Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har et gjennomsiktig kab. , så der er det stylet med neon, og leds... HW: AMD Ahlon 64 3200+, WD 400gb, TwinMos 1024mb, Sapphire Radeon x800xl 256mb *stolt* har du bilde av det? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Her kommer bidraget mitt, oppdatert altså. Har en masse stæsj på vei fra microplex, så kommer nok ENDA en update etter hvert! Ganske ryddig, men du har jo vært med fettlabbene over hele kabinettet Så du mener at jeg skal prestere å FØRST kjøpe et slikt nydelig kabinett, for så å holde fingrene av fatet...?! Nei er du spenna gærn, om jeg klår på mitt eget kabinett er det min sak! Skal vaske litt når jeg er ferdig med mod'en min, så får vi se om jeg klarer å holde det slik... Hvilket kabinett er det der da? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvilket kabinett er det der da? Det er et lian li pc71 som jeg holder på å modifisere nå. Se linken i signaturen min hvis du er interessert, mottok nettopp en stor bestilling med div. produkter som skal inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ok..Men vindu følger ikke med eller? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Mitt bidrag: Hvordan legger man flere bilder i et innlegg? Endret 26. august 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ok..Men vindu følger ikke med eller? Nei, da må du gå for pc71, eller eventuellt mekke selv, som jeg har planer om i mod'en min. Du kan også kjøpe det alene fra microplex, men det er skitdyrt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 er det en q-tec jeg ser oppi gjørnet der? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er ikke det der aopen eller noe sånt da? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er ikke det der aopen eller noe sånt da? Er mest sannsynlig et Q-Tec. Du ser det på PSUen og harddisk oppheng. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er ikke det der aopen eller noe sånt da? Er mest sannsynlig et Q-Tec. Du ser det på PSUen og harddisk oppheng. huff hate dem men han skal bare beholde det førr min del Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 inni Sharcoon Silvermaster Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 inni Sharcoon Silvermaster Blir helt svimmel av å se det der. Er blitt så vant til vanlig ATX. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Nye bilder fra min side: Extrabilde: Ting som skal gjøre i den aller nærmeste tiden: Ta vekk dinoen ( ) Sette på røde minnekjølere, og sette inn en gig Ram til. Sette inn en Viftestyring. Sette inn BF2 viftegrill i siden. sette inn minnekortleser. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Endret 26. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Blir helt svimmel av å se det der. Er blitt så vant til vanlig ATX. Så hvordan tror du det var å sette det sammen ps. hurtigfestene til skjermkortet er noe dritt. Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ps. hurtigfestene til skjermkortet er noe dritt. Har skrudd av hurtigfestene jeg å bruker skruer istede, mye penere syns jeg da Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ja det er finere med skruer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 kan ikke noen poste litt her a.. vil gjerne få første post når jeg viser kabinettet mitt. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Foretrekker dere å feste sleevingen inne i PSU boksen, eller utenfor? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Da har jeg blit ferdig med min PC-makeover. Jeg har byttet ut RAM, skjermkort, et "PC tachometer" (turteller for CPU) og et nytt sett med katoder. Prøvde også å rydde litt inni der.. Her er alt ute av kabinettet: Her har jeg lagt ledningene bak HK-brettet: "PC tachometeret" som skal inn på toppen: Da skulle jeg skjære hull til turtelleren i toppen av kabinettet, men gjett hva som skjedde... Hullet jeg skjærte ble for stort, og jeg ble skikkelig forbanna: Så satt jeg ned og tenkte på hvordan jeg kunne løse dette, hmm... AHA, jeg fant fram en billig brenne cd, fjernet det greiene på cd'n sånn at den ble helt gjennomsiktig og borret riktig diameter på den, deretter lakkerte jeg den svart, ble sånn ca fornøyd: Ting på vei inn igjen: Done : Endret 26. august 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hehe. Fin løsning på tacho'n. Da kan du vel ta den ut og inn når du vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg