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Hvor for man kjøpt en sånn cpu teller?.. hadde vært jæævlig fett edit: ÜberNabben: ser ut som vifta baki kabinettet ditt står feil vei.. den skal vel blåse ut.. Endret 27. august 2005 av complexity Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) ÅÅÅÅh tusen takk LenniZ og Skrue. Har alltid visst at Q-Tec er noe dritt men har ikke noen argumenter og smarte ord til kompisen min for at watt er ikke watt! Men nå kan jeg si det. han tror han vet alt om data og sånt...bla bla bla watt er watt uannsett om det er q-tec eller A-Open! Men for siste gang: Hvordan legger man flere bilder inn i et innlegg? Har lyst å vise flere bilder kabinettet mitt! Endret 27. august 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ÅÅÅÅh tusen takk LenniZ og Skrue. Har alltid visst at Q-Tec er noe dritt men har ikke noen argumenter og smarte ord til kompisen min for at watt er ikke watt! Men nå kan jeg si det. han tror han vet alt om data og sånt...bla bla bla watt er watt uannsett om det er q-tec eller A-Open! Men for siste gang: Hvordan legger man flere bilder inn i et innlegg? Har lyst å vise flere bilder kabinettet mitt! Man må legge bildene ut på en egen server, og bruke [IMG=http://clvn.net/bilder/asdf1.jpg] [IMG=http://clvn.net/bilder/asdf2.jpg] [IMG=http://clvn.net/bilder/asdf3.jpg] Da vil det komme flere bilder i innlegget ditt. Det er IKKE mulig å laste opp flere bilder i samme innlegg BTW; Nicket ditt skulle vært: "ATi vs Nvidia" eller "Radeon vs GeForce".. Det er mer logisk Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvor for man kjøpt en sånn cpu teller?.. hadde vært jæævlig fett edit: ÜberNabben: ser ut som vifta baki kabinettet ditt står feil vei.. den skal vel blåse ut.. done Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Her er utsiden av kabinettet mitt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Eh, leser ikke folk tittelen på tråden? Men for å svare for den andre PC-en min: Helt forjævelig. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tja, bildet her er 9 måneder gammelt hviste ikke at d gikk an å voldta en pc så mye...! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Skammer meg over kvaliteten på bildet, så der har jeg et påskudd for å komme med en update etter hvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg